Wat je even kwijt wilt #12

Nee geen eigen foto hoor, is bij een man in Amerika gebeurd! Al had ik dat ding gerust ook graag live willen zien in tegenstelling tot @Karl_Lagerfeld :wink: Vind het echt fascinerend en kan ernaar blijven kijken haha. Zo bizar groot ook :open_mouth: Ook wel mooi voor de medische wetenschap dat de nabestaanden toestemming hebben gegeven het openbaar te maken. En inderdaad een treurig einde, hij was ook pas 36.

https://www.ad.nl/gezond/hartpatient-hoest-perfect-bloedstolsel-op~a3e4e160/

2 likes

pff moet echt zoveel studeren nog, maar zit gewoon te soggen.

Wooow, moet ook echt pijnlijk zijn om dit uit te hoesten. Dat past toch ook nauwelijks door je mond?

1 like

Wow echt heftig en dat het er dan ook zo mooi uitkomt en lijkt me idd ook erg pijnlijk en naar. :frowning:

Ik heb echt een monsterklit in mijn haar :sob: altijd als ik lang een sjaal draag. Nu maar liters conditioner en het er uit borstelen.

1 like

Ja ik krijg dit ook altijd van sjaals! Zo onderin je nek echt zo’n gigantische klit :sob:

1 like

Ja, echt bizar, weet ook niet hoe het te voorkomen en wel een sjaal kunnen dragen.

@Boommm Wat bizar en wat een triest einde maar ik vind het wel echt super cool :eek:

1 like

Tandwieltje rechtsboven —> hide details kiezen

Ik heb dit ook en moet standaard een hoge staart in doen als ik mijn sjaal omdoe. Op locatie haal ik die staart er weer uit haha. Als ik dit niet doe kan ik idd uren gaan ontklitten :mad:

Ja ik had precies hetzelfde, was echt zo overweldigd met hoe dit eigenlijk kan! Thank you voor de link!! :heart_eyes: (Het is zo raar om deze emoji erbij te gebruiken, maar dit is wel een representatie van hoeveel zin ik heb om het te lezen hahah)

1 like

Hmm ik ga zo voor het eerst in mijn leven alleen uit eten. Wish me luck.

26 likes

Ik wil een activity tracker maar ik heb een ontzettend mooi en duur horloge aan mezelf cadeau gegeven vorig jaar dus ik weet niet hoe ik die 2 kan combineren …

Ja joh, verschrikkelijk! Arme wij!

1 like

Mk heeft armbanden!

3 likes

Gister gaan bowlen met vrienden van mijn vriend die ik nog nooit ontmoet had. Schijnt een jaarlijkse reünie te zijn. Ik vind dat moment dan vet raar als je net gegooid hebt en dan terug moet lopen naar je plek haha. Daarna nog op stap geweest en vandaag enorme kater. Whaha. Maar het was super gezellig en blijkbaar vond iedereen mij ook tof dus dat heb ik ook weer doorstaan :grin:

9 likes

Ik krijg altijd zo’n spierpijn van bowlen. Echt gênant gewoon :sweat_smile:

2 likes

Ik wil graag Sims 4 kopen omdat ik dat gisteren voorbij zag komen hier. Ik speel alleen nooit de Sims en ik ben bang dat ik spijt krijg wanneer ik het koop en het dan niet ga spelen.

kwam deze net tegen op FB, groetjes vanaf de bank

30 likes

Volgens mij kan dat door kou komen!