Wat je even kwijt wilt #12

Ik kan wel janken. Mn laptop is volledig gecrasht (op het punt dat hij no bootable device please restart system zegt) en ik heb geen idee of mn foto’s en bestanden nog van mn harde schijf gered kunnen worden.

Het idee dat ik mn foto’s kwijt ben. Ik zit hier letterlijk te huilen. Godverdomme.

Ah wat kut zeg! Snap dat je erom moet huilen. Hopelijk kan het nog goedkomen.
:heart::heart:

1 like

Ohh wat kut! Er zijn wel bedrijven/iters die daar misschien wat mee kunnen, hopelijk kan je daar nog iets mee!

1 like

Klopt! Wake up light is voor het natuurlijker opstaan (ik ben fan van dat ding), maar levert geen vitamine D of iets dergelijks op.
Daar moet je echt een aparte lamp voor hebben.

1 like

@Lentex en @Evenveel

Thanks! Ik ga inderdaad zo snel mogelijk (dus waarschijnlijk pas zaterdag :sob:) naar zo’n bedrijf om te kijken of ze er nog wat mee kunnen. Als mn laptop het opgeeft, prima, ik spaar wel voor een nieuwe, maar die foto’s zijn me wel dierbaar (maar blijkbaar nooit bij nagedacht om ze meteen allemaal op dropbox oid te zetten :sob:)

1 like

Recent verhuisd en het is toch ff wennen om in een dorp te wonen met mensen die ik ken.
Een anti-sociale dag levert dus veel wegduik-momenten op.
Maar gelukkig heeft de action hele hoge rekken en kon ik goed wegduiken toen een vriend van mij daar liep, met zijn heks-van-een-vriendin die ik verder nog nooit in het echt gezien had.

1 like

Heb echt zo’n ontzettend last van mijn menstruatie nu. Hoofdpijn en het gaat ook met paracetamol niet weg :sob: voel me ook echt alleen maar alsof ik wil gaan slapen.

2 likes

Oh wij ook altijd, kan me juist niet voorstellen dat je 't anders zou doen!

1 like

Geen idee of dit iets voor je is, weet niet of je hbo of wo doet? En er staat dat dit vanaf maart is, maar wie weet. Maar misschien vind je dit wel helemaal niks haha

Ik heb dit ook gehad. Schrok me ook de pleures door dat wachtwoord én een bijnaam. Maakte het nog serieuzer ofzo. En ik had ook met Balck Mirror gezien dus ik was erg in paniek :’) Heb mijn webcam wel afgeschermd dus het was sowieso onzin, maar ik was al helemaal bang dat ze dat op afstand ofzo hadden omzeild, ik weet niet :’). Anyway via internet vond ik soortgelijke verhalen en veel mensen die er ingetrapt zijn aiii. Wel hele nare manier van mensen bang maken.

Jezuuuuuus. Net even wat lekkers gekocht voor op m’n kamer. Zak chips, reep milka, red bull en flesje fanta. VIJFTIEN EURO WTF

1 like

Dan probeer je het toch gewoon:
‘De overheid streeft naar diversiteit aan personeel in haar personeelsbestand. Het gaat bij diversiteit niet alleen om geslacht, maar ook om leeftijd, opleidingsniveau, afkomst en fysieke mogelijkheden.’

Ze zeggen het zelf al haha, je weet maar nooit

3 likes

Jij hebt best een groot netwerk toch, kun je daar niet iets mee? Of waar ze je banen hebben aangeboden?

1 like

Ik zit al een uur zonder stroom en het kan vandaag niet meer worden gemaakt. Echt janken

Ik ben onderweg naar huis en heb zo’n zin in kapsalon. Dat heb ik echt vaak de laatste tijd, ik eet het ook regelmatig als avondeten terwijl ik 't daarvoor jaren niet gegeten had. Nu heb ik al gegeten vanavond maar zo op de fiets vanaf 't station kom ik weer langs m’n favoriete zaak… Ik kan wel doen alsof maar ik weet nu al dat ik ga stoppen daar :roll_eyes:

2 likes

Net mini pakjesavond gevierd. Met Sinterpapa en sinteroma.
Nu ben ik 2 chocoladeletters en 2 boekenbonnen rijker.

Superblij mee :heart_eyes:

De wimper/wenkbrauwen waren niet meer op voorraad bij de sint denk ik :joy:

En nu naar bed, want deze dag bevatte te veel prikkels :thinking::sunglasses:

7 likes

Ohhhh dat is echt heel lekker juist! Krijg er spontaan zin in

1 like

Ja vooral die combinatie van de kaas, knoflooksaus en sambal… Ik wil ook altijd extra sambal. Aaah zo’n trek in alweer

1 like

@tuula moet je ook echt fysiek aanwezig zijn bij het bedrijf tijdens je afstudeerstage? Wij hoeften dat niet en daardoor ging ik gewoon naar bedrijven die mij leuk leken en vroeg ik of ze voor mij een vraagstuk/probleem hadden zodat ik die voor ze kon oplossen met mijn onderzoek. Zo schrokken ze niet van het hele “afstudeerstage”, maar konden ze me wel helpen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw school de regels daarvoor heeft opgesteld.

Ik lig in bed Carry slee films te kijken en ik voel al dat ik bijna in slaap kan vallen. Ik val nooit snel in slaap.
Topavond tot nu toe dus :revolving_hearts::revolving_hearts:

5 likes