Ben benieuwd of ik vrijdag echt kan verhuizen… 
Ik kan niet slapen blehhhhh
En ik heb al de hele week slecht geslapen
Ben zo onrustig
Merci ga me even inlezen!
Ochtenddienst na een avonddienst laf it
Veel sterkte!
Godsamme, mn trein rijdt niet. Misschien moet ik toch maar aan een auto. Ben hier echt helemaal klaar mee.
Nohhh, de verwarming op werk is stuk 
Ik deed alléén de koelkast open. En nu zijn er twee nagels helemaal ingescheurd. 
Same. We zitten allemaal met van die elektrische verwarmingen wat ook niet helemaal top is 
Ugggh het raam staat open dus ik wil m’n bed niet uit.
Een hart onder de riem maar ook: volgens mij moet je je account ook nog deactiveren ipv alleen de app verwijderen. Ik had op een kroegavond een x voor de lol Tinder aangemaakt, app verwijderd en weken later kreeg mn vriend appjes van zijn vrienden met hehehehe Gelatelli staat op tinder
Ook vandaag voelde ik mij niet slecht genoeg om thuis te blijven.
Ik ging warme koffie halen maar ook die koelt veel sneller af
Wow het is gebeurd: iemand is daadwerkelijk zijn nagels aan het knippen in de trein
Ik zal die dag in de metro nooit vergeten. Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat dit oké is?
Wat zijn jullie beste tips om dr martens in te lopen?
Ik heb ze zondag een uurtje aangehad en de blaren doen nog steeds zeer
Preventief pleisters plakken! Verder vooral zo veel mogelijk dragen en je afvragen waarom je dit ookalweer wou 🤷
Ja vind ik zelf ook vreselijk. Gelukkig geen douche klanten vandaag
dat vind ik het aller ergste
Like voor de herkenning 
Een keer aandoen en daarna in de kast zetten en er af en toe een boze blik naar werpen en na een paar jaar verkopen 
Maar uhm ja, goeie pleisters plakken en dikke sokken en veel tissues voor de tranen.