Wat je even kwijt wilt #12

@Sookie jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte :kissing_heart:

Heel veel sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar er wordt aan je gedacht <3

Sterkte! :tulip::tulip::two_hearts:

Shit wat kut. Sterkte :heart::heart::heart::heart:

Wat vreselijk. Heel veel sterkte. :heart:

Heel veel sterkte @Sookie

Jeetje wat een nachtmerrie, heel erg veel sterkte! :heart: Knap dat je de test ondanks alles toch geprobeerd hebt en dat het niet gelukt is, maar maak je daar niet druk om nu. Je vader is vast en zeker sowieso trots op jou!

1 like

Heel veel sterkte <3

Jemig wat verdrietig. Heel veel sterkte :heart:

Heel heftig, heel veel sterkte! :heart:

Heel veel sterkte lieve @Sookie , wat een nachtmerrie is dat zeg :slightly_frowning_face::rose:

@Sookie
Wat een ontzettende klotesituatie zeg. Heel veel sterkte. Heel naar ook dat je niet de mogelijkheid hebt gehad om afscheid te nemen omdat het zo onverwachts kwam. Ik weet zeker dat hij van je houdt en andersom, maar het was natuurlijk fijn om dat uit te kunnen spreken. Misschien maak ik hier veel assumpties, maar dat was niet de bedoeling. Vooral heel erg veel sterkte in deze lastige tijd.

heel veel sterkte!

@Sookie mijn hemel wat schrikken. Ontzettend veel sterkte! :kissing_heart:

@Sookie oh wat heftig! Heel veel sterkte :kissing_heart:

Heel erg veel sterkte @Sookie . Wat een verschrikkelijke gebeurtenis voor jullie…

@Sookie sterkte… Wat ongelofelijk zwaar voor jou en je familie. Ik denk aan je.

@Sookie jeetje wat klote :frowning: Heel veel sterkte gewenst. Niet te druk maken om de test, ik snap het wel, maar niet jezelf het kwalijk nemen, dat zal verder ook niemand doen!
Ook al is je vader buiten bewustzijn, misschien is het toch fijn om hardop iets tegen hem te zeggen.
En wees lief voor jezelf sterkte en een digitale knuffel (al klinkt dat altijd stom, maar toch)

Sterkte @Sookie :pensive: :rose:

Wat ontzettend verdrietig @Sookie. Heel veel sterkte.