Wat je even kwijt wilt #12

Maar hoe past je schoen nog als er zo’n dik maandverband in zit?

Ik gebruik het langer dan 7 dgn. Ik dacht ook dat de termijn 10 dgn was om verslaving te voorkomen. Maar ik gebruik hem zolang ik hem nodig heb en dat is meestal rond de 10 dgn.

Ik heb na mijn 30e nog in een studio gewoond, er is hier weinig aanbod en veel vraag, dus was al lang blij dat ik wat voor mezelf had. Inmiddels met heel veel geluk geüpgrade naar 2 kamers, maar ken genoeg mensen van (dik) in de 30 die in een studio wonen hoor, niks mis mee.

1 like

Ik woon ook in een mini huis! Nu 2.5 jaar en ook al ben ik heel heel blij met m’n eigen plekje in een populaire stad (ook nog eens voor een redelijke prijs), de muren komen inmiddels wel een beetje op me af…
Oh en ik ben 26 en zal er voorlopig niet weg gaan ook, gekte hier

Ik kan op mn 29e hier niet eens een studio krijgen :sob:

Ah jeetje! Gaat het weer?
Hij had best even kunnen vragen hoe het ging ja.

@Jumpsuit Wat lief van dat meisje dat ze dan zo netjes u zegt. Goede daad vandaag!

@DeFourneau beterschap <3

2 likes

Hahahaha jij bent zo leuk!!

1 like

Ik heb net marsepein en een chocoladeletter gekocht om in m’n vriends schoen te doen. Ze hadden alleen z’n letter niet meer dus nu heb ik (in de bus, want hij is eerder thuis dan ik) een heel epistel op de doos geschreven waarin ik hem beschrijf met allemaal woorden die met een U beginnen. Voel me een uitermate goede vriendin nu.

20 likes

Begint ook met een u, uitermate goede vriendin! Lief van je haha

5 likes

Nou ik ging door dat bericht ook eens kijken of ik kans zou maken. Elke keer minstens 420 mensen die al op een woning gereageerd hadden. Dat wordt dadelijk echt een doos onder de brug. Kan er helemaal van in paniek raken :o Hoop dat ik hier nog lang kan wonen.

Haha ja zie je, ik zit er ultiem lekker in!

1 like

Uitmuntend!

2 likes

Dat hart in het midden van de “vlinder” is wat dikker dan de “vleugels” en ik denk daarom, zodat het allemaal gaar is

3 likes

Superleuk!
Ik ben ook heel erg blij met mijn studio en dat is het belangrijkste! Ik heb trouwens ook nog nooit rare reacties gekregen dus ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken :blush:

3 likes

Zou willen dat ik gevoelens uit kon zetten :frown: voel zoveel emoties de laatste tijd en ik kan het gewoon allemaal even niet plaatsten en ik kan er ook niet meer zo goed over nadenken. Wil echt even emotieloos door het leven, zou het momenteel een stuk makkelijker maken allemaal.

Ik vind dochtertje zo’n schattig woord, zo liefdevol :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Zeg anders dat ze lekker in de stront kunnen zakken en dat je alleen bij beide langskomt als ze normaal tegen elkaar doen? En anders thuis blijft?

2 likes

ik vraag me af he, hoe doen mensen dat die alleen wonen en geopereerd zijn (en dus niet of minder mobiel zijn)? als je er van uit gaat dat familie en vrienden ook gewoon moeten werken. hoe douche je? wie kookt er voor je? hoe ga je naar de wc enzo? of regelen die mensen dan allemaal iemand die de eerste dagen bij ze in huis komt haha
ik ben gister geopereerd en dus niet mobiel en vind t maar lastig allemaal, dus vandaar dit hersenspinsel

Hoe ik dat deed? Met veel moeite en flink afzien haha. En douchen kon eerst niet dus wassen met een washandje. Koken zat er ook even niet in.

Sterkte iig!

1 like

Ik vraag me dat ook af ja, nu je het zegt. Lijkt me heel moeilijk, ik ben al blij dat ik een lift heb en alles op één verdieping, maar als ik echt niks kon, niet zelf douchen en naar de wc enzo, dan zou ik waarschijnlijk bij mijn ouders blijven. Maar jij woont in het buitenland dacht ik me te herinneren dus dan is dat ook geen optie. Lukt het je wel allemaal tot nu toe?

1 like