Wat je even kwijt wilt #12

Wow het is gebeurd: iemand is daadwerkelijk zijn nagels aan het knippen in de trein

4 likes

Ik zal die dag in de metro nooit vergeten. Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat dit okƩ is?

1 like

Wat zijn jullie beste tips om dr martens in te lopen?
Ik heb ze zondag een uurtje aangehad en de blaren doen nog steeds zeer

2 likes

Preventief pleisters plakken! Verder vooral zo veel mogelijk dragen en je afvragen waarom je dit ookalweer wou 🤷

2 likes

Ja vind ik zelf ook vreselijk. Gelukkig geen douche klanten vandaag :no_mouth: dat vind ik het aller ergste

Like voor de herkenning :sleepy:

1 like

Een keer aandoen en daarna in de kast zetten en er af en toe een boze blik naar werpen en na een paar jaar verkopen :slightly_smiling_face:

Maar uhm ja, goeie pleisters plakken en dikke sokken en veel tissues voor de tranen.

5 likes

Echt ongelooflijk

Soms snap ik mensen ook echtniet. Gister liep ik door de stad en zo’n meisje fietste daar met een schoenendoos. Die viel op straat en ze probeerde die doos op te pakken maar ze stapte van de fiets af maar zette hem niet op de standaard maar hield hem met 1 hand vast. Naja zag er heel onhandig uit en ik zag mensen langslopen en kijken en weer verder lopen. Toen ik op haar punt kwam vroeg ik of ik ff moest helpen en toen zei ze netjes ā€œja als u wilā€ en ā€œdankuwelā€. Ik ben echt niet iemand die altijd in situaties van ruzie etc. initiatief neemt en er wat van zegt maar jeetje je kan zo’n kind toch wel ff helpen joh. Kost 2 seconden. Vond het iig debiel.

20 likes

Pff ik zit al 40 min op mn baas te wachten en ik heb geen zin om hem te bellen en dat ie dan wel komt en ik alsnog moet werken haha. Ik zit nu maar een beetje aan m’n paper te werken, maar denk niet dat ik deze uren mag declareren als ik hem niet geprobeerd heb te bellen om te vragen waar ie blijft hahašŸ¤”

Maandverband aan de binnenkant plakken

1 like

o shit bloedwaardes waren niet optimaal dus? Heb je van die superheftige pillen nu?

Meer mensen bij wie Tele2/whatsapp zit te kloten? Edit: grappie was vergeten dat ik zelf mn data voor whatsapp had uitgezet

@kali thanks trouwens nog voor dat artikel, heel interessant en bizar eigenlijk dat het zo vaak verkeerd geslikt wordt!

5 likes

Heeft iemand toevallig het recept van de aziatische noedelsoep van Hellofresh?

ik voel me niet zo lekker vandaag en nu heb ik zelf citrosan gemaakt (halve citroen met kokend water, paracetamol en veel honing). en het doet me zo erg denken aan vroeger toen ik ziek was. ik vond het echt verschrikkelijk maar ik mocht enkel en alleen als ik ziek was citrosan drinken en ik vind dat zoooo lekker

2 likes

Mijn laptop geeft aan dat het vanavond sinterklaasavond is. Dat is toch helemaal geen ā€˜ding’ zoals kerstavond? Sinterklaasavond is voor mij gewoon pakjesavond, dus 5 december of wanneer je het dan ook viert?

1 like

Heb je al Vicks Vaporub onder je neus gesmeerd? Werkt ook goed.

Ach ja desperate times… hahaha. Ben ooit met Kerst verkouden geworden en toen was ik wat blij dat er nog zo’n potje in de kast lag.

2 likes

Ik heb vandaag EINDELIJK de badkamer opgeruimd. Heb veel spullen weggegooid die ik eigenlijk nooit gebruik, en had daar vroeger echt wel moeite mee gehad. Maar het ging nu een stuk beter!

12 likes

Er komt iemand tussen 9 en 2 langs voor de verwarming en ik heb hier zo’n schijthekel aan. Ik heb eindelijk een dag vrij en de zon schijnt en nu zit ik alsnog verplicht binnen te wachten :rage: