Wat je even kwijt wilt #12

Hele leuke verrassing! Ik vind hem ook de leukste!

1 like

Op ibood hebben ze nu heel veel vette Monopoly spellen voor best goedkoop, oa game of thrones, ac/dc, lotr en nightmare before christmas. Omg heb net vandaag al 2 andere leuke spellen besteld.

2 likes

maar echt. ik heb ook constant zin in bitterballen en appelbeignets en satƩsaus. en oliebollen en gewoon nederlandse patat. oh en ook in een broodje carpaccio en filet americain met uitjes

1 like

Ik wil echt huilen! Zondag te horen gekregen dat mijn vader een hersenbloeding heeft gehad en dat hij er niet meer uit. Nu zitten we eigenlijk de hele week te wachten tot hij dood gaat. Had ik vandaag op school een sporttest gepland staan en ik dacht: ik ga hem gewoon doen, voor ā€œons papā€ā€¦

Haal ik het roeien op 2 sec na niet omdat ik van mijn stoel afgleed een met hardlopen zwik ik na 50m mijn enkel om. Baalde zo erg! Wilde dit nog halen zodat ik nog iets zou halen voor mijn vader sterft.

Dus jankend met een zere enkel terug naar het ziekenhuis gegaan, daar te horen gekregen dat de behandeling wordt gestopt morgen dus dat ik morgen waarschijnlijk definitief afscheid moet nemen van mijn vader!

Hij is ook niet meer aanspreekbaar geweest dus eecht afscheid heb ik niet kunnen nemen.

Echt een klote week/dag :cry::cry:

4 likes

Heel veel sterkte wat ontzettend kut

Oh, wat vreselijk. Heel veel sterkte.

@Sookie jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte :kissing_heart:

Heel veel sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar er wordt aan je gedacht <3

Sterkte! :tulip::tulip::two_hearts:

Shit wat kut. Sterkte :heart::heart::heart::heart:

Wat vreselijk. Heel veel sterkte. :heart:

Heel veel sterkte @Sookie

Heel veel sterkte <3

Jemig wat verdrietig. Heel veel sterkte :heart:

Heel heftig, heel veel sterkte! :heart:

Heel veel sterkte lieve @Sookie , wat een nachtmerrie is dat zeg :slightly_frowning_face::rose:

@Sookie
Wat een ontzettende klotesituatie zeg. Heel veel sterkte. Heel naar ook dat je niet de mogelijkheid hebt gehad om afscheid te nemen omdat het zo onverwachts kwam. Ik weet zeker dat hij van je houdt en andersom, maar het was natuurlijk fijn om dat uit te kunnen spreken. Misschien maak ik hier veel assumpties, maar dat was niet de bedoeling. Vooral heel erg veel sterkte in deze lastige tijd.

heel veel sterkte!

@Sookie oh wat heftig! Heel veel sterkte :kissing_heart:

Heel erg veel sterkte @Sookie . Wat een verschrikkelijke gebeurtenis voor jullie…