Wat je even kwijt wilt #12

Jaaaa true Oke ik ga wel denk ik

2 likes

Niet denken, drinken!

4 likes

ik heb deze week m’n zusje geholpen met het transcriberen van haar scriptie interviews, helemaal prima. ik had er al eentje af en ze had gevraagd of ik een beginnetje wilde maken met nog een, prima. linkje gestuurd met de opname, afgesproken dat ik tot 15.00 min zou uitwerken. dus ik was net bij 15.05 dus ik stuurde oke goed zo? stuurt ze ja doe even foto van waar je bent, dan kan ik zien of het aansluit met waar ik begonnen ben. dus ik stuur een foto, zegt ze hmm ja nog even een zin verder. okĂ© prima. weer een foto gestuurd, zegt ze opeens ja check even met dat andere bestand tot waar je precies moet. ik dat andere bestand erbij gepakt, was een voorbeeld transcriptie gedaan door een gratis site, die doen dan 30 min gratis voor je. dus ik kijk en ik stuurde huh dit is een heel ander interview? HUH, zij kijken, blijkt dat ze mij de verkeerde link gestuurd heeft van een interview dat allang getranscribeerd is?! heb ik dus bijna vier uur lang lopen uitwerken VOOR JAN LUL. dus ik ben fucking chagrijnig nu want ik heb vier uur verspild Ă©n m’n zusje alsnog niet geholpen :sob: vind ik dus echt heel erg kut. nu komt ze nog erger in tijdnood want nu moet ze dit er ook nog bij doen. en ik heb ook gewoon gezegd van ja sorry, het is jouw fout dat je mij de verkeerde hebt gestuurd dus ik voel er weinig voor om nu nog een keer vier uur te besteden aan dat andere interview. maar aan de andere kant denk ik ja, ik heb de tijd en ik kan het ook gewoon doen
 maar het is wel haar fout. en ik vind het echt klotevermoeiend werk om te doen. maarja. lastig.

oke sorry heel verhaal maar ik moest het echt even van me af typen

He shit wat zinloos! Ja ik zou dan maar toch nog een keer tijd investeren
 dan heb je tenminste nog een goed gevoel straks en zij ook. Anders hou je een rotgevoel.

ja, ik heb haar al geappt dat ze de andere opname morgen maar moet mailen en dat ik wel een beginnetje maak. ik strijk over m’n hart haha

Blegh ik haat verhuisstress en ik ben ook nog eens ongesteld dus alles maakt me pissig. :sweat_smile:

Ik heb, hoe naïef eigenlijk ook, het forum altijd als een veilige plek gezien en kon hier lief en leed delen. Had nooit gedacht dat ik daar ooit mee genaaid zou worden aangezien we allemaal in “hetzelfde schuitje” zitten qua anonimiteit en velen met mij liever niet hebben dat mensen uit je omgeving weten dat je op een forum zit en ook nog eens weten wat je post.

Maarja, zo’n veilige plek is het dus blijkbaar niet en dat heb ik via een harde weg moeten leren. Vind dat dus echt super rot want ik durf nu bijna niks meer te posten en ik had er altijd zo veel plezier in. Het forum was echt een uitlaatklep voor mij en dat ben ik nu gewoon kwijt. :frowning:

6 likes

Ik kijk nu Bridget Jones op Netflix, zo’n fijne feelgoodfilm. Word er altijd helemaal blij van.:blush:

9 likes

ik ga met je meedoen, ben er ook klaar mee voor vandaag. Succes alvast morgen/maandag!

1 like

Same. Alleen met een glas wijn op een vrijdagavond. Ik bén Bridget Jones

4 likes

Ik slik het nu 4 maanden. Eerste 2 maanden had ik last van mijn onderrug en hele droge ogen/neus en lippen. Nu heb ik alleen nog maar hele hele droge lippen. Mijn mondhoeken scheuren regelmatig in en moet altijd iets bij me hebben om te smeren anders scheuren m’n mondhoeken weer. Maar bepathen helpt daar heel goed tegen. Heb gelukkig geen psychische klachten gekregen (toen ik begon had ik mijn anti depressiva net afgebouwd) En mijn huid is zo mooi nu.

En ik hoef mijn haar maar 1x in de twee weken te wassen :hearts:

1 like

Haha ja je wil toch ook gewoon meedrinken als je deze film kijkt.

2 likes

Dat klinkt echt kut. Denk dat (bijna) iedereen hier dingen post met de gedachte dat dit een veilige omgeving is.

4 likes

Same. Maar niet om het glas wijn op vrijdagavond maar om de onhandige ongemakkelijke persoon die ik ben en alles dat mis kan gaan misgaat op zo een ongemakkelijk moment.
Bij nader inzien kan dat glas wijn er ook mooi bij, even opstaan van mn luie reet dan maar.

1 like

@Madrid ik heb al een nieuw profiel, maar toch ben ik bang dat ik “ontmaskerd” word zeg maar. Mensen herkennen toch de manier hoe je typt enz.

@Zemraluani ik denk beide, ik weet het niet 100% zeker maar ik heb héél sterk het vermoeden dat iemand die dichtbij me stond iets wat ik hier heb gepost heeft doorgespeeld naar iemand anders. Dus ik ken diegene irl en diegene zit hier ook/leest hier mee.

1 like

@Zemraluani sjjjiiitttt je hebt een nieuwe ava, moet echt m’n hoofd resetten nu

4 likes

Haha ik ook nu! De tweede wel. Was eigenlijk op zoek naar Love Actually maar die staat er niet op :(.

1 like

Ahh vet lief dat je dat sowieso wil doen voor je zus. Als je toch tijd hebt zou ik het misschien wel doen voor haar, zij is er dan super blij mee en jij zit dan denk ik minder met een “mehh jammer dit” gevoel.

Is er iets heel ergs gebeurd (info tegen je gebruikt?) of is het meer dat je niet meer anoniem bent en dat geen fijn idee is? Want hier zitten ook bekenden van mij op maat ik beschouw dat zij niks van mij doorvertellen omdat ik dan ook informatie heb om mee te zwaaien. Maar met meelezers kun je sowieso niks.
Baal hier soms ook door dat ik weer op het forum ben beland. Het lukt mij niet om privédingen echt voor mezelf te houden. Ik heb mezelf wel aangeleerd om niet over specifieke personen of werk te klagen in detail, maar verder post ik genoeg te persoonlijke dingen en als ik daar over nadenk vind ik het maar raar dat ik dat doe.

1 like

Nou jongens ik dacht dus dat ik m’n laptop aan had laten staan maar hij was tóch standby gegaan dus Sims 4 laat nog even op zich wachten
 Als je het fysieke spel + een cd-reader bestelt bij Bol kan je zelfs eerder aan de slag.

30

9 likes