Wat je even kwijt wilt #12

@Sookie wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte voor jou en je familie!

Sterkte @Sookie :heart:

@Sookie heel veel sterkte :heart:

Haha ja jeetje mijn lijst is voornamelijk een combinatie van kerstmuziek (ik ben daar duidelijk te vroeg mee begonnen), liefdesverdriet (echt draken van nummers) en een lading beschamende Nederlandstalige troep

6 likes

Haha nee dat sws ook niet. Ik wil het ook liever geen naam geven denk ik

Ik word gewoon blij van jouw post hahahaha maar ook een beetje verdrietig want heb al bijna 1,5 jaar geen kapsalon gegeten :cry:

Oké volgende keer ga ik het eten!

Halleluja Hugh Jackman komt naar Nederland op 17 mei maar het goedkoopste kaartje is 84,-? Wat een prijzen :disappointed_relieved:

30 cent rente gekregen op mijn spaarrekening. Welke mooie lolly zal ik daar van kopen? :roll_eyes:

20 likes

Maar wat gaat ie doen dan voor die 84 euro?

Edit: AH muziek dus. Ik ken m alleen als wolverine dus had er niet echt een beeld bij

4 likes

@Sookie sterkte en veel kracht toegewenst voor jou en je familie

@Sookie oh jeetje wat heftig, heel veel sterkte!!

@Sookie ik ben er stil van… heel erg veel sterkte!!!

Lieve @Sookie wat ontzettend erg! Ik wil je heel veel sterkte toe wensen en kom vooral hier je hart luchten als je daar behoefte aan hebt. Alleen al het gegeven dat je na zulk heftig nieuws het op kunt brengen om toch voor hem die sportwedstrijd te doen laat al zien wat voor sterk karakter je hebt. Dat alleen al is genoeg om trots op te zijn.

3 likes

Jeetje heftig zeg, heel veel sterkte de komende tijd!

@Sookie wat een nare gebeurtenis, heel veel sterkte gewenst!

Heel veel sterkte :frowning: :heart:

Afschuwelijk @Sookie, mega veel sterkte :hearts:

meteen spotify gecheckt en mijn lijst klopt wel redelijk qua muziek. staan volgens mij wel een aantal nummers in die ik vooral eind 2017 veel geluisterd hebt maar goed, toch wel lachen. jammer alleen dat het zoveel après ski muziek tussen staat :joy:

3 likes

@Sookie Wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte :kissing_heart:

Biecht: hier rende ik mijn snelste 10-kilometer wedstrijd ooit op. Zo leuk als je wordt aangemoedigd en je denkt ‘ik hoor je niet, ik hoor alleen maar Troy Bolton zingen’ <3

2 likes