Wat je even kwijt wilt #12

Ah oké, thanks voor de uitleg! Makes sense :slight_smile:

1 like

Domme vraag misschien maar
Ik voel me al de hele dag onrustig dus had net melatonine ingenomen voor t slapen (laatst voor t eerst geprobeerd, werkte supergoed. Nu sliep ik net 5 min, belt er een of andere mafklapper keihard aan. Niemand te zien, maar nu voel ik me nog meer van t padje dan eerst. Heeft t dan zin om (1 u later) nog zo’n melatonine pil te nemen?

Is lichaamseigen stof! Weet niks over opbouwen?

Ik ben vanavond naar de oudejaarsconference van Marc Marie Huijbrechts in het theater geweest met een vriendin en het was zo leuk! Van tevoren lekker bij haar gegeten, na de voorstelling nog wat gedronken en nu lig ik lekker in bed met het raam open en een lekker fris briesje om me heen, zo nice :heart: Had niet gedacht dat ik dit allemaal met gemak zou trekken na een heftig weekend en een te kort nachtje en een lange werkdag, maar heb er eigenlijk alleen maar energie uitgehaald, echt top :blush:

24 likes

Het is twaalf uur en raad eens wie er weer in de keuken staat te vreten omdat ze trek heeft en daarvan wakker werd
Bodemloze put hierzo

13 likes

Je kunt zoeken op psychosomatische klachten of psychosomatiek. Dit kan je wel verder brengen denk ik.
Ik denk zelf dan ook aan CVS en fibromyalgie.

1 like

Ben benieuwd of ik vrijdag echt kan verhuizen… :expressionless:

1 like

Ik zit hier al vanaf 22:00 te wachten tot mijn haar droog is, want ik kan daarna pas slapen anders is mijn hele haar de rest van de week verpest (heb krullen dusja). Duuuuuuuuuuuurt lang.

Ik kan niet slapen blehhhhh
En ik heb al de hele week slecht geslapen
Ben zo onrustig

Merci ga me even inlezen!

Ochtenddienst na een avonddienst laf it

1 like

Veel sterkte!

Godsamme, mn trein rijdt niet. Misschien moet ik toch maar aan een auto. Ben hier echt helemaal klaar mee.

Nohhh, de verwarming op werk is stuk :snowman:

Ik deed alléén de koelkast open. En nu zijn er twee nagels helemaal ingescheurd. :sob:

Same. We zitten allemaal met van die elektrische verwarmingen wat ook niet helemaal top is :sweat_smile:

Ugggh het raam staat open dus ik wil m’n bed niet uit.

Een hart onder de riem maar ook: volgens mij moet je je account ook nog deactiveren ipv alleen de app verwijderen. Ik had op een kroegavond een x voor de lol Tinder aangemaakt, app verwijderd en weken later kreeg mn vriend appjes van zijn vrienden met hehehehe Gelatelli staat op tinder

1 like

Ook vandaag voelde ik mij niet slecht genoeg om thuis te blijven.

Ik ging warme koffie halen maar ook die koelt veel sneller af