Wat je even kwijt wilt #12

Jeetje @Sookie, wat heftig, veel sterkte!

Gadver, iemand heeft net deo op kantoor gespoten.:nauseated_face: Was ook nog een man, dus die geur is nog sterker.
Waarom denken mensen dat dat oke is???

2 likes

Ik mis een warme open haard/kachel, dus nu heb ik een YouTube-video van een haardvuur op m’n tv gezet. 10 uur lang, mĆ©t knisperende geluiden. Haha, heerlijk.

10 likes

Heb van de week mijn benen ingesmeerd met zelfbruiner en daarna niet goed mijn handen gewassen. Echt een umpa lumpa effect

Een meisje in de tram praat aan de telefoon met een vriendin en die vriendin heeft onveilig seks gehad. Lekker meegenieten

2 likes

@Sookie wat verschrikkelijk, heel erg veel sterkte voor jou en je familie :heart:

ā€œBen ik nu zwanger?ā€ ā€œNee Emma, alleen als je vriend met zijn penis in jouw navel heeft gezeten.ā€ :thinking: ā€œMaar dat gaat toch nooit passen?ā€ ā€œDat zeggen ze toch ook over de vagina waar een kind uit komt, dus het zal wel kunnen.ā€

2 likes

heel veel sterkte Sookie! geen woorden voor, maar ik steek een kaarsje op voor je vader en jullie…

1 like

@Sookie Heel veel sterkte!!

Wat een vreselijk nieuws zeg. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jou en je familie de komende tijden :heart:

Sterkte! :rose:

Ik heb nog maar 1 strip van mijn anticonceptie pil en de apotheek heeft niks meer :cry:.

Nu zit ik er aan te denken om naar Belgiƫ/Duitsland te gaan (het is te gek voor woorden) maar is het mogelijk om bij een buitenlandse apotheek de anticonceptiepil te kopen? Heb binnenkort een gesprek met mijn huisarts maar wil echt niet switchen omdat ik zo tevreden ben.

Zonder recept is het geloof ik niet zo gemakkelijk. Zijn er geen online Apotheken? Heb wel vaker bij euroclinix besteld, die hebben het hoofdkantoor in de uk en verzenden van daaruit. Je vult een soort vragenlijst in die door een arts beoordeeld wordt en die schrijft dan het recept uit.

Ik geloof dat euroclinix niet meer naar nl verzend, maar misschien zijn er nog andere aanbieders?

Waarschijnlijk wel een stuk duurder dan wat je normaal betalen moet.

1 like

Geen huishoudtrap ergens te regelen?

Op een kleedje even laten kan wel toch? Maar snap dat het rustiger is als ze d’r slaapje doet, succes haha

@Sookie jeetje wat heftig, heel veel sterkteā£ļø

Oh damn wat vreselijk kut zeg. Sterkte :heart:

Jeetje wat ontzettend ontzettend heftig… heel veel sterkte gewenst en niet te streng zijn voor jezelf… Dikke knuffelā¤

Ik ga zo met mijn moeder kijken naar de poef en kussens die ik heb gezien. Ik hoop zo dat ze er nog zijn. :crossed_fingers:t2:

2 likes

Wat heftig:( heel veel sterkte gewenst!

Ik maak me een beetje zorgen. Ik ga volgend jaar minder verdienen omdat ik een opleiding deels af moet lossen. Dat betekent dat ik per maand nog zo’n 200-300 euro overhoud voor dingen die geen vaste lasten zijn, incl mijn boodschappen. Ik heb volgende week rijexamen voor de zesde keer en ik voel nu dus nog extra druk dat ik het echt moet halen nu met oog op volgend jaar geen tijd (want geen doordeweekse dag meer vrij) Ć©n geen geld er meer voor :frowning: helpt niet mee deze extra druk.