Gewoon even de klantenservice een berichtje sturen, die kunnnen het voor je fixen!
Is half 11 te vroeg voor sushi leftovers
Daar is het nooit te vroeg voor! Enjoy! 
Hoe eerder hoe beter, is de sushi nog het meest vers 
Ik zou dat heel schappelijk vinden.
Mijn buren gaan zonder politie door tot een uur of 4. Ik zou heel blij zijn als we 00:00 af konden spreken 
Als je dat netjes aankondigt met een briefje moet dat toch geen probleem zijn.
Best gek, ik heb dit verhaal dus wel van jongs af aan geleerd, inclusief met de drie koningen de huiskamer rond tot 6 januari etc. (dat is wel iets antroposofisch geloof ik en ken jij door je school dan misschien ook?) Maar het Adam en Eva verhaal weet ik pas sinds ik 15 ben ofzo 
Mijn neefje (6j) logeert hier en klokslag 06.00 gaat zān biologische wekker af en is ie wakker. Wij slapen altijd uit tot 08.00-09.00 dus ik zag het al gebeuren dat ik midden in de nacht moest opstaan. Gelukkig gunde hij ons vanmorgen een uur extra en was het 07.00.
Mijn zus zei al dat ik anders ās avonds boterhammen moest smeren en in een zakje moest doen en op tafel moest leggen. Als hij wakker wordt dan gaat hij zelf naar beneden en eten. Vond dat iets te #loedermoeder dus ben tegelijk met de jongens naar beneden gegaan om ontbijt te makenā¦om daarna weer in bed te gaan liggen slapen tot nu. Toch wel fijn zoān logeetje 
Ik heb ook een jaar in Nieuw-Zeeland gewoond! Niet bepaald mijn land en mensen
Maar prima, ik waardeer sinds ik daar gewoond heb Nederland wel 100x meer.
Wel chill dat het zo makkelijk is om aan werk en woning te komen daar. In welke stad ga je wonen?
Zit er hier iemand aan de prikpil? Is niet voor school ofzo hoor, ik zit er over te denken en wil wat vragen stellen
Godver.
Kom ik aan bij kantoor, hoor ik ineens mijn band leeglopen. Ik kijken of mijn ventiel niet is losgeschoten van alle trillingen.
Zit er gewoon een gat in mijn band. 
Moet nog de middag werken en er is aber naturlich geen fietsenmaker open.
Gelukkig hebben we op kantoor 2 fietsen staanā¦
Maar goed dat ik morgen vrij ben 
late reactie maar vind het echt zo goed dat je hier wat van hebt gezegd! Zouden meer mensen moeten doen!
Hebben er eentje die open is oo de maandagmiddag. En in het ergste geval vervang ik zelf mijn band wel met eentje van de action. Gvd, mijn fiets is mijn werk namelijk 

Ja, ga vanmiddag maar even heen op de electrische fiets van mijn werkā¦
Schijtbouwput hier voor de kantoordeur.
Heb van mijn oude fiets ook wel eens een band vervangen. Pleuris werk met versnellingen.
Kan wel merken dat ik pissedoff ben 
Al dat gevloek tussendoor
De laatste weken ga ik zoān beetje elke zondag ergens lunchen
vandaag dus ook weer.
Hebben meer mensen een storing via WhatsApp?
Wat een schaamteloosheid haha, je zegt toch niet altijd: ja joehoe ik kom je wel helpen hoor?
Altijd fijn zo een chinees bandje erop waar geen maat op staat 
Argh.
Denk idd dat het gewoon die maat is. Alleen jammer dat er in mijn buitenband ook een scheurtje zit 
Ik wil ook weer een witte buitenband en die heeft onze Hema niet op voorraad 

Haha terwijl ik dit lees heb ik net even een break van het afwassen om het laatste beetje chips op te eten.
Maar we kunnen het! Ik wil zo pannenkoeken voor lunch makenz dus eersr even die afwas.