Wat je even kwijt wilt #13

Moet zo lunchen met vriendinnetjes, maar kan nu echt de kracht niet voor opbrengen… luxeproblemen :tired_face:

Ah nee. Sterkte :heart:

1 like

Ik heb veeeel nieuw ondergoed nodig en nu is het mijn tijd. Ik had een grote financiële meevaller en het is sale maar ik wil voor iets gaan dat mooi blijft. Bh’s heb ik al in alle kleuren dus het gaat vooral om strings en slips. Hunkemöller, Oysho en h&m ken ik nu wel. Heeft iemand een tip?

@Mgg sterkte!

1 like

Ik vind dat Monki altijd mooie kanten strings heeft, en bijna altijd 3 voor 2.

1 like

Had om 11.15 al een afspraak maar zit nog steeds in de wachtkamer :-1:

Ik zou gewoon een tweedehands stofzuiger zoeken op m.arktplaats!

1 like

Sterkte lieverd :heart:

1 like

Ja of bij de kringloop.

2 likes

Whoa, hoorde net op de radio dat iemand 2000 euro heeft besteed aan vuurwerk. Ik snap mensen niet.

10 likes

Ik weet niet wat je poetsvrouw fijner vind?

:sunglasses:

8 likes

Ik hoorde het ook en hij moest daarna nog langs 2 andere winkels! Whyyy

2 likes

Woww wat een smak geld zeg!

Ik zit wel te denken: veel hobby’s zijn verspreid over het jaar dus dan heb je misschien niet door hoeveel ze kosten. Je vuurwerkhobby moet je gewoon in één klap (hehehehe) bekostigen.

2 likes

Haha nee ik snap er ook geen zak van maar ik geloof wel in geld uitgeven aan een ‘experience’ in plaats van aan iets tastbaars, dus in die zin kan ik er wel enigszins begrip voor opbrengen.

Nu al nerveus over op 31 december door de stad fietsen trouwens. Haat dat echt.

Fuck. Ik heb een wondje/scheurtje aan de zijkant van mijn tong en dat doet echt zoveel pijn. Wtf.

Ik had dit ook laatst, zo pijnlijk! Ook echt geen idee waar het door kwam. Hoop dat 't snel over is!

1 like

Sorry maar ik erger me zooo aan het gebrekkige Nederlands en Engels van de mensen die me aanspreken op marketplace. Ze zijn dan ook nog eens zo onvriendelijk en doen alsof ze al recht hebben op het item voor er ook maar iets gezegd is. Verschrikkelijk.

Kan me ook niet herinneren dat ik er p.o. op heb gebeten ofzo. Ik gooi het maar op vitaminetekort.

Bij ons wordt best veel afgestoken, helaas! :triumph:
Maar echt NIEMAND ruimt de troep op. Dus de plastic dopjes etc. liggen er weken later nog. Dat vind ik zo irritant.

Ik wil zo’n handkoffer op wieltjes (?) kopen. Ik kan me niet het beste veroorloven maar ik wil wel een degelijke koffer. Laatst hoorde ik veel over de koffers van Action, is dat nog wat? Als die überhaupt nog worden verkocht. En waar kan ik anders het beste terecht?

Edit: een suggestie voor een weekendtas mag ook!