Wat je even kwijt wilt #12

Is het al weekend? :sob:

9 likes

Misschien wel een teken van je lichaam om toch wat rustiger aan te doen… ik hoop dat het niet doorzet!

Ik heb al 3 dagen achterelkaar gemiddeld 8/9 uur geslapen en ik ben nu zó moe :sob:. Snap er niks van.

Voor het eerst in jaren ben ik zaterdag gaan sporten. Zo’n spierpijn!! Ik kan niet eens soepel op de wc gaan zitten. :confused:
Nu weet ik niet of ik vanavond wel moet gaan sporten.

Oké ik leef weer een soort van
Vanaf donderdag heel veel gewerkt en leuke dingen gedaan, had echt helemaal geen tijd om online te zijn :flushed:

4 likes

Ik ben vroeg thuis vanmiddag en ik ga denk ik hardlopen als alles goed gaat. Ik ben nu al trots op mezelf

4 likes

Een oud leidinggevende van me heeft kennelijk voor veel geld aan spullen gejat. Achteraf vraag ik me af hoe ik dat niet door kon hebben.

Waar kan ik een mooie en goede stippenpanty vinden (zwart)? Zijn die van Anna Rolfi goed?

Is het tegenwoordig normaal om even voor de luchtalarmsirenes een nl alert testbericht te krijgen? Gvd ik schrik me de tering.

En WAAROM word ik altijd emo van het luchtalarm!!?

5 likes

Ik schrok me ook een ongeluk. Mijn telefoon trilt ook als een maloot. Ik heb geloof ik ook een paar seconden in paniek naar mijn scherm gestaard.

Ik schrok er ook van hahaha :confused:

NL Alert op de telefoon wordt elke 6 maanden getest. Net zoals het luchtalarm maandelijks wordt getest. Lijkt me heel verstandig.

1 like

Ik vind Tatta Steel zo’n vreemde naam, ik kan dat echt niet normaal aanhoren.

20 likes

Daarom heet het ook Tata Steel :yum:

8 likes

Ik dacht gisteren: ik ga om 8 uur opstaan en vet productief doen, jeweetzelluf. Nou, het zit op de bank met een dekentje. Net klaar met douchen.

2 likes

Mega verstandig. Maar leuk als ze dat even aankondigen.

1 like

Ik kan het zo snel niet specifiek terugvinden, maar ik wist wel dat het NL-alert ging komen vandaag, dus het is wel aangekondigd.

Het werd aangekondigd op social media in kranten, websites. Ik heb zelfs spotjes op de radio gehoord. Ik kijk geen tv dus ik weet niet of het daar is geadverteerd, maar ik verwacht van wel.

Ze willen juist dat iedereen het vooraf weet zodat je je telefoon juist kan instellen als die niet standaard al goed ingesteld staat.

2 likes

Ik heb na 1,5 week ook maar eens een pasje aangevraagd voor mijn ondergrondse container. :see_no_evil: Mijn badkamer (die ik nog niet gebruik) is nu een afvalhok haha.

Ik belde vanochtend de huisarts om een afspraak te maken en dat ging zo:

Goedemorgen, met Miss Marple ik wil graag een afspraak maken.
Assistente: oke, wat is je geboortedatum? En heb je ook klachten?

Dus ik zo ??? Nee ik heb geen klachten ik wil gewoon koffie drinken bij mijn dokter??? Dude

28 likes