Wat je even kwijt wilt #12

Nee :\

Kun je hier topics op niet-zichtbaar zetten?

Ohh klote! En vuilniszakken open knippen en erom heem wikkelen en vastplakken met tape?

Yes!

Als je daar op negeren klikt, zie je ze niet meer!

1 like

Mijn verhuishulp heeft wel zeil schijnbaar, ik heb mijn matras in ieder geval ook in een dekbedovertrek verpakt. Ik ben echt een stresskip, niet normaal.

1 like

Ohh wat fijn! Ik snap je wel! Ik vind verhuizen ook altijd enorm stress vol en mijn voorbereiding laat soms wel eens te wensen over. Waardoor ik dus nog op zondag maar de bouwmarkt moet haha :see_no_evil:

Ja echt hoor
 Steeds denk ik weer ‘oh kut dit was wel handig geweest en dit en zus’ maar ja haha. :rofl:

Dank je!

1 like

Gewoon voor de 4e keer opnieuw verkouden geworden in 2 maanden. Nu met hoesten ipv keelpijn! Heerlijk. Dadelijk lekker werken en iedereen aansteken. Doen ze bij mij ook altijd

1 like

Oh en ik hoop zo dat mijn buurman een keer thuis is, dan heb ik vanavond hopelijk ook internet. Die man is al een week niet thuis als ik aanbel maar hij heeft mijn internetinstallatiepakket liggen omdat ik niet thuis was.

Ik ook, je mag me dm’en :blush:

Ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig geen leuke meidenfilms gemaakt worden :frowning:

1 like

Zooooooooo ik ben wakker. Totaal ontnuchterend in het ziekenhuis vannacht dus alleen maar moe en niet brak :man_dancing:

Zo lief iedereens berichtjes! Heb niet echt tijd gehad om te liken, maar vind het super lief.

@Prikkelbaar ja gaat goed naar omstandigheden. Het is alleen veel regelen dus echt tijd om over na te denken heb je niet. Misschien komt het allemaal wel als het allemaal voorbij is.

3 likes

Ik ben mn huis aan het opruimen en schoonmaken, maar ik zit nu in de fase dat het altijd veel erger is dan je eraan begon :sweat_smile: wat een bende

2 likes

Liefdesverdriet doet rare dingen met mij. Dan ga ik opeens dingen groots en impulsief aanpakken. Ondertussen ben ik op hup en sprong verhuisd, ga ik een 3/4 weekse reis buiten Europa maken in Maart Ă©n heb ik net als klap op de vuurpijl €50 besteed aan sokken. :geek:

26 likes

Maar hoe komt ze daar bij dan? Gaat ze daar gewoon van uit? Ik vind dat je best op een nette manier mag laten weten dat je kerst het liefste met je familie viert en dat het misschien een misverstand is dat je het bij haar zou vieren.

@Ishq nog extra muizen gevonden of viel het mee?

“Ohh maar ik heb al plannen met kerst! Ik bedoelde meer ervoor/erna haha sorry voor de verwarring!” Zoiets?

2 likes

Tot nu toe niet! We hadden vallen gezet en ook bloem op het aanrecht want ik had gelezen dat je daarmee hun sporen kon ontdekken. Hebben we 2 dagen laten liggen, maar niets!

De vallen staan er wel nog steeds, maar tot nu toe leeg. Ook alle keukenkastjes gecheckt en daar ook niets te zien van keutels of aangevreten voedsel. Dus hopen dat we er goed vanaf zijn gekomen.

Heb wel echt heel de keuken ontsmet hoor met Dettol.

2 likes