Wat je even kwijt wilt #12

Heb gisteren als lunch sla gegeten wat ongeveer een week in de koelkast lag. En sindsdien heb ik buikpijn :grimacing:

Ik heb vannacht weer bij m’n ā€˜date’ (idk hoe ik het moet noemen maarja) geslapen en het was zo fijn.

1 like

Je prela, je fwb, je scharrel, je neukertje…

Whoohoo, viel dat gesprek dus toch mee!

1 like

Neukertje vind ik echt een vreselijk woord hahaha

Ja ik weet niet goed hoe ik het moet noemen want we hebben het er nog niet over gehad en ik vind het eigenlijk wel fijn zo want ik ben überhaupt net vrijgezel
Hij is heel lief en we hebben nog geen seks gehad omdat hij zei van jaa je komt net uit een lange relatie en straks krijg je er spijt van enzo, vond dat echt chill en respectvol en ik ben ook blij dat we er gewoon ff mee wachten
Maar het voelt gewoon echt super fijn en perfect met hem, ik ben vandaag weer helemaal happy, sta nu gewoon te dansen in m’n kamer

5 likes

Scharrol!

1 like

Haha jaa misschien zoiets
Maar ik sluit niet uit dat het serieus zou kunnen worden zegmaar alleen op dat gebied wil ik het gewoon rustig aan doen

Iemand een scharrel noemen sluit dat toch ook niet uit? Daar begint het toch meestal mee. Leuk hoor!

1 like

Ah ik haaaat het zo als anderen zich met mijn eten bemoeien! Laat me lekker, jeetje. En al helemaal als ze er niks van weten of een bepaalde, vaak eenzijdige, manier hebben om ernaar te kijken. Sterkte ermee, haha!

Ooh echt? Ja sorry haha, ik heb echt weinig (lees:geen) ervaring met dit soort dingen :flushed:

Whahah heerlijk droog dat laatste.
@LizzyBennet Jeej fijn! En valt mee dat ze niet naar garantsteller/inkomen vragen, ik vind ze allemaal zo moeilijk doen hier in de stad qua eisen. (ik snap het ook wel hoor want een huurder krijg je lastig je huis uit, maar toch…)

2 likes

Dankjewel! Heb hem opgeslagen. Denk dat het deze word; vind alleen die azijn een beetje gek! Maar dat zag ik in elk recept staan, dus dat zal wel kloppen.

1 like

Baking soda heeft wat zuurs nodig om zijn werk te doen. Azijn smaakt het neutraalst in een taart/cake. In plaats van azijn zou je theoretisch ook citroensap kunnen gebruiken.

1 like

Haha is zo! Maar je krijgt wel zon Amerikaans lava effect. Ik ben het weleens vergeten en toen was mijn cake niet gerezen.

1 like

Hahahaha dat heb ik ook wel eens gehad. Zat ik in de trein heerlijk Koning van Katoren te lezen in de stiltecoupe. Joe, ben aan het studeren hoor.

1 like

Ik weet even niet in welk topic ik dit moet vragen, maar heb kofferadvies nodig! Wij gaan volgende zomer 4 weken met vakantie en willen dus 2 koffers kopen. Ik zat naar de Aeris Spinner 75 te kijken van Samsonite. Samsonite zelf zegt dat dit een koffer is voor 2 weken en de vanaf 80 voor langer, maar zijn die niet te groot? Verder wordt als minpunt genoemd dat deze koffer zwaar is5-5,5 kilo.

Hebben jullie nog andere tips of adviezen? Afraders mag ook.

Je mag mij wel PM’en. Ik heb een eetstoornis gehad waar ik zo goed als vanaf ben.

3 likes

Ik ben echt een sukkel. Kreeg een melding dat bol.com een pakketje ging bezorgen vandaag met de artikelen die ik al gehad had dus ik dacht heh sturen ze het nou twee keer op, dat is ook dom.

Krijg ik dat pakketje en ik denk huh dichtgeplakt met ductape wat amateuristisch… Heb ik bij het terugsturen van dat ā€˜eerste’ pakketje er geen retoursticker op geplakt en is hij gewoon weer opnieuw bezorgd hahahahaa

30 likes

Mijn ouders hebben die koffer (ik weet alleen niet precies welke maat, ik denk 80), maar ik vind het echt een pleurisding. Die vier wieltjes onderop lijken handig, maar eigenlijk werkt dat alleen op de spiegelgladde vloeren van Schiphol, elk hobbeltje of bobbeltje of straatsteentje 1mm uit het lood en die koffer staat stil, of flikkert om, maar doorrollen doet het niet. Dat handvat bovenop waarmee je hem in staande positie kan rijden werkt niet, want je kan er totaal niet mee sturen, dus je bent alsnog enorm aan het sleuren aan die koffer met je hele gewicht, terwijl het idee is dat het minder zwaar is dan een koffer met 2 wieltjes. Als je het handvat inschuift kun je er de koffer niet aan optillen, hij zit niet in het midden, dus de koffer hangt er scheef onder, ik heb meerdere bagagiers op onze laatste vakantie bijna van de trap zien vallen omdat die koffer niet rechtop te dragen is.
De binnenkant is prima, die elastische kruisbandjes zijn prima, dat ā€˜verdeelscherm’ blijft goed zitten, de sloten zijn prima. Die van m’n ouders (ik vermoed dus de 80) is enorm, voor 2 weken (met 4 paar schoenen en truien en boeken enzo) had ik de helft van de koffer over.

1 like

Maar op de homepage staat dat er een soort gat bij je kruis zit