Wat je even kwijt wilt #12

Wie kijkt er zo ook naar het nieuwe seizoen van flikken maastricht? :raised_hand:

7 likes

Ik haha, zo slecht eigenlijk maar kijk het al zo lang. Stiekem altijd hopen dat ze in de serie een keer bij elkaar komen hahah

1 like

Pff hele avond vrij om thuis te chillen en ik ben gewoon te moe om iets leuks te kijken of te doen😒lekker saai

Haha, ik hoop toch ook stiekem dat ze nu eindelijk eens bij elkaar komen!

1 like

Ik durf niet te kijken in m’n eentje. En ik moet studeren dus helaas. Veel plezier!!

Mijn zus is vandaag getrouwd en het was heel leuk en mooi. Alleen ben zo blij dat ik weer in mn hotelkamer ben. In bed met tompoucen en een zak cheese onion chips. Van die drink en praat feesten zijn echt niet mijn ding.

30 likes

Jaaaaaaaa ik!!!

1 like

Sinds kort werk ik 45 uur ipv 15 uur en ik moet er echt zo aan wennen :sweat_smile: ben zo moe en lig elke dag om 22:00 al in bed terwijl ik normaal nooit voor 0:00 sliep. Echt een omaatje ik

Zo erg dit

Je mag mij ook altijd een berichtje sturen als je je ei kwijt wil hoor!

1 like

Dankjewel, ineens megazin in cheese onion chips

1 like

Ik heb zin in frietjes maar ik lig als een zwerver op de bank en ik heb mijn avondeten nog niet eens op (restje van gisteren). Vrijdagavondlife.

1 like

Lekker warme chocomel met slagroom en kaneel gedronken, geurkaarsjes aan … en aan school werken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Sorry! ik heb ook paprika bugels uit Duitsland :sunglasses:

Daar hou ik niet van :p. Maar gelukkig is die trek zondag wel weer weg, als ik weer tegen normale prijs chips kan eten :joy:

1 like

Er zijn wel wat mensen op het forum die het slikken! Waaronder ik, maar bijna dan. Zit nog even te wachten op een uitslag en dan mag ik er ook mee beginnen en ik heb wel dezelfde bezorgdheid als jij. Ik probeer me eigenlijk maar te bedenken dat ik me nu ook niet goed voel/niet lekker in m’n vel zit en het waarschijnlijk alleen maar beter zal gaan als m’n huid verbetert! En er blijft natuurlijk altijd een soort placebo effect bestaan, als jij zoveel leest over die negatieve emotionele bijwerkingen heb je er ook sneller last van dan wanneer je jezelf ‘aanpraat’ dat dat jou niet gaat gebeuren.

Ben altijd weer verbaasd als het Utopia topic weer bovenaan staat. Hoezo kijken FF’ers dit?? :face_with_monocle:

7 likes

Ik las hier net over Rammstein en dat ze shows hebben in de buurt. Ik heb ze nou een paar keer gezien en hun shows zijn absoluut spectaculair hoor maar ze hebben al mijn respect echt verloren toen ze ten tijde van de aanslagen in België op Rock Werchter met (ik hoop nep)machinegeweren op het podium stonden. Dat kan dan part of hun show/imago zijn alles maar ik vond dat zo smakeloos dat ik weg ben gegaan.

Ik zit hier gewoon op vrijdagavond te studeren.

1 like

Ik twijfel of ik naar een feestje zal gaan… ben beetje moe, kaartje is 15 euro. En ben dus geld “kwijt” doordat ik mn ov kwijt ben. Maar het is wel een leuk feestje en heb zin om te dansen. Alleen mn bed klinkt ook wel goed. What to doooo

  • Gaan
  • Niet gaan

0 stemmers