Wat je even kwijt wilt #12

Heel heel heel erg mooi. Dat heb je goed gedaan

1 like

Oh wow, ik dacht dat mijn spotify was geblokkeerd omdat ik niet had betaald en niet door het facebook ontkoppelen. @Ditto sorry voor de verkeerde info!

2 likes

Oh nice ik ga even het een en ander proberen, heb nu een plugin gevonden die de playlists exporteert naar Excel (zodat ik weet wat er in stond) maar dan moet je ze natuurlijk alsnog handmatig opnieuw maken. Dat van jou is wel sneller, hoop dat het werkt.

1 like

Yay het werkt ;D Super!! Dat scheelt zooo veel tijd en nu heb ik Spotify zonder Facebook mĆ©t m’n afspeellijsten <3
Nu de rest van de sites nog ontkoppelen.

1 like

Hoe maak je een spoiler op je mobiel?

Mn fitbit is kapot gegaan. Ik heb geüpgrade naar een Apple watch series 4. Terwijl ik eigenlijk maar 1,12 op mn rekening had. Hoezo ben ik zo. Maar zo excited voor mn cadeautje aan mezelf die pas 1 januari er is.

5 likes

Ik heb vakantie en heb vandaag de hele dag in mijn pyjama rond gelopen, heerlijk. Ga me nu douchen en omkleden want ik ga lekker uiteten!

6 likes

Mijn vriendinnen cancelen voor vanavond saaaaaiiii

Holy shit. Dit kwam bij een man bij een extrema hoestbui eruit :neutral_face: Het zijn dan misschien niet ook letterlijk z’n longen die ie uit z’n lijf gehoest heeft, maar damn. Fascinerend wel zeg, hoe het ook echt gevormd is naar de vertakkingen in z’n longen!

Bloedstolsel (in spoiler, voor de zwakke maagjes onder ons)

19 likes

Holy fuck

Hooooly shit

Ieeeeewwwwww

Hoe dan? :anguished:

Woooow je schrikt je toch dood als je dit ophoest

Hij lag in het ziekenhuis vanwege hartklachten en kreeg daarvoor een pomp dat het bloed goed door z’n aderen pompte. Daarnaast krijg je dan bloedverdunners om stolsels te voorkomen, maar ze vermoeden nu dat ie teveel eiwitten in z’n bloed had waardoor het alsnog is gaan stollen.
Jeetje, wat moet dat in de weg gezeten hebben zeg. Slijm op proberen te hoesten bij een ontsteking kan al onwijs naar en pijnlijk ook zijn op een gegeven moment, kan me niet voorstellen hoe naar dit gevoeld moet hebben zeg.

Hij is overigens een week later aan z’n hartkwaal overleden.

4 likes

Oh dat einde is wel een echte bummer.

Dat klinkt echt enorm pijnlijk en wat een vervelend einde

Vandaag zijn mijn 24e en 25e sportleggings binnen gekomen.

4 likes

Ik hou echt van vieze dingen maar ik denk dat ik flauw was gevallen eigenlijk als ik dit live zou zien.

1 like

Is dit je eigen foto, als gnk student/arts? Of heb je dit ergens gelezen? Mocht het het tweede zijn dan ben ik echt onwijs nieuwsgierig naar dat artikel en zou ik heeel graag de link willen