Ik ben heel vrolijk vandaag, maar op de een of andere manier heb ik ook heel veel zin om een potje te janken en dat is echt een heel verwarrend gevoel (het huilen lukt ook niet haha)
Ik ben zo moe dat ik vanmiddag moest lachen en dat gewoon overging in huilen. Is het al vrijdag?
Ik ben even heel verdrietig over iets onbenulligs en wil het even van mij afschrijven. In een spoiler zodat ik niet heel de pagina overneem.
Jankverhaal over mijn gebroken enkel
Ik heb mn enkel gebroken en ik mag 6-8 weken geen gewicht op die voet zetten. Het had allemaal erger gekund, zo had t geopereerd moeten worden als ik er op had gestaan Ć©n ik ben ook een keer gevallen met mijn krukken zonder extra schade dus lucky me ā¦
MAAR JONGENS Ik wil zo graag lopen, normaal douchen en dat niet alles 100000 jaar duurt. Echt ik word gek⦠Ik heb genoeg te doen, kan gewoon werken vanuit bed heb voldoende series en games om mezelf minimaal 3 maanden te vermaken maar ik heb nergens zin in. Ben bij vlagen gewoon nog zo boos en verdrietig dat dit is gebeurd. Gewoon sullig uitgegleden op een stukje ijsā¦
De eerste week zit er nu op en ik was best positief. Maar nu zie ik t allemaal ineens ff heel donker ofzo. Want met 8 weken ben je er natuurlijk nog niet, daarna mag je maar langzaam gewicht erop zetten en dan kan t zo nog 8 weken duren voordat je echt weer bent zoals je was (misschien wel langer zeggen sommige maar daar wil ik niet eens aan denken).
In de hoek van de kamer staan een paar gloednieuwe skis en schoenen die ik ZO graag wilde gebruiken, maar de dag voordat ik dat zou doen breek ik die stomme enkel. Mān familie komt met kerst hiernaartoe om te skiĆ«n en ik zit al die tijd gewoon langs de zijlijn. Met een beetje pech gaat dit hele seizoen voor mij gewoon niet door en net nu ik freaking NAAST de rockies woon waar ik al heel mn leven een keer wil skiĆ«n. In 2019 gaan we weer verhuizen en woon ik hier dus niet meerā¦
Ik weet dat het een mega first world problem is maar oh wat kan ik hierom janken zeg.
noooo wat kut! wat is er precies gebeurd?
beterschap!
Black ice, zie je niet maar is spekglad. Rechtervoet glijdt uit, linkervoet verzwikt en ik val zo met mijn heup/hele gewicht op die verzwikte enkel. Zit nu een prachtige breuk in die omhoog gaat als een soort kurkentrekker om het bot heen.
Helaas wel.
Oh bij mij wel op beide studies ook
(Helaas)
ah gadver, klinkt ook echt heel naar! ik ben zelf een skiĆ«r dus ik voel gewoon je pijn dat je naar die skiās kijkt en denkt okĆ© ik ga jullie dus gewoon NIET gebruiken. en dat gevoel dat je je seizoen aan je voorbij ziet gaan, vreselijk. heb het echt met je te doen! hoop voor je dat het toch nog ergens een beetje mee gaat vallen (als dat kan!)!
Ja en ook gewoon, de kans dat ik ooit weer hier woon en zo makkelijk kan skiën is gewoon zo klein. Dat voelt zo mega oneerlijk⦠ik keek er al maanden naar uit. Wellicht dat ik (als we dan nog hier wonen) in feb/maart nog kan, maar dan zeker niet hoe ik gewend ben⦠Je kan er in het begin gewoon niet teveel druk op zetten dus niet snel, niet van de grond en al helemaal geen uitdagend terrein.
Echt het wordt niet minder gebroken van heel verdrietig zijn, maar ik kan het vandaag even niet stoppen.
Zo vreemd, ik had 2 uur geleden ineens het gevoel dat er iets knapte in mān onderrug. Nu voel ik me een beetje gek en ik heb geen idee wat dit is.
ja, heb je eindelijk de mogelijkheid en dan gebeurt er dit⦠nee tuurlijk wordt het er niet beter van maar dagen als vandaag mogen er ook zijn, schreeuwen gillen alles en dan hopelijk zie je het morgen weer iets positiever in! ik ga voor je duimen, beterschap
Haha dat gelukkig niet!!
Maar ik studeer bv geschiedenis en dan bij overzichtsvakken van periodes gaan de vragen meestal wel over soort van grote lijnen maar er kan ook opeens een vraag tussenstaan wat in slechts 1 zinnetje heeft gestaan
(Vind ik een beetje flauw maar ok)
Carrie kreeg in satc een tas van Mr Big en daar was ze echt beledigd over want het was niet haar stijl
Kost bijna 5000 dollar
@Daantje niet zo streng zijn voor jezelf! Dit is gewoon echt heel kut en daar mag je zeker heel erg van balen en verdrietig over zijn. Veel beterschap
Haha ja kan ik me voorstellen, alles wat je normaal zo even doet kost dan ineens veel tijd en moeite. Hopelijk gaat het snel makkelijker, beterschap!
Jij ook @Daantje
Ik zit op de bank met 4 katten en we kijken naar een filmpje van etende roodborstjes met zn allen en ik ben in de hemel <3
ik heb net mandarijnen gegeten en nu stinken mn handen zo erg was even vergeten dat t zo erg kon zijn haha
Wauw, reageer jij net zo superlief op mij zie ik later dat jij zelf ook even in de lappenmand zit! Wat kut zeg :(!
Waar ben je aan geopereerd als ik vragen mag, of wil je dat liever niet delen?
Zonder teveel van de details te vermelden, willen ze mij op mān werk in 2 verschillende afdelingen. Collegaās en oud-collegaās die over me vechten (op een goeie manier), dat streelt toch wel mijn ego, haha.
@Daantje Jeetje, wat een pech! Zeker geen first world problem, daar mag je heel erg van balen. Hopelijk gaat je herstel vlot!
Hallo verrot lichaam waarom wordt je steeds vroeger wakker? Was al om 4 uur wakker, dus ben nu maar uit bed gegaan.