Stradivarius
OMG, ik drink warme chocolade melk met stukjes marshmallows erinâŠZOOOO LEKKER
Mijn man voelt zich niet lekker. Moest ik even koorts opmeten. Blijkt dat ding af te gaan. Heeft hij 37.5. hij is zo zielig!
Nu wouden de kinderen natuurlijk ook even weten of ze koorts hebben. Blijkt de jongste van 1 wel degelijk koorts te hebben van 38.6!
De andere twee niet gelukkig. Maar jeetje mannen stellen zich echt altijd zo aan. Echt alsof ik vier kinderen in huis heb ipv drie! Dus straks vijf kinderen
Ok, chocomelk op. Nu ben ik misselijk.
Ik heb een nieuwe broek nodig dus zit al een week te twijfelen wanneer ik naar de stad ga. Het is vast zo druk deze dagen, helemaal geen zin in. Morgenochtend dan maar⊠bleg
Straks oliebollen halen en allemaal opeten voordat mijn vriend thuiskomt. En dan een uurtje hardlopen om het toch nog enigszins te compenseren.
Vero Moda heeft een mooie! Schijnt ook niet door
Was 30 euro geloof ik
NIET OP ZATERDAG GAAN. Tenzij je niet anders kan. Mocht je door de weeks kunnen ga dan op een dinsdag ochtend.
Ik heb hem misschien met oud en nieuw nodig. Dinsdag is het hier juist altijd drukker ivm de markt trouwens. Die dag sla ik ook graag over. Shit ik had misschien beter gisteren kunnen gaan.
Misschien morgen meteen als de winkels open gaan of juist vlak voor sluitingstijd? Denk dat het zaterdag overal wel druk is tussen 11:00 en 15:00 of zo. Vooral als iedereen nog even snel voor oud en nieuw van alles moet halen.
Volgens mij als je het kaartje nu niet koopt dan âverlooptâ je lootje gewoon en krijgen andere mensen weer een kans.
Is deze wat voor je?
Ik ben voor wat schoolwerk naar mân oudersâ huis gegaan zodat ik me beter kan concentreren. Nu zijn ze samen de hele avond de hort op en dus heb ik leftovers van hun tweede kerstdag en een enorme doos met bonbons helemaal voor mezelf
Ik ga vanavond met een vriendin uit eten en heb de vorige keer mijn lesje wel geleerd. Nu dus maar vast mijn hoge, strakke broek verruild voor een lagere.
Ik heb me zojuist ingeschreven voor bootcamp buiten en ga morgen- en maandagochtend anders lijk ik zoân januari-starter :â)
Ik heb met dank aan mijn moeder echt zoveel (lekkere soorten) drinken nu op voorraad. Nice nice.
âLekker met me lieffie op de bank aan het genieten van de top 2000. Ik hou van je poepie!!!â Pls doe dit
Ik leef echt de leven op dit moment. Ik kom thuis en eten staat klaar en nu lig ik met mijn poten omhoog op tafel en doet hij de afwas.
Bij Stradivarius hadden ze leuke!
Ik ben verliefd geworden op een nette jas met broek in de winkel net. Nu heb ik alleen de broek gekocht, omdat de jas net iets te groot is, maar ik twijfel of ik de jas in een maat kleiner online bestel. Is wel 40 euro, maar zĂł mooooi. Als ik het doe, dan maar ff rustig aan doen in januari.
Ben er echt zo verliefd op.