Niet lullig, hoeft niet tactisch. Gewoon zeggen dat je dat niet wilt. (Heb je die zelf gemaakt?)
Gewoon zeggen: nee, sorry maar ik heb daar tijd in gestoken. Je kunt er makkelijk een zelf maken.
Ik ben nu al op zoek naar een kerstjurkje normaal doe ik gewoon een simpel zwart jurkje aan met hakken eronder, maar dit jaar kan ik geen hakken aan ivm mijn gekneusde enkel⦠mocht iemand een jurk/jumpsuit/iets anders vinden waar bikerboots onder kunnen, dan hoor ik dat graag
Ik vind het ongevoelig, maar ik snap haar intentie. Het had anders geweest als ze dit van tevoren met je had besproken, zodat je je niet zo overvallen had gevoeldā¦
Excuus, kgrassants.
Ik heb net zoān hele banketstaaf van de albert heijn opgegeten en nu heb ik een beetje buikpijn
Deze
Ik wil heel graag dat mijn kerstboom staat voor as zaterdag maar ik weet niet hoe. Ben vanaf afgelopen zondag niet meer alleen s avonds thuis geweest, vanavond ook niet en moet overdag gewoon werken. Morgenavond moet ik mijn traktatie voor vrijdag voor mijn verjaardag op het werk maken. Het zou vrijdagavond kunnen maar ik weet niet hoe ik het in mijn eentje moet fixen
@anon46421473 Nee ik snap heel goed dat je hier overstuur van raakt, maar ik denk ook niet dat je zus het negatief bedoeld heeft. Ik zou zo kunnen inschatten dat ze misschien niet van tevoren bedacht had om jou bij dat gesprek te laten zijn, maar dat ze toen het zich voordeed gauw bedacht dat dit misschien wel goed zou zijn voor je, maar er niet genoeg bij doorgedacht had dat het ook moeilijk voor je zou kunnen zijn.
Kun je het nog met je zus bespreken? Ik zou niet boos op haar worden, omdat ze het ws goed bedoelde, maar misschien wel rustig aangeven dat het voor jou net verkeerd gevallen is.
Wat jammer dat het zo verliep, ik herinner me inderdaad nog de updates vanuit Stockholm! Maar dat was wel een bijzondere situatie ja, ik kan me voorstellen dat dit dan nog extra tegenvalt. Misschien kan je nog verder met hem bespreken hoe dit voor jou was en dat je het best lastig vond om zoān tijd 24/7 bij elkaar te zijn omdat je elkaar nog niet zo lang kent. Althans, denk je dat je hem nog wel wil zien of ben je eigenlijk een beetje op hem afgeknapt nu? Ik hoop dat je het nare gevoel een beetje van je af kan schudden, maar ik snap wel dat je teleurgesteld bent.
Ik denk inderdaad dat ze het goed bedoelde, maar wel heel vervelend dat jij je nu zo rot voelt. Ze vergeeft je vast je boze/emotionele reactie wel. Misschien kan je iets doen om jezelf af te leiden van je nare gevoel? Sterkte in elk geval!
1 en 1 is 2? Ik weet niet wie er vanavond bij je langs komt, maar misschien kunnen jullie het samen doen!
Sinterklaas is me vergeten? Geeneens een kruidnootje gekregen en ik had nog wel zo braaf mijn schoen gezet
Hahaha nee ik ben steeds zelf op pad haha
Deze is echt fantastisch, die gezichten van haar ook hahaha
Nou dan hier nog een steunbetuiging. Mensen vinden me altijd spontaan en grappig maar dat is alleen omdat ik vaak van ellende niet weet wat ik moet doen/welke houding je moet geven. Heb bij een presentatie weleens aan het eind gezegd TADAAA omdat je anders zoān ānou dat was het okā krijgt en mensen moesten zooo hard lachen (wat het nog meer awkward maakte). Verder moet ik in april een auto gaan kopen+veel rijden en daar lig ik nu al wakker van + Als ik ergens heen moet of iets moet doen bedenk ik vaak van tevoren welke versie van mezelf die mensen willen zien
Het is sowieso geen bindend iets, in de zin van dat het ondertekenen ervan (nog) geen harde plichten meebrengt voor de ondertekenaar en daarnaast zijn er ook geen rechten aan te ontlenen door andere partijen (zoals vluchtelingen). Het is meer een soort intentieverklaring. Ik begreep ook dat er daarnaast eea verwacht word over promotie van opvang in de regio, wat de vluchtelingenstromen kan laten slinken. Ik heb het zelf verder nog niet gelezen, maar ik zal mijn verdere gedachten delen als ik dat wel heb gedaan
edit: hier kan je trouwens de laatste draft van het pact lezen die ik kon vinden.
edit 2: ik heb het even vlug doorgelezen en naar mijn mening staat er weinig schokkends in. Ik denk dat dit bedoeld is als document dat een bepaalde ambitie mbt migratie onder woorden brengt, en waar de ondertekenaars gezamenlijk naartoe kunnen werken. Zoals ik al zei is het niet bindend, maar het kan natuurlijk wel onderdeel zijn van een grotere ontwikkeling om bindende regels te vormen (actief of als onderdeel van het gewoonterecht, maar dat is echt iets op de lange termijn). Ik vind dat er veel nadruk ligt op het verzamelen van meer informatie, standardiseren van bepaalde processen, etc. Sommige objectives zouden de positie van migranten wel kunnen verbeteren, maar ik denk dat het daarmee alleen zorgt dat hun mensenrechten beter bewaakt/volbracht worden. Daarnaast gaat het dan voornamelijk over migranten met een verblijfsvergunning, die dus al door het proces heen zijn. Ook zijn er wat provisies om te zorgen dat uitzettingen, terugsturen en detentie beter te regelen en daar lijk me ook niks op tegen omdat het vooral gericht lijkt op het menselijker maken van het proces. Nou ben ik sowieso redelijk pro migratie dus lees het vooral door en vorm je eigen mening, maar in mijn optiek hebben we over dit pact weinig te vrezen.
Omg ik had eindelijk zin om die stomme plinten af te maken, zijn ze op ik wil mijn huis gewoon af en heb geen geld hiervoor
Jaa, dit was echt het allerleukste Sinterklaasprogramma!
En hoeveel heb je gedaan uiteindelijk?
Ik was vandaag en gisteren best wel lang in een winkel (een soort Tele2 zeg maar) en ben echt heel goed geholpen door een jongen. Hij was echt heel aardig en we moesten ook vaak lachen etc dus was gewoon gezellig. Hij heeft dus mijn nummer omdat ik ook een nieuw abonnement heb afgesloten.
Word ik net opeens gebeld door een onbekend nummer⦠is het die jongen. Hij zei dat hij me echt leuk vindt en dat hij graag iets wilt gaan drinken. Toen heb ik hem dus verteld dat ik een vriend heb dus dat dat niet gaat maar voel me er gewoon echt schuldig over? Slaat nergens op. Het was echt een lieve jongen en vind het zo schattig dat hij durfde te bellen (ik merkte meteen dat hij zenuwachtig was haha). Ik haat het echt om mensen teleur te stellen
[https://www.wehkamp.nl/jacqueline-de-yong-wikkeljurk-met-glitters-16099595/] Deze vind ik zelf leuk, zoals het model met bikerboots