Sterkte
Hartstikke gesloopt gaan slapen gister, lukte desondanks voor geen meter, met flinke hoofdpijn en hartstikke moe veel eerder dan ik wilde weer wakker vanochtend, en nu een paar uur later voel ik me nog net zoveel zombie als toen ik op stond Al vind ik die hoofdpijn nog irritanter. Bleh.
Oh nee wat erg Heel veel sterkte xxx
Ik ging net pokemon kaarten kopen en voelde me echt oud haha. Terwijl ik ze zelf ook nog ooit hebt gehad!!! Maar stond echt bij de kassa: ‘wat is dat?’ ‘Oh en wat is het verschil dan?’ ‘Oh daar zit een muntje bij… oke (meteen 5 euro duurder ofzo),
Jeetje wat schrikken, dat je denkt dat je “schoon” bent me iets aan je rug hebt en dan blijkt het hetzelfde als 10 jaar terug te zijn. Snap dat het je overdondert. Heel veel sterkte en een knuffel. En qua spullen misschien even een lijstje maken eerst zodat je beetje overzicht hebt?
Heel veel sterkte <3
Uitgeslapen, was draait, zolder schoongemaakt, ontbeten, adventkalander voor vandaag geopend, gedoucht, gezichtsverzorging helemaal gedaan, lichaam helemaal ingesmeerd. Nu zit ik mijn cappucino klaar om de hele dag te studeren!
Oke ik heb nu mijn blikje gecondenseerde melk in het kokende water liggen omdat ik vanmiddag een banoffee pie ga maken. Ik bid tot god dat dit goed gaat.
Ik zag trouwens in het recept dat ik opgeklopte slagroom had moeten gebruiken maar ik heb slagroom meegenomen om zelf nog op te kloppen, dat kan ook wel toch?
Ooo dat klinkt zo lekker! Durf niet te zeggen of dat kan maar denk van wel, ben beter in het opeten dan maken van eten Succes en plaats je een foto als 'ie klaar is?
Ik lees nu pas bij, maar bij de gamma kan je een stoomreiniger huren voor 25 per dag (24uur) je betaald wel 75,- borg maar die krijg je natuurlijk terug. Deze haalt echt alllles weg, geuren, eventuele vlekken, uit tapijt bedden banken alles. Hier was het echt een lifesaver. In combinatie met HG tapijt en bekledingreiniger werkt het nog beter!!
Van de melk weet ik niet maar die slagroom die je zelf moet opkloppen is ook gewoon goed! Veel plezier met het maken en misschien nog meer met het opeten
Ik wil nog even kwijt dat ik echt zo verwend ben met Sinterklaas. Mijn vriend had mij op 5 dec al een vet goede staafmixer-set gegeven. Hij had me blijkbaar ook nog met lootjes, dus had ik ook nog vet chille cadeaus gekregen. Én nog een e-reader gekregen. Heb ook nog maar mezelf de nieuwste Ottolenghi cadeau gegeven :’)
Verder gaat het echt kut, dus ik probeer maar even genieten van de materialistische dingen
Heel veel sterkte!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je het vieren vandaag?
(sorry, net in het verkeerde topic)
Ik kom altijd dingen tegen onder de stoelen van de auto. Misschien heb je daar al gekeken, maar dacht zeg het toch mocht je dat plekje hebben overgeslagen!
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte!
@anon81733682 heel veel sterkte!
ik heb lekker uitgebreid ontbeten. afbakbroodjes, gekookt eitje, muziek op de achtergrond. echt chill
Zooo ik ben eindelijk soort van bijgelezen. Ik vind het altijd zo jammer dat ik als ik een tijdje niet zoveel post ik ook minder de behoefte krijg om dat te doen? Terwijl ik het wel leuk vind om actiever mee te posten en meer te lezen. Stom