Wat je even kwijt wilt #13

Ik ging net naar de AH in de hoop nog wat kerstkoopjes te kunnen scoren. Een afgeprijsde gratin, chocolade met 35% korting of een toetje. Maar na twee keer de winkel rondgelopen te hebben, heb ik niets kunnen scoren. Zo jammer! Ben echt een beetje teleurgesteld :disappointed_relieved::joy:.

1 like

Ik neem aan dat je op oudjaarsavond heen moet en de volgende dag terug? Scheelt je de helft dan toch

1 like

Heb ik ook wel eens gedaan idd, het is niet de bedoeling dus volgens mij wordt het daarom niet vermeld of uitgelegd, maar het kan wel!

sam friday?

Ik ben ingeloot voor een kaartje voor wildeburg… maar ik heb het eigenlijk een beetje random gedaan met het idee dat ik niet ingeloot zou worden (nooit geluk). Dus geen van mijn vriendinnen heeft een kaartje nu.

Maar weet iemand of het kaartje op naam is of dat je hem kan doorverkopen? Ik zou wel heeeel graag willen gaan btw maar geen vriendinnen nu dus…

Bij de Blokker hebben ze nu Princess koffertjes voor de helft van de prijs. Rijden goed, zijn stevig genoeg!

Omg mijn hersenen als er ineens een toerist Engels tegen me begint te praten die vast komt te zitten in de tram. Ik: this is an outside and there are two to go in. Wtf hahaha. Hoe moeilijk zijn de woorden entrance en exit om op te komen.

18 likes

Waarom is het zo niet normaal druk in de stad migado…

Omg wat tof. :heart: Duur?

:sob:

Ben bij mn ouders op bezoek en begint mn moeder (vader is aan het werk) net over wat ik moet doen als haar iets over komt .
“Ja, ik ben niets van plan hoor ontherun maar je weet het maar nooit “

Zaten rustig een spelletje te doen lekker mood kill dit.

1 like

@Mgg sterkte :heart:

——————

Ja hoor we hebben geloof ik weer muizen in huis.
Hoe zal ik ze eens noemen…

1 like

Gatver ben ziek naar huis gegaan, en vind dit nu zo kut. Het was mega druk en ik voel me zo schuldig

Vroeger (ja oké echt 5 jaar geleden) mocht je 1x per jaar je studentenov vergeten en een kaartje kopen en kreeg je het teruggestort. Ik weet niet of dat nog zo is?

Mijne heten Boris

3 likes

@Koffiekopje Die van mij Hendrik.

1 like

Schijt kinderen hier nu al met die knal vuurwerk buiten

Waar vind ik de perfecte zwarte flared broek? Liefst beetje die dikkere leggingstof, zonder rits etc.

Ah die ziet er mooi uit maar die heeft zo’n fijne rib en dat vind ik niet zo mooi, ik zoek een helemaal gladde!

1 like

Ik heb al sinds dinsdag niet meer gedoucht en nu moet ik verplicht douche van mijn vriend.

2 likes