Wat je even kwijt wilt #13

Sorry wat zegt u ik was te druk met appen :grimacing:

7 likes

Huh wat? Die 0,0 zijn toch vaak juist net niet helemaal alcoholvrij? Echt vreemd dit, ook als het wel alcoholvrij is. Lekker bier aan de man brengen bij je 8-jarige kind.

8 likes

Hahahaha

7 likes

Volgens mij krijg ik straks een kerst pakket… wat zal er in zitten. Een knappe man een reis naar newyork of een sleutel van een grandioos mooi huis!!!

11 likes

Ik kijk GoT terug, ben nu bij the Red Wedding. :sob:

9 likes

Ik heb dinsdagnacht verkeerd gelegen in m’n slaap en ik heb zo’n zere nek sindsdien en het straalt helemaal uit naar m’n rug :slightly_frowning_face:

Stomme vraag: Wat is het verschil?

1 like

Nou het viel bij mij echt mee met de drukte! Hoop dat het voor jou morgen ook meevalt!!

1 like

Heeft de gewone post ook vertraging? Ik zie al vanaf dinsdag in de postnl app staan dat er kerstkaarten onderweg zijn maar tot op heden niks ontvangen. Inmiddels zijn het er al 4 die er nog steeds niet zijn? Krijg wel reclame van de loterij met de post, een reclameboek en andere post, kreeg ook nog 3 dingen van ali in de brievenbus maar die kaarten lijken wel in lucht opgelost?

1 like

Altijd nog beter dan het “ open been” toch? :woman_facepalming:

1 like

Oh, opticien en kut in één zin komt me bekend voor!

1 like

Ja doen! Is zo lekker :heart_eyes:

1 like

Ja ik heb wat kaartjes verstuurd, bij één persoon was die er de volgende dag, bij een ander pas na drie dagen.

1 like

Ik wacht op tickets van iets wat volgens de PostNL app dinsdag al in m’n brievenbus had moeten liggen, maar nog niks. Denk dat het aan de tijd ligt, dat het druk is.

2 likes

Looooord daar heb ik 3 dagen van moeten bij komen.

2 likes

Rouwkaarten moet je eigenlijk altijd met rouwzegel versturen, dan krijgen ze - in speciale verpakking gebundeld - voorrang, ook tijdens reguliere dagen.

4 likes

(Sorry dat ik superspuit-11 ben, maar ik lees nu pas bij.)
Ik heb zelf nooit alcohol mogen drinken met/bij/van mijn ouders tot ik 18 was en daar ben ik blij om, maar ik snap wel dat ouders van 14- of 15-jarigen kunnen denken dat hun kinderen, die waarschijnlijk wel interesse hebben in alcohol, beter een Breezer of biertje thuis kunnen drinken dan buitenshuis op ontdekkingstocht gaan, vooral vroeger, toen het nog makkelijk was voor minderjarigen om aan alcohol te komen. Ik vraag me echter af hoe/wat/waarom een achtjarige Radler drinkt??? Dat kan toch niet zijn eigen idee zijn geweest? Ik vond het als achtjarige al spannend als ik een glas cola zonder cafeïne mocht drinken, want cola voor kinderen was echt niet ok. Snap echt niet dat je je kind (een aftreksel van) bier aanbiedt? Er zijn ZO VEEL lekkere drankjes die niet verwant zijn aan alcohol, pfff.

4 likes

Yes girl!!! Treat yourself

1 like

Klopt, mijn tante was blind en brieven die zij uitwisselde met andere blinde mensen van een cursus kon ze gratis versturen. Is inderdaad ook zwaarder dan gewoon. Weet alleen niet meer precies hoe dat in zijn werking ging. Zij werd er ook op gewezen door de stichting waar ze door hegolpen werd.

Anyway dan wacht ik nog maar af. Vind het wel raar dat ik brievenbus pakketjes en gewone dingen die een dag ervoor opgestuurd zijn wel meteen ontvang (zonder speciale zegels of wat dan ook) maar die kaarten dus niet. Maar aangezien meerderen er last van hebben zal het wel goed komen.

1 like

Hahahhaa ook 1 iemand die nee zegt

1 like