Wat je even kwijt wilt #12

Dit is zo lief, je vriendinnen hebben geluk met iemand zoals jij!

3 likes

Ja ik wil het ook wel echt oppakken, heb vanaf volgende week een auto ter beschikking want door verhuizing was het zwembad ook niet meer zo dichtbij. Dat gaf ik dan ook als smoes maar die smoes valt weg dus moet ik het van mezelf gewoon doen.

Je kan natuurlijk als je bij het bad aankomt even rustig aan doen, je spullen rustig wegleggen terwijl je al even de banen scant, dan zie je vanzelf waar er welke snelheid gezwommen wordt. En als je niet goed in kan schatten hoe snel jij zwemt, in de langzame beginnen, kan je altijd nog verplaatsen!

2 likes

Het gebaar alleen al is zo lief dat ik me niet kan voorstellen dat ze het niet leuk vinden!!! Super lief van je!

Morgen komt er een vriendin bij mij langs en heb voor haar ook wat klaar liggen, met gedichtje er bij. Kan er zo blij van worden, zo leuk om iets te geven aan iemand die belangrijk voor je is

1 like

Ik ben alleen aan het lunchen in een koffietentje in Berlijn en ik vind dit zo chill na een paar dagen de hele tijd met mensen zijn

En Berlijn is zo leuk <3

11 likes

JONGENS HIJ DOET HET

En wat zijn dit voor toffe nieuwe instellingen?

22 likes

Ik heb net voor mezelf een heel duur kerst cadeautje gekocht onder het mom treat yourself

9 likes

Leuk!
Wil je delen wat het is?

Ik moet nog 10u 39m 32s wachten tot het gedownload is😢

https://www.cartier.com/content/dam/rcq/car/78/92/35/789235.png

Een Cartier ring, die ik al vier jaar wilde hebben. Ik had geld gekregen van een erfenis en nu kon het…

37 likes

Oh gezellig, veel plezier!

1 like

Oh herkenbaar dit! Ik snap precies wat je bedoelt met dat je van tevoren graag wil weten waar je aan toe bent en wat je precies moet doen, terwijl het achteraf sowieso mee valt. Misschien is het een idee om de eerste keer met een vriend(in) samen te gaan? Dan weet je hoe het daar is en kun je de keren daarna gewoon met een gerust hart alleen haha.

Sterkte! :heart:

My god, ik was vergeten hoe miserabel ziek zijn is. Ik heb het gevoel dat alle vloeistof in mijn hoofd vervangen is door snot en slijm. En weldra krijg ik er nog mijn menstruatie ook bij. Toppie!

Ja misschien doe ik dat wel!

Al een hele tijd overweeg ik m’n Facebook te verwijderen maar ik heb er zo veel accounts aan gelinkt? Oa Spotify, Instagram en Pinterest maar nog tienduizend meer, ik weet niet eens welke allemaal, verdwijnen die dan allemaal ook? Hoe kan ik ze behouden? Emailadres wijzigen misschien op al die sites, maar hoe kom ik er überhaupt achter op welke apps en sites ik allemaal inlog met Facebook?

• gaat op onderzoek uit
2 likes

Ah yes thanks :smiley: Er staan er maar 8 bij mij. Dacht dat ik er veel meer had haha dat valt dan weer mee.

1 like

Ik had ook alles gelinkt en een tijdje terug mijn fb verwijderd. Spotify, insta enz. bestaan allemaal nog haha, geen zorgen! Mijn facebook was gelinkt aan mijn email, dus hij gaat automatisch daarop!

1 like

Helaas niet. Maar wel geweldig :joy: .

1 like

Ohw kak, ik zit er nu naar te kijken maar zie die optie om te verbreken niet. Heb mijn Spotify account ook echt met Facebook aangemaakt i.p.v. alleen verbonden :expressionless: Lekker stom zeg (maar des te meer redenen om van Facebook af te gaan -_-)
Gaan m’n zelfgemaakte afspeellijsten dan ook weg? Arrgh daar zit zo veel tijd in.

Ik zit nu even te googlen wat ik met die afspeellijsten kan doen, want daar zit echt veeeel werk in. Alles opnieuw maken gaat dagen kosten. Hoop dat ik een oplossing vind en anders zit er niks anders op.

Ga ff kijken of ik ze openbaar kan maken en dan kan delen met een ander account of zo zodat ik mezelf er dan 2x als beheerder op zet en als ik dan 1 account verwijder dat hij dan blijft? Of zo? Even uitzoeken (in theorie klinkt het leuk)