Dankje! Het is gelukt
Ik heb straks een afstudeerborrel van een vriendin maar ze zit bij een vereniging dus er komen veel verenigingsmensen en daar hou ik echt niet van. En heb geen zin om te socializen bleh. Maar Oke ga me zo bij elkaar rapen, koffie erin en gaan.
Heel lastig volgens mij… heeft mijn vriend ook eens geprobeerd voor mij want ik mis de sims 1 ook heel erg
Mijn vriend zei nooit een kerstboom te willen, maar toen hij onze dochter vandaag zo blij en verwonderd naar een kerstboom zag kijken, komt ie toch volgend jaar
Nee joh, gewoon dit jaar!
Haha dat is te snel voor m denk ik. Ik neem genoegen met volgend jaar. Zeker met die hond en kat en kind.
wilde ik ook zeggen, morgen een kerstboom kopen en dan gelijk opzetten!
Hij is er niet morgen, VERRASSING!!
JA DOE
Haha volgens mij vermoord ie me dan. Nja. Misschien ga ik morgen, als ik me goed voel, wel ff een halen de auto is iig groot genoeg
Doe het!!!
Ik wil een echte boom en man niet. Ik zit er ook aan te denken opeens een echte te hebben staan hihi
O vergeten erbij te zeggen: ik heb mijn telefoon niet bij me met hardlopen en vaak op het werk (waar ik nu op de 4e verdieping werk) ook op mijn bureau liggen ipv bij me
Ooo die is mooi!
Ik kan ze alleen helemaal niet vinden op de website van Michael kors?
Ahh moppie! Die gun je morgen toch een kerstboom!
Ik heb nieuwe onderburen en ze maken echt veel ruzie. Dan loopt hij uren te schreeuwen en hoor ik alleen maar ‘kanker’ en af en toe hoor je haar tussendoor huilen en dingen terug schreeuwen.
Vind dat zo naar. Mensen maken natuurlijk wel eens ruzie en daar heb ik niks mee te maken. Maar ik kan me er echt niet voor afsluiten, merk juist dat ik er super alert van word omdat ik het gevoel heb dat ik in moet kunnen grijpen als er iets naars gebeurt.
Het is stom maar ik voel me gewoon verantwoordelijk ofzo.
Ik ben te druk.
Dat klinkt inderdaad niet goed… Misschien kan je eens naar Veilig Thuis bellen voor advies? Of het melden bij de wijkagent zodat die misschien eens langs kan gaan? Ik kan me voorstellen dat het erg naar is om te horen en dat je inderdaad dan alert blijft voor het geval het verder uit de hand loopt.
ohhhh te lief!
@Indolence ja ik vond maastricht echt leuk! als je tijd hebt zou ik ook nog naar de kerstgrotten in valkenburg gaan, is ook gezellig (moet je wel van kerstprullaria houden maar daar ga ik vanuit als je ook naar de kerstmarkt wil)