Wat je even kwijt wilt #12

Ik heb net marsepein en een chocoladeletter gekocht om in m’n vriends schoen te doen. Ze hadden alleen z’n letter niet meer dus nu heb ik (in de bus, want hij is eerder thuis dan ik) een heel epistel op de doos geschreven waarin ik hem beschrijf met allemaal woorden die met een U beginnen. Voel me een uitermate goede vriendin nu.

20 likes

Begint ook met een u, uitermate goede vriendin! Lief van je haha

5 likes

Nou ik ging door dat bericht ook eens kijken of ik kans zou maken. Elke keer minstens 420 mensen die al op een woning gereageerd hadden. Dat wordt dadelijk echt een doos onder de brug. Kan er helemaal van in paniek raken :o Hoop dat ik hier nog lang kan wonen.

Haha ja zie je, ik zit er ultiem lekker in!

1 like

Uitmuntend!

2 likes

Dat hart in het midden van de “vlinder” is wat dikker dan de “vleugels” en ik denk daarom, zodat het allemaal gaar is

3 likes

Superleuk!
Ik ben ook heel erg blij met mijn studio en dat is het belangrijkste! Ik heb trouwens ook nog nooit rare reacties gekregen dus ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken :blush:

3 likes

Zou willen dat ik gevoelens uit kon zetten :frown: voel zoveel emoties de laatste tijd en ik kan het gewoon allemaal even niet plaatsten en ik kan er ook niet meer zo goed over nadenken. Wil echt even emotieloos door het leven, zou het momenteel een stuk makkelijker maken allemaal.

Ik vind dochtertje zo’n schattig woord, zo liefdevol :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Zeg anders dat ze lekker in de stront kunnen zakken en dat je alleen bij beide langskomt als ze normaal tegen elkaar doen? En anders thuis blijft?

2 likes

ik vraag me af he, hoe doen mensen dat die alleen wonen en geopereerd zijn (en dus niet of minder mobiel zijn)? als je er van uit gaat dat familie en vrienden ook gewoon moeten werken. hoe douche je? wie kookt er voor je? hoe ga je naar de wc enzo? of regelen die mensen dan allemaal iemand die de eerste dagen bij ze in huis komt haha
ik ben gister geopereerd en dus niet mobiel en vind t maar lastig allemaal, dus vandaar dit hersenspinsel

Ik vraag me dat ook af ja, nu je het zegt. Lijkt me heel moeilijk, ik ben al blij dat ik een lift heb en alles op één verdieping, maar als ik echt niks kon, niet zelf douchen en naar de wc enzo, dan zou ik waarschijnlijk bij mijn ouders blijven. Maar jij woont in het buitenland dacht ik me te herinneren dus dan is dat ook geen optie. Lukt het je wel allemaal tot nu toe?

1 like

:frowning: :heart:

@Boommm
ja afzien is het echt haha. maar hoe at je dan? had je dan voor de eerste dagen eten in de vriezer?

@anon63310820
ja klopt, goed onthouden haha! tot nu gaat t redelijk. heb tot 11.30 in bed gelegen en me toen verplaatst naar de bank. kwam nog even een vriendin langs om een thermoskan te brengen zodat ik een paar koppen thee kon drinken (nadeel is dan weer dat ik zo vaak moet plassen en naar de wc moet lopen haha) en ze had even snel wat voor me opgeruimd. met een flinke dosis pijnstillers is het allemaal wel te doen alleen alles duurt zo lang haha

@poes Ik wilde je nog even sterkte wensen <3

Een van mijn beste vriendinnen heeft een auto gekregen van haar ouders en ze had ook haar scooter en autorijbewijs gekregen en haar scooter. Ik gun het haar enorm maar toch ben ik een tikkeltje jaloers omdat ik overal zo hard voor moet werken!

Lichamen zijn soms zo vaag… Heb je enig idee waardoor de klachten verminderd kunnen zijn?

Ik voel me soms een beetje duizelig/wazig en ook wat moe. Mijn nichtje had hetzelfde en bleek een ijzertekort te hebben. Daarom ging ik even langs. Maar ik zit nu te denken dat het misschien door spanning of stress komt bij mij.

Uitslag was prima, alleen TSH was aan de lage kant dus ik moet over 5 weken terugkomen om daar nog eens voor te prikken.

Heeft iemand een lekker / makkelijk recept voor een red velvet taart?

Ik heb bericht terug gekregen dat de keus op iemand anders is gevallen. Morgen kan ik dit heus wel relativeren maar voel me op het moment echt mega teleurgesteld. Was ook echt op de ideale plek maar er waren nog meer geïnteresseerden.

Het begint ook wel haast te krijgen dus even stoppen gaat niet zomaar. Ieder geval fijn om te horen dat het bij jou is goedgekomen. :slight_smile:

Ik wou dat ik hier een oproepje kon plaatsen maar dat is misschien ook een beetje gek.

Ik ben ook niks meer gewend. Ik ben weer aan het lezen geslagen en lees nu Hex en vind hem een beetje té eng :tired_face: Beter komt mijn vriend snel thuis ghehehe #notsostrongindependentwoman

4 likes