Wat je even kwijt wilt #12

Hahaha, ik ging echt stuk hierom :joy:. Aan de andere kant zou het ook best een kind kunnen zijn die het niet al te best heeft thuis en dat ze weet wat er boven haar hoofd hangt als haar ouder(s) erachter komen.

1 like

Eindelijk de laatste aflevering van ā€˜ik weet wie je bent’
Ben heel benieuwd hoe het gaat eindigen

2 likes

Ik ben even een overzicht aan het maken van de cadeaus en heb al voor €140,- voor mijn nichtje gekocht :scream:

1 like

Hoe dom kun je zijn als je denkt dat deze apparaten niet getracked worden :see_no_evil:

1 like

Nou ik ben dus weggegaan bij dat concert :sob::sob: huilennn maar ik trok het echt niet meer. En nu ben ik een beetje trots op mezelf dat ik heb besloten om te gaan want dat was echt beter.

7 likes

Doe je beter dan mij!
Ik ging voor de luie optie namelijk de fietsenmaker :joy:

Like omdat je voor jezelf hebt gezorgd!

2 likes

Ik wil dit topic even delen:

Het is natuurlijk ā€˜t idee van de thread dat het onpopulaire redenen zijn, maar vind het toch wel heftig hoor. No sluts, geen vrouwen met groot aantal partners? Daar mag je het wel mee doen maar niet aan committen? Wow
En dan nog niet gesproken over het racisme.

2 likes

Wat naar :frowning: gaat het nu beter? En was het leuk/is het nog leuk?

Edit: zie dat je weg bent gegaan, wel verstandig lijkt me! Beterschap!

1 like

Thanks voor het delen. Ik vind sommige comments ook best heftig, maar vind het toch interessant om te lezen

1 like

ja geen idee, ik krijg hierdoor de indruk dat ze het meteen vast willen zetten en ik dan maar pech heb omdat ik nu niks doorgeef voor in die grote vakanties (mei en zomer)
ik moet van mezelf binnen een half uur wat mailen (moet dus voor morgen). :persevere: in principe ben ik zelf niet perse gebonden aan die vakanties, behalve mijn vriend die nog wel studeert… dus ergens ook weer wel.

Wanneer komt er een reportage in Arts&Auto?

8 likes

Leuke concertavond gehad (de laatste 2 nummers geskipt want die zijn minder) en de trein stond direct klaar om te vertrekken. Perfecte timing :sunglasses:

Zolang het rijdt is er geen probleem

Althans, das mijn mening

1 like

Doet je lamp het gewoon?

1 like

Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld die morgen wordt bezorgd, heb er echt zo veel zin in om morgen te gaan stofzuigen.

Ik ben zo volwassen aan het worden. :unamused:

5 likes

Ik had dat ook als ik altijd de boodschappen moest doen voor op het werk. Heb daarna mn baas kunnen overtuigen dat we voortaan bij de Appie bezorgsserivce moesten gaan bestellen.

1 like

Zo creepy! Hahaha ik zou me rot schrikken in eerste instantie

3 likes

Ik snap ineens het probleem van een kat op schoot. Mijn been slaapt maar ze ligt zo lief.

2 likes

Hahaha hilarisch :joy::joy:

1 like