Wat is eigenlijk het verhaal achter de Stippenpiet? Veegpieten snap ik wegens roet maar stippenpiet? Zit daar een logica achter?
Dit is mijn favoriet, maar om hier nou speciaal maandveeband voor te kopen
Oh bah ik zit nu in de trein en schuin tegenover me is een man komen zitten die zijn schoenen heeft uitgedaan. Zijn voeten (zwarte sokken met gat aan 1 enkel!) liggen nu op de stoel naast me. Waarom zijn sommige mensen zo vies
Ik moet er de volgende halte af, dus ik durf er niks van te zeggen
krijg hier echt rillingen van… wat naar
Ik ga gewoon vuil kijken, mijn resting bitch face het werk laten doen
#passiefagressief
Dan kun je juist wat zeggen terwijl je wegloopt! Dat is altijd een goeie, kunnen ze ook niks terug zeggen.
Kan iemand me alsjeblieft even wat moed inpraten en zeggen dat dit goedkomt? Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe woonruimte maar ik begin een beetje moedeloos te worden. Gisteren wezen kijken ergens en het zag er prima uit.
Ik zou vandaag meer horen maar ik heb nog steeds geen reactie. Er waren andere geïnteresseerden dus ik had ook niet perse de verwachting dat ik gekozen zou worden maar had een berichtje wel fijn gevonden. De advertentie is ook offline gehaald.
Haha ik heb toen de meest goedkope maandverband gekocht. AH Basic ofzo. Dat zijn van die dikke lappen die je liever niet in je onderbroek draagt
breaking news over de regeringscrisis ivm het migratiepact in België, ben benieuwd
De aanhouder wint! Ik heb ook zoooooo lang gezocht en zoveel leuke plekjes aan me voorbij zien gaan. Totdat ik bij het appartement kwam waar ik nu woon en alles klopte gewoon vanaf de eerste keer dat ik ging kijken. Het voelde gelijk als mijn huisje. Wonder boven wonder kreeg ik hem toen ook. Het had gewoon zo moeten zijn ofzo. Dat gaat voor jou ook gebeuren! Gewoon blijven proberen. En als je het echt zat bent zou ik de zoektocht ff staken en over een paar weken met frisse moed weer beginnen. Maar het komt goed, echt!
Haha goed plan, vanavond maandverband kopen. Loop je ze daarmee ook echt in dat je ze later zonder maandverband kan dragen?
Mijn afgelopen 2/3 weken in chronologische volgorde:
Zware verkoudheid - major aften - voedselvergiftiging - oogontsteking
& heden ten dage een nieuw opkomend gebeuren in m’n keel/neus. Hou op!!
Ja ik loop nu gewoon zonder haha. Heb ze denk ik een paar weken elke dag gedragen met maandverband? en die maandverband hoef je ook niet steeds te verwisselen natuurlijk. Maar op een gegeven moment wordt het leer soepeler en dan doet het geen pijn meer. Moet wel zeggen dat het echt ligt aan 't soort docs, bij sommige werkt zelfs maandverband niet
Ik heb gewoon die standaard zeg maar. Maar ga het testen! Ben heel benieuwd
Zo leuk! Blijkbaar vroeg zij ook steeds updates over jou
Na alleen naar the Star Wars Suites te zijn geweest (heel leuk!) ga ik volgende zomer ook alleen naar Harry Potter and the cursed child!
Arghhh ik haat mijn uitstelgedrag.
Gewoon maandverband tegen de achterkant van je schoen plakken (aan de binnenkant). Dr. Martens zijn hoog dus dat past precies (tis niet de bedoeling dat het uitsteekt ofzo haha je ziet niks). Werkt beter dan pleisters vind ik omdat het dikker, groter en zachter is. En je voet is gewoon vrij dan
Mn moeder zei dat ik er super bleek uitzag en meer moet wandelen, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Dus ik zei is goed, ben naar de Kruidvat gelopen om zelfbruiner te kopen en heb daarna 2 uur lang in een café gezeten.
Benieuwd of ik morgen een compliment krijg over Mn “gezonde” kleurtje.