Ik heb gisteren het beste sinterklaascadeau ooit gehad. Ik word tante!!
Echt geen zin in die sinterklaasgekte op werk vandaag
Op de bus staat āpakjesbusā en de muziek staat hard aan. Wat schattig
De school achter mān huis begon om half 8 even lekker Sinterklaasmuziek te blasten. Doen ze wel vaker als er speciale dagen zijn op school. Ik denk om de stereo installatie te testen maar vraag me altijd af waarom dat dan minstens een compleet liedje moet duren? Ben blij dat ik al op was.
Ik maak meestal die van Menno van hhb, maar die van world of food is van Willy van Masterchef, die wil ik nog steeds een keer proberen te maken.
Menno: https://www.culy.nl/recepten/red-velvet-cake-van-menno-heel-holland-bakt/
Pff vannacht supervaak wakker geworden en veel gedroomd maar opzich niks nieuws, werd ver voor de wekker weer wakker en kon niet meer in slaap komen. Daarna wil ik op de fiets stappen en doet mijn achterlicht niet meer die net nieuw is. Toen ik daarmee stond te kloten kwam er zoān klusbusje langs en die deed het raam open en zei āmooie meissieesā. Maar ij was de enige in dat straatje en toen dacht ik misschien zei hij āmooie lijnfietsā maar ik zou niet weten wat een lijnfiets is en ij heb een standaard oma fiets. Wilde snel boodschappen doen ging dat poortje vd supermarkt niet open. Daarna fietse ik terug kom ik dat klusbusje weer tegen?! En weer zei hij wat maar was te laat om iets stoms terug te zeggen. Daarna wilde ik afslaan staat zoān irritante puber op de hoek compleet verkeerd met de fiets te wachten bij het stoplicht waardoor iedereen hard op de rem moest. Was echt link. Haar heb ik vervolgens kutkind genoemd.
@Daantje Wow superlogisch dat je hier over moet āzeurenā! Heb zelf 2x 6 weken van lies tot enkel in het gips gezeten dus ik snap wel een beetje hoe je je voelt. Het is gewoon zo rot omdat je er elke seconde mee geconfronteerd wordt omdat het echt met allesss in de weg zit.
Als het om je banden ging had ik gezegd dat in februari skieen gekkenwerk is maar als een breuk eenmaal geheeld is dan gaat dat best vlot allemaal heb ik begrepen. Ga je wel aan de slag met een fysio meteen? Ik ben nu jaren later opnieuw aan het revalideren als het ware omdat het toen niet goed opgepakt is. Succes met je herstel!
Ohh is het gelukt na dat gesprek? (Dat was jij toch?)
Wat fijn! Gefeliciteerd
Ik zit heel stoer in de ub maar ik moet een stuk schrijven over jeugdliteratuur. Dus ik heb een kikker boek en de GVR naast me liggen ipv studieboeken.
Net lekker 6 buizen bloed laten prikken. Nu wel verdiend aan mān kaascroissant
Heb gisteren als lunch sla gegeten wat ongeveer een week in de koelkast lag. En sindsdien heb ik buikpijn
Ik heb vannacht weer bij mān ādateā (idk hoe ik het moet noemen maarja) geslapen en het was zo fijn.
Je prela, je fwb, je scharrel, je neukertjeā¦
Whoohoo, viel dat gesprek dus toch mee!
Neukertje vind ik echt een vreselijk woord hahaha
Ja ik weet niet goed hoe ik het moet noemen want we hebben het er nog niet over gehad en ik vind het eigenlijk wel fijn zo want ik ben überhaupt net vrijgezel
Hij is heel lief en we hebben nog geen seks gehad omdat hij zei van jaa je komt net uit een lange relatie en straks krijg je er spijt van enzo, vond dat echt chill en respectvol en ik ben ook blij dat we er gewoon ff mee wachten
Maar het voelt gewoon echt super fijn en perfect met hem, ik ben vandaag weer helemaal happy, sta nu gewoon te dansen in mān kamer
Scharrol!
Haha jaa misschien zoiets
Maar ik sluit niet uit dat het serieus zou kunnen worden zegmaar alleen op dat gebied wil ik het gewoon rustig aan doen
Iemand een scharrel noemen sluit dat toch ook niet uit? Daar begint het toch meestal mee. Leuk hoor!
Ah ik haaaat het zo als anderen zich met mijn eten bemoeien! Laat me lekker, jeetje. En al helemaal als ze er niks van weten of een bepaalde, vaak eenzijdige, manier hebben om ernaar te kijken. Sterkte ermee, haha!
Ooh echt? Ja sorry haha, ik heb echt weinig (lees:geen) ervaring met dit soort dingen