@Rosalind @crazyplantlady
Dank jullie wel voor jullie antwoorden, fijn om te lezen.
Ik ben toen 3 volle dagen in Stockholm geweest en ik heb toen inderdaad ook bij hem geslapen Het is moeilijk te vergelijken, omdat de situatie toen anders was. Er was namelijk een gala en twee van de drie dagen waren al volgeplakt met gala-gerelateerde dingen. Een gala kan ik hier niet zo makkelijk op touw zetten, maar ik had wel mijn best gedaan om dingen te bedenken qua activiteiten, bijvoorbeeld wandeling (niet van gekomen omdat het slecht weer was), spelletjes in het cafƩ, musea, (Zweedse) film en uit eten. In Stockholm ben ik nog een paar keer alleen geweest omdat hij dan iets ging doen met vrienden/nog langer bleef. Dat vond ik wel prettig, want dan kan ik even tot mezelf komen. En bovendien waren er veel mensen, waardoor ik niet elke keer alleen met hem een conversatie hoefde te hebben.
Maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Ergens hoop ik stiekem dat als ik het falen ophang aan het feit dat ik me niet goed voelde, dat het dan betekent had dat het anders wel leuk was geweest. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat ik me ook als ik me goed had gevoeld waarschijnlijk had geƫrgerd aan die dingen. Hoogstens was ik wat minder snel overprikkeld geweest. Vind het alleen lastig om dat te bedenken omdat het toen met hem zo leuk was, al besef ik wel dat dat geen gewone situatie was en dus eigenlijk niet vergelijkbaar. Heb er in ieder geval best een kater van, vind het heel vervelend hoe het allemaal is gelopen.