Jij hebt best een groot netwerk toch, kun je daar niet iets mee? Of waar ze je banen hebben aangeboden?
Ik zit al een uur zonder stroom en het kan vandaag niet meer worden gemaakt. Echt janken
Ik ben onderweg naar huis en heb zoān zin in kapsalon. Dat heb ik echt vaak de laatste tijd, ik eet het ook regelmatig als avondeten terwijl ik 't daarvoor jaren niet gegeten had. Nu heb ik al gegeten vanavond maar zo op de fiets vanaf 't station kom ik weer langs mān favoriete zaak⦠Ik kan wel doen alsof maar ik weet nu al dat ik ga stoppen daar 
Net mini pakjesavond gevierd. Met Sinterpapa en sinteroma.
Nu ben ik 2 chocoladeletters en 2 boekenbonnen rijker.
Superblij mee 
De wimper/wenkbrauwen waren niet meer op voorraad bij de sint denk ik 
En nu naar bed, want deze dag bevatte te veel prikkels 

Ohhhh dat is echt heel lekker juist! Krijg er spontaan zin in
Ja vooral die combinatie van de kaas, knoflooksaus en sambal⦠Ik wil ook altijd extra sambal. Aaah zoān trek in alweer
Ik lig in bed Carry slee films te kijken en ik voel al dat ik bijna in slaap kan vallen. Ik val nooit snel in slaap.
Topavond tot nu toe dus 

Vakantie, op een eiland waar red bull en chips kennelijk 5 en 6 euro kosten. 
Wat heftig, heel veel sterkte!
Gaan we dat met alle andere mogelijke triggers ook doen dan? Zou wel zo eerlijk zijn
Heel veel sterkte, ik heb hetzelfde meegemaakt. Dit is zoān rare periode nu, je mag me altijd een pbtje sturen als je er nood aan hebt
Ben onderweg van stage naar huis (21:45) en ondanks dat ik pas 16:00 begon leg ik der hemaal af zeg!
Wat een nachtmerrie
Lief, dankjewel voor je aanbod!
Wooooow wat kut. Ik dacht dat dit alleen op TLC gebeurde 
Ik ook!
Ik wil ze zien!!
Je kan solliciteren bij mij!
De echte sinterklaas Bram is bij Paul op RTL4. Dat is toch wel echt de leukste haha.