Heerlijk een jetlag. Hele nacht wakker geweest. 
Edit: ohja, het is hier 7 uur later lol
Heerlijk een jetlag. Hele nacht wakker geweest. 
Edit: ohja, het is hier 7 uur later lol
Ik loop stage en heb daarnaast ook een bijbaan (dus werk 6 dagen in de week) en ik heb van school een opdracht gekregen, maar heb zoveel spijt dat ik deze middag iets ben gaan doen. Heb nu ook 0 concentratie en zondag avond is de deadline en heb ik werk van 14.00/22.00. Ik voel nu al dat ik het niet af ga krijgen.
Toch erg dat jij daar rekening mee moet houden, gaat helemaal nergens over.
Maar haar muziek gaat zelfs door mijn muziek (oordopjes) door⦠het staat echt heel hard haha. Maar ben al van plek verschoven naar verder weg (waar ik het nog steeds hoor o.o) dus durf er niks van te zeggen hahah.
Edit: omg er is stilte. Misschien heeft ze het door 
Haha ik moet vaker klagen op het forum, het duurde namelijk al een half uur en nu ineens rust
.
Dankjewel iig!! 

Te weinig tijd voor mezelf gehad/genomen deze week. Ben ff helemaal op
Heb je wel nog een rustige zondag om bij te komen?
En deze is ook wel mooi vind ik
Wtf @ België en de regeringscrisis. 1 partij is het niet eens met het ondertekenen vd migratiepact en stapt nu uit de regering⦠Lekker dan.
Nu zie ik in allerlei comments op FB dat we massaal moeten stemmen op de partij die uit de regering is gestapt omdat zij de enigen zijn die zogezegd nr het volk luisteren??
Wat een miserie jezus. Leuk weer, typisch Belgisch.
Ging het in NL vlot met de beslissing om de migratiepact te ondertekenen?
Gent is echt een prachtige stad maar ze vinden het wel erg leuk om autorijders te pesten. Ze verstoppen al die borden en stoplichten zo??? Ben benieuwd hoeveel boetes ik ga krijgen van dit weekendje. Wat een drama voor de auto.
Buren schuin boven mij hebben een feestje (aangekondigd) en ik hoor het behoorlijk goed terwijl er eigenlijk nog 2 huizen tussen zitten? Dit is echt een moment van besef en geluk dat ik zulke rustige (directe) buren heb, als ik dit al zo goed hoor, zou ik helemaal gek worden als ik continu hun lawaai zou horen
Ik heb zulke buren en slaap nu bij mijn moeder omdat ze een aangekondigd feestje hebben, waar ook de hele straat last van heeft.
Hoop dat je nog een op een beetje een schappelijke tijd kunt slapen!
Ja dat gelukkig wel. Echt een combinatie van slaaptekort, teveel gewerkt en teveel gedronken
doe het volgende week sowieso eventjes rustiger aan want dit gaat niet zo

Nieuwe single voor zanger Rinus:
Het meisje van de frietkraam heeft laxeermiddel in mijn frikandel XL gedaan. 
Ok heb het overleefd, vond het echt verschrikkelijk en weet nu al dat ik het volgend jaar sowieso niet ga vieren (30). Deze oma kreeg 2 uitnodigingen voor verschillende feestjes maar Lig nu heerlijk in bed en ben blij dat dit weer voorbij is
Ik geef dus volgende week mijn verjaardagsfeest, is het nog āschappelijkā om tot 23.40 door te feesten en daarna door te gaan naar de club? Ik vier het bij mijn vader thuis en die woont in zo een oud Amsterdams appartement dus het is best wel gehorig, vind het dus aan de ene kant lullig want ik wil geen last zijn.
Weet niet of ik spuit 11 ben maar ik had mn spotify gemaakt via facebook en toen super impulsief mn facebook verwijderd en mn spotify is er gewoon nog. Ik kan alleen niet inloggen op andere apparaten (ik weet de gegevens niet) dus als ik ooit een nieuwe telefoon krijg heb ik een probleem
Nu heb ik zin in een frikandel (al dan niet XL)
Nu heb ik zin in een frikandel speciaal.