Wat je even kwijt wilt #12

#goals, die snelheid!

Douwe Bob-wifi

3 likes

Ik ook!!!

RIP proefschrift

Misschien kan je je proefschrift nog afmaken voordat hij is gedownload. :biggrin:

4 likes

Ik wil dit nu ook kopen maar scriptie… Aan de andere kant is het wel een goeie deal

Jaaa, daarom dacht ik aan jou. Anywho, wel veel plezier vanavond!

1 like

Ik doe het meestal wel goed onder tijdsdruk, misschien is dit gewoon de oplossing voor al mijn problemen!

Ik heb maar een uurtje DAMN YOU, GLASVEZEL

3 likes

Ik was net iets retourneren bij de Zara en ze deden gewoon aardig achter de kassa?!?!?

15 likes

omg beste nieuws om het weekend mee te beginnen! ik ga dit NU kopen

1 like

Nou gelukkig is je dilemma nu opgelost :roll_eyes:

1 like

Tss, ik zit die Avengers End Game trailer naar iedereen te sturen en geen enkele reactie. Zit ik hier in mijn eentje helemaal hyper in de trein.

3 likes

Wat zijn in Rotterdam in de buurt van de Erasmusbrug goede en niet al te dure restaurants?

Wie weet de beste, makkelijk verkrijgbare, corrigerende panty?

Hema!

1 like

Primark shaping panty

2 likes

Ik hoop zo dat ik straks mn ov vind thuis!!

Anders moet ik maandag maar thuis gaan werken want ga echt niet nog een keer 15 euro dokken, en dan is mn nieuwe ov er hopelijk dinsdag. Fingers crossed :crossed_fingers:t2:

Bij mij niet… helaas

Ik heb altijd gezegd dat als we een koophuis kregen ik een mooi duur fornuis zou kopen.

Nu hebben we een huis gekocht, maar zit te twijfelen of ik niet een inductie fornuis moet nemen van het merk dat ik wil. Ik woon in Amsterdam en denk dat we sneller van het gas gaan dan verwacht en het gaat toch wel om een fornuis van een paar duizend euro.

Nu vind ik alleen de inductie variant zo niet mooi :expressionless: luxeproblemen hè

1 like

Ik vraag me af vanaf wanneer het niet meer crazy en clingy overkomt om zijn vrienden te gaan vragen of ze iets van hem gehoord hebben.