Haha ja dat moment vind ik ook altijd zo kut. Moet je blijven kijken? Teruglopen met je rug naar de baan omdat het je niet boeit wat je gooit? Of loop je achteruit terug omdat je wel wilt weten wat je gooit? Blij zijn? Oh man, all the feels.
Iemand bekend op het forum met het Jehovah’s Getuigen geloof? En dan voornamelijk rondom het overlijden, uitvaart evt.
(Weet even niet hoe ik het moet formuleren)
Ja bedoel eigenlijk voornamelijk rondom de dood, ga even mijn berichtje aanpassen.
Het lijkt net of alles de laatste tijd meer moeite kost ofzo in m’n leven. Ben zo facking zoekende en voel me nergens echt op m’n gemak. Kan bijna nergens meer van genieten, denk te veel na, alles voelt als tijdverspilling of geldverspilling of gewoon zonde of gek of weetikveel.
Same. Ik ga ook binnen nu en een half uur naar bed. Ik ben kapot.
Kan je mij iets sturen? Je profiel is niet zichtbaar.
Hoe kunnen mensen een baan, geliefde, vrienden en een sport doen? En dan komt daar ook nog huishouden en kind bij? Heh…?! Ik ben geneigd om mijn geliefde te schrappen nu. Het levert alleen maar irritatie en verdriet op als we zo langs elkaar heen leven. Als ik geen werk heb ben ik een veel leukere vriendin want dan kan ik tenminste m’n huis, mezelf en alles bijhouden en heb ik echt zin in hem! Nu denk ik gatver moet dat ook nog. Hou ik niet van hem of gaat er iets mis in m’n hoofd?
Tummy control-panty van de Hema, die heeft ipv zon smalle bovenrand een soort verstevigd broekje dat in een geheel is naar de bovenkant.
Ik heb bij het dobbelspel van ons (verlate) sinterklaasfeest een pakket gewonnen met 6 repen milka en een pak melocakes
#goals
O zo herkenbaar. Als het met werk goed gaat, dan heb ik amper een sociaal leven en sport ik niet veel. Gaat het sporten goed en regelmatig en onderneem ik veel sociale dingen, maar dan werk ik weer minder. En het huishouden dan? Dat komt er ook nog bij? Soms voelt het voor mij alsof het allemaal te veel is wat er moet gebeuren, alsof ik mijn focus maar op één ding kan leggen. En een relatie hebben vraagt inderdaad ook veel tijd en aandacht, in mijn hoofd ook. Het is zo veel bij elkaar en ik vraag me af hoe anderen dat doen :s
Hij had het uitgemaakt toch, of niet definitief?
Even mijn verbazing delen:
Ik heb vliegtickets besteld bij Pegasus, een Turkse vliegmaatschappij, voor mij en een vriend. Boeking staat op mijn naam, betaling is door mij gedaan, mijn contactgevens staat erbij. Betalingsbevestiging is naar mij gestuurd. Krijg ik daarna, op mijn mailadres, een mailtje in het Turks (heel handig) gericht aan ‘dhr …’ (die mannelijke vriend van me) met de e-tickets erbij!? Zou dat dan echt zijn omdat hij een man is? En het is ook geen toeval want ik heb 2 vluchten geboekt en bij de ander is hetzelfde aan de hand
Voor het eerst een kerstboom in huis gehaald. Laatste keer was toen ik nog thuis woonde, 15 jaar geleden (omg ben oud). Daarna had ik er nooit zin in maar nu met vriend en baby leek het me toch leuk, eerste kerst met z’n 3en. We wonen heel klein maar het staat echt leuk en gezellig
Nee was niet uit. Was alleen onze eerste ruzie ofzo? Het was niet eens echt ruzie eigenlijk meer gewoon relatiedipje. Het gaat nu wel weer goed maar soms lijkt het idd gewoon allemaal te veel. Kan niet wachten om 3/4 dagen te kunnen gaan werken i.p.v. facking 6.
Morgen dus werken, daarna wat sociaals doen en wil maandagochtend sporten want moet smiddags weer werken maar wanneer moet ik dan ooit m’n sportkleding wassen? Word er helemaal gestresst van fuck hee
Ik heb echt voor het eerst sinds lange tijd weee echt een gezellige avond met mijn ouders.
Ik heb echttt geen zin om naar die borrel te gaan maar oke. Ik zie er wel goed uit en ik weet dat er een leuke gast is. En mensen van mn studie die ik al een tijd niet meer heb gezien dus dat is wel leuk. Okeeee lets go.
En anders ga je lekker voor de drank en hapjes en beetje om je heen kijken veel
Plezier
Iemand in mijn omgeving is overleden en dat voelt nog heel onwerkelijk. Ik besef me ook dat ik zo gaandeweg met ouder worden steeds meer mensen zal verliezen. Dat lijkt me een moeilijk onderdeel van echt oud zijn/worden. Verder wil ik deze week gewoon veel eten en slapen. Winterslaap lijkt me wel wat
Wat rot, heel veel sterkte.
Ik herken het gevoel, ik vind dat zo moeilijk.
Ik weet hoe het voelt, pfff. Hoelang moet ie nu nog?