Ik werd net bijna geplet door een vrachtwagen en daarna stonden we naast elkaar bij het stoplicht en ging hij van die neuk handbewegingen maken. Was het liefst uitgestapt en hem verbouwd in die cabine
Waarom twijfel je? Je kan altijd kijken toch, als je het er leuk vond!
Ik ben een stuk tekst aan het typen en toen viel mijn oog op een zinsdeel en nu ben ik in de war over wat juist is. Help. Welke van deze 2 moet ik hebben?
- Qua x hebben zowel y als z er mijns inziens de meeste baat bij wanneerâŠ
- Qua x hebben zowel y als z er mijns inziens het meeste baat bij wanneerâŠ
0 stemmers
Het is de baat volgens vandale dus zou zeggen de meeste baat ook!
Als je aan de anticonceptiepil wilt, moet je ook een afspraak maken bij de dokter toch? Tenminste, 12 jaar geleden wel. Had niet per se klachten.
Ik had in eerste instantie ook âdeâ getypt. Dat ging vanzelf en vond ik wat lekkerder klinken. Maar op Google kom ik allerlei voorbeelden van zinnen tegen waarin âhet meeste baat bijâ staat. Normaal gesproken klopt altijd wel wat in mijn hoofd het lekkerst klinkt dus vandaar dat ik in de war raakte haha.
Ja normaal vragen ze ook zo iets van, mag ik de reden van je afspraak weten of wat zijn je klachten. Helemaal prima, maar deze vraag vond ik een beetje gek
Ooh ja duhh dat is een veel betere formulering. Dankjewel!
Mijne van Anna Rolfi was na twee keer dragen kapot
Oh nee wat vreselijk heel veel sterkte en beterschap aan je oma gewenst!
Ik heb wel een keer een soort kennismakingsgesprek gehad, maar dat was ook gewoon een beetje samen door de woning lopen, beetje elkaar leren kennen, en vooral op het hart gedrukt krijgen dat ik ze moet bellen als er ergens lekkage oid was.
Ik heb nooit zoân gesprek gehad maar misschien is het bedoeld om uitleg te geven over bepaalde zaken of om te praten over overname van goederen? Of er zijn meer gegadigden en dat er een gesprek plaatsvindt om te kijken wie het beste bij de woning past en wie het wordt gegund?
Ik weet niet wat er onder âYâ en âZâ staat maar als dat dingen in enkelvoud zijn moet het âheeftâ zijn, niet âhebbenâ.
Dus bijv: Qua X heeft zowel Piet als Kees
(als je dit al wist: sorry voor 't bemoeien)
@poes wat naar voor je oma! Ik hoop dat ze snel weer de oude is.
Bij ons was dat gesprek inderdaad om te kijken wie geschikt was voor de woning. Volgens mij is hier in het verleden veel overlast geweest waardoor ze nieuwe huurders eerst willen leren kennen
Oh, nee, dan denk ik inderdaad dat het iets anders is ;p
Ja dat zou wel vreemd zijn, denk je dat jullie daarop afgewezen zouden kunnen worden? Het is bij ons toen niet eens ter sprake gekomen dus misschien heb je geluk
Dat klinkt wel lastig inderdaad, hopelijk nemen ze genoegen met je garantsteller!
Het zijn namen van bedrijven/organisaties. Ik weet niet zo goed wat het dan moet zijn in de zin in de poll, maar ik heb hem inmiddels iets anders geformuleerd (met dank aan de suggestie van HVO). Nu staat er: âQua verdeling zijn zowel naam organisatie Y als naam organisatie Z er mijns inziens het meest bij gebaat wanneerâŠâ Dat klopt zo toch?
Heb het nog even opgezocht en dat mag inderdaad. Enkelvoud heeft schijnbaar de voorkeur maar meervoud mag ook, en omdat organisaties/instanties meer als een meervoud voelen is dat hier de beste oplossing.
OMG, ik heb mezelf zojuist een suuuuuuuuuuuper leuk (&groot ) vroeg Kerstcadeau gedaan: een weekend Manchester, inclusief een optreden van Daniel Sloss. Zoveel zin in!!