Wat je even kwijt wilt #12

Ben benieuwd of ik vrijdag echt kan verhuizen… :expressionless:

1 like

Ik kan niet slapen blehhhhh
En ik heb al de hele week slecht geslapen
Ben zo onrustig

Merci ga me even inlezen!

Ochtenddienst na een avonddienst laf it

1 like

Veel sterkte!

Godsamme, mn trein rijdt niet. Misschien moet ik toch maar aan een auto. Ben hier echt helemaal klaar mee.

Nohhh, de verwarming op werk is stuk :snowman:

Ik deed alléén de koelkast open. En nu zijn er twee nagels helemaal ingescheurd. :sob:

Same. We zitten allemaal met van die elektrische verwarmingen wat ook niet helemaal top is :sweat_smile:

Ugggh het raam staat open dus ik wil m’n bed niet uit.

Een hart onder de riem maar ook: volgens mij moet je je account ook nog deactiveren ipv alleen de app verwijderen. Ik had op een kroegavond een x voor de lol Tinder aangemaakt, app verwijderd en weken later kreeg mn vriend appjes van zijn vrienden met hehehehe Gelatelli staat op tinder

1 like

Ook vandaag voelde ik mij niet slecht genoeg om thuis te blijven.

Ik ging warme koffie halen maar ook die koelt veel sneller af

Wow het is gebeurd: iemand is daadwerkelijk zijn nagels aan het knippen in de trein

4 likes

Ik zal die dag in de metro nooit vergeten. Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat dit oké is?

1 like

Wat zijn jullie beste tips om dr martens in te lopen?
Ik heb ze zondag een uurtje aangehad en de blaren doen nog steeds zeer

2 likes

Preventief pleisters plakken! Verder vooral zo veel mogelijk dragen en je afvragen waarom je dit ookalweer wou 🤷

2 likes

Ja vind ik zelf ook vreselijk. Gelukkig geen douche klanten vandaag :no_mouth: dat vind ik het aller ergste

Like voor de herkenning :sleepy:

1 like

Een keer aandoen en daarna in de kast zetten en er af en toe een boze blik naar werpen en na een paar jaar verkopen :slightly_smiling_face:

Maar uhm ja, goeie pleisters plakken en dikke sokken en veel tissues voor de tranen.

5 likes