Wat je even kwijt wilt #12

Er was toch een marktplaats-irritatie topic?:face_with_monocle:

Ik ben zo in tweestrijd! Er komt vanmiddag iemand schoenen passen, via marktplaats. E het zijn schoenen die ik nooit aan heb. Ze hebben een hak en voel me een beetje een lompe koe als ik ze aan heb. Maar ze zijn zo mooi :tired_face:

Ahhhh ik heb hem vandaag gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk nu :grin::tada:

9 likes

Lekker verkopen en het geld gebruiken om nog mooiere schoenen te kopen waar je je wel prettig in voelt.

1 like

Mn vriend leest het liefst biografieën, hij is dol op sport dus vaak van bekende wielrenners/voetballers enzo. Misschien ook wat voor jouw vriend?

1 like

@Juuldie Gefeliciteerd!!

1 like
Samenvatting

In Delft??

Action? Misschien standaard maar dingen zoals telefoonhoesjes en andere gadgets/accessoires kan je daar prima kopen. Mijn ma komt toevallig net terug en heeft van alles ingeslagen voor zo’n ruilspel haha, en anders Sostrene Grene en Hema, die hebben ook altijd wel leuke dingen waar je altijd wel wat aan hebt.

@Juuldie Gefeliciteerd!!

2 likes

Bij Hema hebben ze kleine spelletjes voor 5 euro!
Een vijfde staatslot is ook 5 euro. Daar hebben wij om gestreden met het cadeauspel

@Juuldie Gefeliciteerd!:tada:

2 likes

Ja :frowning:

december kraskaart oid deed hij bij ons altijd heel goed

1 like

Ik ga meestal flying tiger, Hema, sostrene grene, dille&kamille af voor sinterklaas!

1 like

@Juuldie Gefeliciteerd! :tada::confetti_ball:

Heb al 3 boeken uit in 2,5 dagen en heb de afgelopen twee nachten gewoon dik 8 uur geslapen. En vandaag aan aquagym meegedaan, superdebiel maar we waren met 25 man ofzo dusja hahahahaha

12 likes

Duurt nagellakken bij jullie ook altijd een halve middag?

Laagje-wachten-laagje-te kort gewacht dus droogt niet - nog langer wachten - laagje - moet naar de wc en verpest de duimen - laagje want duimen verpest - topcoat - blijkt oud en stroperig - droogt niet - alle 4 de lagen verpest - 2 uur later blijkt 1 ministukje nagel toch nog nat en ontstaat er een gat midden op Mn nagel omdat ik iets 1 seconde vasthoud- ik word zo woedend van nagels lakken :sob:

28 likes

Ik heb een paar maanden in Letland gewoond en vorige week vertelde 1 van de directeuren dat hij daar ook een keer heen zou willen, dus we raakten er over in gesprek. Hij had een heel goed boek gelezen over de Baltische staten en zou dat deze week meenemen voor mij zodat ik het kon lezen.

Nou vandaag kwam hij naar me toe dat dat boek op z’n ereader stond en omdat je dat natuurlijk niet kan uitlenen heeft hij het voor mij besteld als cadeau en dat het vanmiddag al binnen zou komen.

(ik dacht dat we op werk geen prive dingen meer mochten laten bezorgen, maar die regels gelden niet voor iedereen :stuck_out_tongue:)

Het is gewoon zo lief! Ik ben er echt zo blij mee!

31 likes

Hahaha nepwimpers aanbrengen, dat probeer ik niet eens. Teennagels lak ik, dan zit alles op mijn huid, dan ga ik douchen en wordt de nagellak zacht en haal ik het van mijn huid af, en dan zit het nog wel op mijn nagels. Goede techniek. Blijft idd heel lang zitten, tot het eraf groeit (want ja in de winter doe ik het niet meer en ben te lui om het eraf te halen). Verder kan ik ook niks qua make up, behalve mascara opdoen

2 likes

Zo’n hippe Google Home is toch heel irritant. Een soort bemoeial zoals Siri kan zijn.

1 like

Zoooooo hele dag aan de studie gezeten (af en aan). Nu ga ik een glas rode wijn drinken een peuk roken.

6 likes

Ik ga voor het eerst in hele lange tijd weer eens sporten. Ik hou mijn hart vast :sweat_smile:

1 like