Wat je even kwijt wilt #12

Primark shaping panty

2 likes

Ik hoop zo dat ik straks mn ov vind thuis!!

Anders moet ik maandag maar thuis gaan werken want ga echt niet nog een keer 15 euro dokken, en dan is mn nieuwe ov er hopelijk dinsdag. Fingers crossed :crossed_fingers:t2:

Bij mij niet… helaas

Ik heb altijd gezegd dat als we een koophuis kregen ik een mooi duur fornuis zou kopen.

Nu hebben we een huis gekocht, maar zit te twijfelen of ik niet een inductie fornuis moet nemen van het merk dat ik wil. Ik woon in Amsterdam en denk dat we sneller van het gas gaan dan verwacht en het gaat toch wel om een fornuis van een paar duizend euro.

Nu vind ik alleen de inductie variant zo niet mooi :expressionless: luxeproblemen hè

1 like

Ik vraag me af vanaf wanneer het niet meer crazy en clingy overkomt om zijn vrienden te gaan vragen of ze iets van hem gehoord hebben.

Oh ik heb echt de grootste kater van Mn leven, op werk kon ik niets en nu de trein terug is nog net zo’n hel als vanmorgen. Ik kan dit niet aan

Loetje, Bazar (niet heel erg in de buurt)
Je hebt ook de foodhallen. Is leuk en je kan het zo duur maken als je wilt maar naar mijn mening wordt het dan ook snel best prijzig omdat je overal wat wilt eten. Maar wel leuk dus! Je hebt ook Gauchos aan de Maas. Obba of Bram’s frites :p.

Oh en la pizza

1 like

Nu toch al wel? Als het niets voor hem is om urenlang niks van ‘m te laten horen is het niet gek dat je jezelf ongerust maakt. Ligt er ook maar aan hoe je zo’n berichtje formuleert

Unknown-2

Ik mis deze koekjes (en specifiek deze variant) echt intens waarom zijn die nergens meer te koop :sob::sob: als iemand ze ooit ziet. Denk aan mij en mijn vetjes <3

15 likes

@HvO heb je ‘m gezien?

1 like

Misschien vind je de bazar in de witte de withstraat leuk!

1 like

Ik zie ze nog wel eens liggen bij Kruidvat! Ik weet alleen niet of die ook een chocolade-uiteinde hebben.

1 like

Soms hebben ze hier ineens nog een stapel van bij de kruidvat!

1 like

Gvd ov is echt weg en mn huisgenootje doet stom. Ik luister altijd naar haar gezeik en net wilde ik ff mn hart luchten en praat ze de hele tijd door me heen.

Nja niks aan te doen, zo wel wijn drinken, dat verzacht de boel enigszins.

Spaghettata!

1 like

Ik moet morgen naar de dierenarts voor haar jaarlijkse inentingen. Gosh she’s gonna háte me.

Ja gvd voel ineens best wel pijn bij m’n borst. Als ik bewoog werd het erger. Wat denk je, beugel door m’n bh zo m’n ribbenkast in. Dat is nog tot daar aan toe maar het was m’n fijnste bh :sob:

1 like

Van je vriend? Hoe lang heb jij al niks gehoord?

Ik had echt een vreselijke dag op werk en kan het echt niet opbrengen om te koken. Gister buiten de deur gegeten en vanavond Thais besteld. :grimacing:

Ik ga volgend weekend eindelijk mn vriend weer zien en daar ben ik vet blij mee. Lekker weg van de kutzooi hier thuis en toch ergens zijn waar ik helemaal mezelf kan zijn.

1 like