Mijn zusje gaat naar de dokter want ze hoest al twee weken. Wel vervelend maar verder is ze niet ziek oid. Allebei mijn ouders gaan meeš
Mijn vriend zn cavia is doder. Ik vertel ook nooit meer iets
Mensen ik heb advies nodig!!
Ik zou oud en nieuw met een vriendengroep vieren, maar concrete plannen waren er nog niet. Ik werd ook uitgenodigd door een van mijn beste vriendinnen die aan de andere kant van het land woont. Doordat er deze week nog steeds geen concrete plannen zijn gemaakt, had ik gezegd tegen die vriendin dat ik jaar haar toe zou gaan. We hebben elkaar ook heeeel lang niet gezien, dus het zou wel super gezellig zijn.
Helaas ben ik deze week mijn studentenov verloren, en heb ik op maandag avond een nieuwe pas bestelt en het studentenreisproduct op een tijdelijke ov geplaatst (is 1 week geldig). Het zou Max 3 werkdagen duren tot de OV binnen zou komen, alleen komt hij dus hoogstwaarschijnlijk niet op tijd voor oudejaarsdag. Ik heb gekeken hoe veel het kost zonder studentenkorting en ik kreeg er spontaan hoofdpijn van (ā¬47.48 !!!). Ik vind dit eigenlijk veeeel te duur voor een dagje en doordat december zo een dure maand is heb ik gewoon niet heel veel geld mee over.
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Hahaha ja true. Vind het zo duur, maar heb al gezegd te komen dus voel mij daardoor echt heeeel lullig
Ik trok vanochtend een broek aan van iemand anders uit noodzaak. Nou wist ik al dat diegene zoān 2 broekmaten verschilt met mij. Maar het kon opzich best wel! Dacht ik, maar dat ding rekt dus ook nog heel veel uit? Ik heb nou de meest rare slobberige āleather pantsā aan. En zij ligt helemaal dubbel. Echt het is geen gezicht en moet hier nog uren mee lopen.
Ik heb zo nog 1 cliƫnt voor ik toe werk naar mijn vakantie, kennismaking met een depressieve vrouw. Klinkt het heel lullig als ik zeg dat ik daar Ʃcht even geen zin in heb
Ik zou kijken of er ergens (AH, Kruidvat, VakantieVeilingen etc) goedkope dagkaartjes te krijgen zijn.
Dat heeft ze al gedaan, maar die is maar een week geldig.
@Natiui Kan je dat trouwens niet verlengen? Ook vanwege de feestdagen enzo, misschien even bellen?
Ik zou wel gaan. Omdat ik geld uiteindelijk minder belangrijk vind dan een leuke avond/goed gezelschap. Moet je natuurlijk niet totaal aan de grond zitten en geen boodschappen meer kunnen betalen, maar in andere gevallen zou ik het er wel voor over hebben. Kun je niet met iemand meereizen voor dalkorting?
Wil ik ook weten. Ik heb nu een blaasontsteking en was vergeten hoe extreem kut dat is. Ik wil er Ɣlles aan doen dat dit niet meer komt
Heel veel water drinken, bij aandrang direct uitplassen en als je er de tijd voor hebt ook gewoon langer blijven zitten (druppelen). Ik vind blaasontsteking ook zoooo afschuwelijk. Verder helpt dat roter cranberry. Appelazijn schijnt ook te helpen. Sorry ik heb verder de berichten hier niet gelezen dus ik reageer puur en alleen op jouw bericht.
Ik moest vandaag in de stad zijn, dus ik dacht: oke, kan ik ook wel even langs een aantal winkels. Nou, het was suuuuper druk. Overal mensen. Werd helemaal gek.
Thanks!
Inderdaad
thanks for pointing that out.
Hahaha ik dacht dat het een soort vissenoog was, totdat ik door jouw vraag beter keek
Haha, ik ook! Had er niet eens zoveel aandacht aan besteed, totdat ik haar vraag zag.
Haha ik wilde dit nƩt typen en toen zag ik jouw post.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, vandaar dat ik wilde weten hoe jullie hier tegen aan kijken. Ik heb inderdaad al alternatieven gezocht. Ik kom als enigste uit het noorden, en heb gekeken naar goedkope dagkaarten etc. maar kom dan uiteindelijk uit rond dezelfde prijs!
@anon46421473 je mag maar een keer een tijdelijk studentenreis product op een anonieme OV plaatsen en die heb ik helaas al maandag verbruikt!
@flwhrs dat is nog wel een goede ja, ik ga zo even bellen!
@ellegirltalk jaa, ik heb al gevraagd wie er allemaal komen. Ik ken niet heeel veel mensen en woon als een van de weinige aan de andere kant van het land. Ik twijfel zo erg, want het is natuurlijk super gezellig en ik zie haar ook zo weinig omdat we het beide enorm druk hebben. Vind 47,50 alleen nogal best een groot bedrag voor een dagje op en neer. Ik ga er nog even goed over nadenken, thanks!
Ik vind 50 euro voor een treinkaartje reden genoeg hoor, ik zou dat begrijpen als ik aan de andere kant stond. Speek anders meteen een andere keer af?