Wat je even kwijt wilt #12

Heel erg naar dit! :pensive: Heel veel sterkte lieve @Sookie
:orange_heart::orange_heart::orange_heart:

Lieve @Sookie, heel veel sterkte aan jou en je familie, hopelijk heb je genoeg steun om deze moeilijke tijd door te komen. Knuffels aan jou

Veel sterkte lieve @Sookie

Wat erg, heel erg vee sterkte!

Lieve @sookie
Heel veel sterkte. Ik denk aan je :heart:

@Sookie jeetje wat heftig. Heel veel sterkte aan jou en je familie in deze tijd <3

@Sookie heel veel sterkte

@Sookie Wat verschrikkelijk… Heel veel sterkte :orange_heart:

Ik moet mijn nichtje laten stoppen met muziek draaien. Fucking André Hazen en Maan​:roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Maar verder ben ik blij. Lijst van vorig jaar en de zomer heb ik ook vaak geluisterd.

Ik zie wel echt stemmingen erin terug.

Wat enorm heftig @Sookie Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Heel veel sterkte @Sookie :heart:

Wat verschrikkelijk…sterkte :heart:

Wat een vreselijk nieuws, veel sterkte de komende tijd! :love_letter:

Als je maar niet “prela” gaat zeggen :sob:

1 like

Ben je naar de huisarts geweest? Slik je antibiotica? Toen ik mijn amandelen nog had kon ik amper functioneren als ik keelontsteking had en geen antibiotica. Ik kon 9/10 keer ook amper praten want Mn hele keel was gewoon dicht. Ik reageerde alleen wel weer slecht op die antibiotica maargoed.

Wij doen oliebollen of appelflappen die we kopen bij de bakker thuis ook altijd nog even in de oven :scream: is dat dan ook onlogisch omdat ze al gaar zijn?

1 like

@Sookie Wat verschrikkelijk dat jullie dit als gezin moeten meemaken. Ik wens jullie heel veel sterkte en wees de aankomende tijd niet te hard voor jezelf. Dit is niet niks, je vader verliezen. Ik vind het heel knap dat je nog naar die test bent gegaan, maar zet jezelf, het verwerken van het verlies straks echt op nummer 1 :kissing_heart:.

@Sookie
Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie, heel erg veel sterkte vandaag en komende tijd. <3

Ik had gedroomd dat ik een goudkleurig fluwelen pantalon droeg waar zelfs mijn minibillen goed in uitkwamen en nu zoek ik mij suf op internet. zo te zien wil zelfs mijn kont kerstproof zijn. :upside_down_face:

9 likes