Dank je! Ik ga vanavond uit eten en morgen komen er een paar vriendinnen langs.
Ik heb vanavond exact hetzelfde. Ik vind het verschrikkelijk om mijn verjaardag te vieren omdat ik afzeggingen altijd persoonlijk zie en ik ook altijd afzeggingen krijg van vrienden. Dan weer stress want straks denkt mijn familie die wel komt dat ik geen vrienden heb. Blegh. Vanavond komen er in ieder geval 4 vrienden, als ze niet nog vanmiddag afzeggen en verder vooral familie. Ben nu taart aan het maken, zit me op te vreten en hoop dat het snel morgen is
Ik doe dit niet. Ik organiseer niks zelf (behalve dus mijn verjaardag) omdat ik bang ben coor afzeggingen. Mijn ex deed dit wel en dan zegden er zo 4 mensen van de 5 af en was hij dik teleurgesteld. Ik denk dan alleen maar: waarom ging je dit überhaupt organiseren? Je weet dat dit altijd zo gaat?
Ik heb besloten dat ik wil gaan zwemmen (gewoon baantjes trekken), want ik wil iets aan sport doen en zwemmen kan ik goed en vind ik leuk. Maar ik word nu al helemaal gestrest omdat ik dan tot in detail wil weten hoe dat dan gaat bij dat zwembad. In welke baan ik dan moet en waar je moet omkleden en of je dan je handdoek mee naar het bad neemt of niet. En ik wil dan wel een bril, maar ja moet je dan ook een badmuts op etc. Echt zo irritant dat ik niet zo’n makkelijk persoon ben die dan gewoon denkt van ik zie het wel. Ik zie mezelf er wel voor aan om dan naar dat zwembad te fietsen en gewoon weer om te draaien omdat ik niet durf? Dat is toch te idioot voor woorden? Want ik weet ook dat het na 1 keer gewoon allemaal duidelijk is en dan ik dan die struggle niet meer heb.
Ik heb nét iets te enthousiast over de show van kraantje pappie vanavond.
Bedankt voor het meedenken! Ik werd net op m’n werktelefoon gebeld door een vrouw die op facebook had gezien dat ik hier werk met de mededeling dat ze m’n ID had gevonden! Echt superlief dat ze zoveel moeite heeft gedaan, dus neem gelijk even een doosje Merci mee vanavond!
Lieverd! Wat naar en angstig. Veel sterkte en geluk
Ik vind dat niet raar, echt heel herkenbaar! Ik heb dat ook met veel dingen, en inderdaad ook met baantjes zwemmen. Heb dat een jaar of 2 geleden gedaan en nu wil ik weer beginnen maar ik durf niet want misschien zijn er dingen verandert. Heb dat met best veel dingen. En ik kan dan inderdaad ook vlak voor ik er ben weer terug naar huis gaan omdat ik toch niet durf. En soms doe ik het wel en dat valt het mee en dan denk ik, zie je nou wel je hebt je druk gemaakt om niks. En de volgende keer dat ik iets nieuws moet doen gebeurt het gewoon weer.
Ik heb een afspraak gemaakt voor een keratine behandeling van Jean Paul myne, kost zo’n 330 euro maar krijg ook een deel cadeau alvast voor Mn verjaardag (of volgens mij was zelfs het plan alles maar dat wil ik absoluut niet). Ben heel benieuwd.
Een van de redenen dat ik nog steeds niet ben gaan zwemmen
Mensen kennen misschien mijn verhaal nog van 1,5 jaar geleden dat mijn ex mij na 10 jaar relatie van de een op de andere dag verliet voor iemand uit Litouwen die hij nooit eerder in het echt had gezien.
Ik heb altijd contact gehouden met mijn ex-schoonzusjes en nu kreeg ik gistermiddag een appje van de vrouw van de broer van mijn ex (exschoonzusje dus) dat haar man heeft aangegeven te willen stoppen met hun relatie omdat hij gevoelens heeft voor iemand uit Roemenië die hij kent via werk. Echt serieus, hoe kan het binnen 1 gezin 2x op dezelfde manier gebeuren (bij mijn ex dus en zijn broer)? Bij hun is het nog 1000x erger want zij hebben 2 kleine kinderen. Ook bij hun wil de man er niet meer voor vechten en voor die Roemeense gaan.
Zonde toch!! We moeten een zwemclubje oprichten, onder groepsdruk lukt het vast wel
Jaa goed idee
Toen ik het las en ik te snel las dacht ik dat ze mijn verhaal reproduceerde. Ik snapte het al niet. Daarna zag ik pas dat er stond Roemenië ipv Litouwen
Ahh wat onzettend lief!! En zo fijn dat je ID weer terecht is!
Ongelooflijk zeg. Iets met een appel en een boom?
Lief dat je nog contact met haar hebt en dat ze dit met je deelt.
Lijkt me voor jou wel moeilijk, omdat alles weer opgerakeld wordt. <3
Ja vooral omdat er een nieuw iemand in mijn leven is en ik hartstikke verliefd ben. Voor mijn gevoel ligt dat allemaal zooo ver achter me. Was een heel ander leven toen. Heb ook niet echt het gevoel dat ik haar goed kan helpen
Ik heb vandaag een heleboel cadeautjes gekocht voor mijn beste vriendinnen. En met een paar daarvan heb ik dat niet afgesproken, dus dat is een verassing. En dan ga ik er nog een kaartje bij maken. Omdat ze altijd zo lief zijn en me gesteund hebben.
Ik hoop dat ze het leuk vinden.
Het feit dat jij naar haar luistert en het echt begrijpt is al genoeg.
Oh wat ‘fijn’ dat andere mensen daar ook last van hebben. Ik heb zelf altijd het idee dat iedereen vet comfortabel dat soort dingen doet maar dat valt wel mee. Echt irritant is het he. Als ik zoiets uiteindelijk gedaan heb, denk ik idd ook van oh ja viel wel mee. En al gaat het niet goed en doe ik wat doms, wat dan nog? Is niet dat je dan een boete krijgt of met je foto op facebook wordt gezet met een heel bericht erbij met wat een domme koe je bent omdat je in de verkeerde baan zwom. Echt zo onzinnig om je hier druk om te maken Ik heb iig twee badpakken besteld en ik ga ook een sportabo regelen en dan moet ik wel gaan, want anders is het zonde van het geld. Misschien kun jij jezelf zo ook een beetje motiveren? En als ik dan ga, ga ik maar gewoon doen alsof ik een relaxt en careless persoon ben haha, dat helpt soms wel.