Wat je even kwijt wilt #12

Wtf @ België en de regeringscrisis. 1 partij is het niet eens met het ondertekenen vd migratiepact en stapt nu uit de regering… Lekker dan.
Nu zie ik in allerlei comments op FB dat we massaal moeten stemmen op de partij die uit de regering is gestapt omdat zij de enigen zijn die zogezegd nr het volk luisteren??
Wat een miserie jezus. Leuk weer, typisch Belgisch.

Ging het in NL vlot met de beslissing om de migratiepact te ondertekenen?

Gent is echt een prachtige stad maar ze vinden het wel erg leuk om autorijders te pesten. Ze verstoppen al die borden en stoplichten zo??? Ben benieuwd hoeveel boetes ik ga krijgen van dit weekendje. Wat een drama voor de auto.

1 like

Buren schuin boven mij hebben een feestje (aangekondigd) en ik hoor het behoorlijk goed terwijl er eigenlijk nog 2 huizen tussen zitten? Dit is echt een moment van besef en geluk dat ik zulke rustige (directe) buren heb, als ik dit al zo goed hoor, zou ik helemaal gek worden als ik continu hun lawaai zou horen

2 likes

Ik heb zulke buren en slaap nu bij mijn moeder omdat ze een aangekondigd feestje hebben, waar ook de hele straat last van heeft.
Hoop dat je nog een op een beetje een schappelijke tijd kunt slapen!

Ja dat gelukkig wel. Echt een combinatie van slaaptekort, teveel gewerkt en teveel gedronken :roll_eyes: doe het volgende week sowieso eventjes rustiger aan want dit gaat niet zo

1 like

:orange_heart::orange_heart:

Nieuwe single voor zanger Rinus: :musical_note: Het meisje van de frietkraam heeft laxeermiddel in mijn frikandel XL gedaan. :notes:

28 likes

Ok heb het overleefd, vond het echt verschrikkelijk en weet nu al dat ik het volgend jaar sowieso niet ga vieren (30). Deze oma kreeg 2 uitnodigingen voor verschillende feestjes maar Lig nu heerlijk in bed en ben blij dat dit weer voorbij is

2 likes

Ik geef dus volgende week mijn verjaardagsfeest, is het nog “schappelijk” om tot 23.40 door te feesten en daarna door te gaan naar de club? Ik vier het bij mijn vader thuis en die woont in zo een oud Amsterdams appartement dus het is best wel gehorig, vind het dus aan de ene kant lullig want ik wil geen last zijn.

1 like

3 likes

Weet niet of ik spuit 11 ben maar ik had mn spotify gemaakt via facebook en toen super impulsief mn facebook verwijderd en mn spotify is er gewoon nog. Ik kan alleen niet inloggen op andere apparaten (ik weet de gegevens niet) dus als ik ooit een nieuwe telefoon krijg heb ik een probleem

Nu heb ik zin in een frikandel (al dan niet XL)

5 likes

Nu heb ik zin in een frikandel speciaal.

2 likes

Nou inmiddels sta ik er toch wel een beetje van te kijken dat het nog steeds zo luid is, in de aankondiging stond 23.30 stil dus ik zou bijna uit principe gaan klagen
Ik kan wel slapen als ik 't zou proberen denk ik maar ik ben te principieel om dit ok te vinden haha

Kun je hier een foto van maken een volgende keer?

5 likes

Live vanuit de Marktkantine voor @Trenchcoat, Reinier is suuuuper nice. Jammer dat er niet bent!

2 likes

Zó jaloers, mijn liefde! Geniet er lekker van en als ie de volgende keer weer draait ‘moeten’ we beide maar van de partij zijn :joy:!

1 like

Hahaha ik wacht met smart

1 like

Ik denk echt al de hele tijd: Hoe gaat Kuroi (mijn kat) het vinden in het nieuwe huis. Ben echt zo benieuwd!

7 likes

Voor wie het gebroken enkel verhaal heeft gevolgd:

Vandaag voor controle geweest en de arts gevraagd of ik dit seizoen nog zou kunnen skien. Hij heeft aangegeven dat ik wat hem betreft eind januari het toch mag proberen, niet te zwaar en bij teveel pijn direct stoppen. Maar ik mag tenminste iets :grin:

Mag ook zonder brace slapen nu dus ik voel me echt al een stuk gelukkiger dan een week geleden!

60 likes