Wat je even kwijt wilt #13

Ik had zo’n zin in gevulde eieren maar geen zin om te maken dus had ze gehaald bij de AH. Nou echt niet te hachelen. Ben zo ontzettend misselijk. :cry:

Ik zit te chillen op mijn bank. Heb dit zooooo gemist omg.

1 like

Er heeft een kind op de sos knop gedrukt haha nu weet ik eindelijk wat er gebeurd. Namelijk niks.

7 likes

Ik haat de feestdagen zo. Kerst haat ik met een passie en oud en nieuw vind ik gewoon een deceptie. Mijn vakantie is begonnen maar ik voel me met het oog op de komende dagen gewoon al bij voorbaat leeg en onbestemd. Ben vandaag veel te laat uit bed gekomen, buiten koud en nat dus maar weer terug in bed gegaan. Echt nergens zin in, zelfs niet om iets te kijken. Wil eigenlijk gewoon slapen maar ik ben niet moe. Echt intense lusteloosheid door die rottige ‘feestdagen’. Ik luister nu ‘hang myself from the tree’, wat ik wel het beste kerstnummer ooit vind.

10 likes

Het parfum ‘la vie est belle’ is echt goddelijk!

11 likes

Ugh, ik heb een grote crush op een collega. En ik werk op m’n eigen zenuwen. Dan verzin ik allerlei redenen om met hem te kunnen spreken of blijf ik extra lang hangen. En ik heb ook ellenlange ingebeelde conversaties. Ik word gek van mezelf…

7 likes

Hebben vrij snel daarna wel uitgesproken…nu wel weer goed. Ik word ook gewoon snel emotioneel.

1 like

Ooh nee, wat is er aan de hand dan?

1 like

Ahhhh ik vind dit echt de gezelligste weken van het jaar. Vanavond kerstfeestje met vriendinnen en komende week lekker ontspannen bij mn ouders met lekker eten en spelletjes en gezellige versiering, love it.

6 likes

Ik wil net betalen bij de supermarkt en zie dat ik de bedrijfspas van mn werk nog in mn portomonnee heb zitten oepssssss.

Heb gelijk mijn baas geappt, want het is vakantie en hij gaat dinsdag op vakantie. (Niet dat hij hem daar nodig heeft, denk ik??). Hopelijk kan ik hem vanavond of morgen even langsbrengen.

WEEKEND! Deze week jongens, niet te doen. Zes dagen gewerkt, heftige week met overlijden van de moeder van een goede vriendin en dus daar vaak gezeten in de avond, opa in het ziekenhuis met gebroken bovenbeen en de drukste dagen in de salon die ik ooit heb gehad. Nu vanavond opstap en morgen al kerstdiner met cadeautjes bij mijn moeder.

De operatie bij mijn opa is goed gegaan! Ze hebben een ruggenprik gegeven dus hij hoefde niet onder gehele narcose en er is een stalen plaat in zijn been gezet. Hij heeft ook al weer praatjes en voelt zich naar omstandigheden goed❤️.

Desondanks toch leuke en gezellige weken. Nu zin in kerst en maandag nog een paar gezellige uurtjes werken.

33 likes

Ja heerlijk hè. Kruitvat heeft een dupe van eigen merk die bijna hetzelfde ruikt

1 like

Ik pas heel soms nog op bij een oppasgezin waar ik vroeger veel heb opgepast. Nu sinds een jaar tijd of zo weer eens een avondje. Ze zijn zo groot geworden en willen niets meer met me te maken hebben :pensive:

Ik bracht net de jongste naar bed die deed heel demonstratief zijn slaapkamer deur dicht. Maar ik wil nog voorlezen🤣

13 likes

Ik liep vandaag op de (kerst)markt door mijn stad en doordat ik vast inval op een vrij grote school (lees; 800 kinderen) ben ik voor best heel veel kinderen ‘juf Groentakje’. Liep met een vriendin en die vond me populairder dan de Kerstman hahaha. Ik zwaai ook altijd maar terug, ook al heb ik geeeen idee wie het was.

7 likes

Ik vermoed dat mijn oma een spannendere zaterdagavond heeft dan ik. Lig in bed peaceful christmas piano muziek te luisteren :’)

5 likes

Ooh heerlijk <3 Welke ga je kijken? Denk dat ik dat straks ook maar ga doen namelijk.

Ik viel net al bijna in slaap :sob::older_woman:t2::older_woman:t2::older_woman:t2:

Ik heb hier zo om gelachen

1 like

Jezus. M’n vriend is echt zo gefrustreerd door die kut studie die die naast zn baan doet. Ik snap het wel, maar hij is soms echt geen leuk persoon om mee samen te leven alstie weer bol staat van de stress

1 like

Like voor de (helaas) herkenbaarheid… zie op tegen kerst en vooral oud&nieuw. Maak het wel altijd gezellig met de kat ;p