Wat je even kwijt wilt #12

Nee ik zou dit ook echt vervelend vinden!

1 like

Ik heb een paar weken geleden gezien hoe een auto twee jongens (1 op fiets, 1 op scooter) aanreed. Gelukkig ging het niet heel hard en hadden de jongens niets, alleen wat materiƫle schade. Ik heb samen met een man die het ook zag gebeuren aan een van hen mijn telefoonnummer gegeven, voor het geval dat voor de verzekering nodig zou zijn.
Nu appt die jongen me net dat zijn verzekering mijn adres wil. Is dat gebruikelijk? Ik dacht dat alleen mailadres of telefoonnummer voldoende was?

Ooo jongens ik ben even zo gelukkig met mijn nieuwe werk. Iedereen lacht me uit naar ik vond het heerlijk dat ik weer met het ov mag, dat ik in Amsterdam werk en dat ik gewoon weer lekker nieuwe dingen mag doen en nieuwe mensen mag ontmoeten. Echt zo intens blij

43 likes

Jongens, waar koop ik.vormpjes om koekjes te bakken voor een klein prijsje? Heeft action iets?

1 like

Je mag mij een pb sturen als je wilt :blush:

1 like

Ik vind dat echt fascinerend, ook dat gezin bijvoorbeeld met 19 kinderen. Al die meiden wachten maar tot ze een man vinden zodat ze kunnen trouwen en uit huis kunnen. Ze trouwen ook heel snel want ja, geen seks voor het huwelijk.

1 like

Ja heb je ook wel een punt hoor. Maar het gesprek was daar niet echt naar of zo, voelde me ook er een beetje ongemakkelijk door dat hele eerste date gebeuren dat ik ook niet heel open in de discussie ging of zo. En er komt ook geen herkansing :joy:

Wibra heeft ook leuke!

1 like

Uh nee. Als ze dat willen bellen ze zelf maar.

1 like

Ja, de Action heeft het. Ik heb ze alleen zelf bij de Hema gekocht, omdat ik die leuker (en groter) vond.

1 like

Okee dan ligt het niet aan mij dat ik dat een beetje gek vond haha. Ik zeg wel gewoon dat hij mijn telefoonnummer kan doorgeven en anders jammer dan.

Ik schrijf zelf alleen op het forum en WhatsApp in het Nederlands, maar m’n logica zegt dat het gewoon is welk lidwoord bij het zelfstandig naamwoord hoort want bij een ander woord in zo een context zou je het ook niet veranderen toch?

Ik kan je geen bericht sturen zie ik, want je profiel staat op privƩ

Edit: oh @WilderMind ook… of doe ik nu zelf iets fout?

Volgens mij kan je rechtsboven op je eigen avatar klikken en dan op het envelopje. Dan kan je een nieuw bericht opstellen en bij ontvanger mijn naam intypen! :slight_smile:

Dat klinkt heel logisch en ik zou je ook echt niet kunnen uitleggen waarom het ā€˜het’ moet zijn. Misschien iemand anders hier wel?

Ik ben de middelbare school doorgekomen door dit soort dingen op gevoel te doen en daardoor was ik nooit echt heel genoodzaakt om die regels te leren :sweat_smile: (Werkte uitstekend bij Nederlands en Engels, not so much bij Frans en Duits haha.)

Haha ja dat eerste couplet gaat er al over! Briljant nummer inderdaad, ik kende het nog niet! :slight_smile:

1 like

Ik zie je dat je al genoeg ideeƫn hebt gekregen, maar ik moest gelijk denken aan patiƫnten met functionele buikpijn klachten.

@Mgg geen idee of je er wat aan hebt, maar je mag mij (vanuit persoonlijke ervaring) best pb’en. Mocht je daar iets mee willen/kunnen.

–

OkƩ dat dansen/sporten heeft me best goed gedaan, mn hoofd is van megavol naar halfvol :metal:

11 likes

Ik had mijn moeder twee weken geleden dat ā€˜lekker met de meiden’ nummer gestuurd, stuurt ze me net ineens; ā€˜lekker meidennummer!!’
:rofl:

8 likes

Een wake up light is iets anders dan een daglichtlamp he? Ik heb die eerste (van Philips) en hij is heel fijn, maar het helpt helaas niet tegen een winterdip!

1 like