Wat je even kwijt wilt #12

:frowning: :heart:

@Boommm
ja afzien is het echt haha. maar hoe at je dan? had je dan voor de eerste dagen eten in de vriezer?

@anon63310820
ja klopt, goed onthouden haha! tot nu gaat t redelijk. heb tot 11.30 in bed gelegen en me toen verplaatst naar de bank. kwam nog even een vriendin langs om een thermoskan te brengen zodat ik een paar koppen thee kon drinken (nadeel is dan weer dat ik zo vaak moet plassen en naar de wc moet lopen haha) en ze had even snel wat voor me opgeruimd. met een flinke dosis pijnstillers is het allemaal wel te doen alleen alles duurt zo lang haha

@poes Ik wilde je nog even sterkte wensen <3

Een van mijn beste vriendinnen heeft een auto gekregen van haar ouders en ze had ook haar scooter en autorijbewijs gekregen en haar scooter. Ik gun het haar enorm maar toch ben ik een tikkeltje jaloers omdat ik overal zo hard voor moet werken!

Lichamen zijn soms zo vaag
 Heb je enig idee waardoor de klachten verminderd kunnen zijn?

Ik voel me soms een beetje duizelig/wazig en ook wat moe. Mijn nichtje had hetzelfde en bleek een ijzertekort te hebben. Daarom ging ik even langs. Maar ik zit nu te denken dat het misschien door spanning of stress komt bij mij.

Uitslag was prima, alleen TSH was aan de lage kant dus ik moet over 5 weken terugkomen om daar nog eens voor te prikken.

Heeft iemand een lekker / makkelijk recept voor een red velvet taart?

Ik heb bericht terug gekregen dat de keus op iemand anders is gevallen. Morgen kan ik dit heus wel relativeren maar voel me op het moment echt mega teleurgesteld. Was ook echt op de ideale plek maar er waren nog meer geĂŻnteresseerden.

Het begint ook wel haast te krijgen dus even stoppen gaat niet zomaar. Ieder geval fijn om te horen dat het bij jou is goedgekomen. :slight_smile:

Ik wou dat ik hier een oproepje kon plaatsen maar dat is misschien ook een beetje gek.

Ik ben ook niks meer gewend. Ik ben weer aan het lezen geslagen en lees nu Hex en vind hem een beetje té eng :tired_face: Beter komt mijn vriend snel thuis ghehehe #notsostrongindependentwoman

4 likes

Mijn lekkerste ooit heb ik gemaakt met een recept van martha stewart. Queeeeeen. Weet niet meer welke (cupcakes en taart zijn twee verschillende). Maar die smaakte goed

1 like

@anon95331300 jij hebt een lekker recept voor red velvet toch?

1 like

Mijn moeder zei dat nog steeds toen ik 14/15 was haha. Vond ik zo erg :rofl:

Nee heb dat nog nooit gedaan eigenlijk! Ben ook bang dat ik dan zou flauwvallen trouwens. Maar het is wel iets moois! En fijn dat het nu beter gaat met je, die laatste klachten die je noemt klinken echt klote.

Dit soort hyperspecieke vacature-advertenties :joy:

Ja Monster, toevallig is precies dit van jongs af aan al mijn droom!!!1!11

14 likes

Mijn wc zit weer eens verstopt dus heb m’n buurvrouw geappt: “Mag ik ff bij je komen poepen?”

Groetjes vanaf haar wc

31 likes

Kak. Haal ik mn make-up er net vanaf merk ik dat ik weer heel veel wenkbrauwhaar verloren ben. Gaan ze nu weer allemaal tegelijk uitvallen
 kut zeg dit.

Misschien dat ik morgen nieuwe kan vragen aan de Sint :joy:

3 likes

Maar meeste is toch juist het bijvoeglijk naamwoord en het lidwoord hoort bij het zelfstandig naamwoord. Want ‘de meeste schoenen’ en ‘het meeste werk’, het lidwoord hoort dus bij het woord achter meeste. Bij baat is dat gewoon kut aanvoelen want dat woord gebruik je buiten deze context niet.

3 likes

Hahahah ik moet echt lachen om mezelf.
Ik zie mezelf morgen al echt aan sinterklaas vragen om nieuwe wenkbrauwen.
Ach zolang ik t bij wenbrauwen laat en niet verder vraag. Nee Lentex dit gaat te ver. Gedraag je :sunglasses::joy:

Top slaap lekker allemaal! :kissing_heart:

3 likes

Gvd er zit iets van een zaadje/pitje/iets tussen mijn achterste twee kiezen en telkens als ik het eruit wil wurmen gaat het er dieper tussen zitten. Ik weet weer helemaal hoe het voelt om een beugel te hebben, dit doet pijn! Kutleven. Iemand tips?

Ik ben net terug van Bohemian Rhapsody, echt geweldig

5 likes