Wat je even kwijt wilt #12

Vakantie, op een eiland waar red bull en chips kennelijk 5 en 6 euro kosten. :+1:

Als je mij even een PB stuurt (ik krijg elke keer een foutmelding als ik jouw profiel kom?) heb ik misschien nog een idee voor je!

Wat heftig, heel veel sterkte!

1 like

Gaan we dat met alle andere mogelijke triggers ook doen dan? Zou wel zo eerlijk zijn

2 likes

Heel veel sterkte, ik heb hetzelfde meegemaakt. Dit is zo’n rare periode nu, je mag me altijd een pbtje sturen als je er nood aan hebt

1 like

Ben onderweg van stage naar huis (21:45) en ondanks dat ik pas 16:00 begon leg ik der hemaal af zeg!

Staat op de website van een restaurant. Ik ben een kleuter want ik moest lachen.

30 likes

Wat een nachtmerrie

1 like

Lief, dankjewel voor je aanbod!

1 like

Wooooow wat kut. Ik dacht dat dit alleen op TLC gebeurde :sob:

3 likes

Ik ook!

Ik wil ze zien!!

Je kan solliciteren bij mij!

De echte sinterklaas Bram is bij Paul op RTL4. Dat is toch wel echt de leukste haha.

3 likes

Hele leuke verrassing! Ik vind hem ook de leukste!

1 like

Op ibood hebben ze nu heel veel vette Monopoly spellen voor best goedkoop, oa game of thrones, ac/dc, lotr en nightmare before christmas. Omg heb net vandaag al 2 andere leuke spellen besteld.

2 likes

maar echt. ik heb ook constant zin in bitterballen en appelbeignets en satésaus. en oliebollen en gewoon nederlandse patat. oh en ook in een broodje carpaccio en filet americain met uitjes

1 like

Ik wil echt huilen! Zondag te horen gekregen dat mijn vader een hersenbloeding heeft gehad en dat hij er niet meer uit. Nu zitten we eigenlijk de hele week te wachten tot hij dood gaat. Had ik vandaag op school een sporttest gepland staan en ik dacht: ik ga hem gewoon doen, voor “ons pap”…

Haal ik het roeien op 2 sec na niet omdat ik van mijn stoel afgleed een met hardlopen zwik ik na 50m mijn enkel om. Baalde zo erg! Wilde dit nog halen zodat ik nog iets zou halen voor mijn vader sterft.

Dus jankend met een zere enkel terug naar het ziekenhuis gegaan, daar te horen gekregen dat de behandeling wordt gestopt morgen dus dat ik morgen waarschijnlijk definitief afscheid moet nemen van mijn vader!

Hij is ook niet meer aanspreekbaar geweest dus eecht afscheid heb ik niet kunnen nemen.

Echt een klote week/dag :cry::cry:

4 likes

Heel veel sterkte wat ontzettend kut

Oh, wat vreselijk. Heel veel sterkte.