<3
Ik ga ff lezen denk ik, of even serie kijken
Ik kijk de film Sully. Je zou als hulpverlener maar een rol daarin hebben gehad. Fijn dat iedereen het gered heeft maar ik zou in niemand zijn schoenen willen staan.
Ik las net dingen over Black Mirror: Bandersnatch en toen zat ik met de tekst van Jabberwocky in mān hoofd. Nu heb ik een pagina gevonden met alle vertalingen ervan, baal ik dat ik niet meer talen spreek en ben ik bijna aan het overwegen mān scriptie-onderwerp aan te passen. Moet echt gaan slapen.
Ik kan de laatste tijd zoooo slecht samenslapen met mijn vriend. Ik slaap heel breed, wat nu niet kan heb gewoon pijn aan mn armen omdat ik niet kan liggen hoe ik wil en val maar niet in slaap. Heb net maar slaapmedicatie genomen maar heb dat met veel moeite afgebouwd paar maanden terug
En ik irriteer me dan ook zo aan hem omdat hij mijn innerlijke zeester blokkeert
Dit is lang geleden dat ik om half 3 ga slapen, puur omdat ik de nacht fijn vind.
03:40 is een prima tijdstip om een loempia in de oven te gooien.
Mijn wekker gaat over 4 uur om te gaan sporten
Nog geen oog dicht gedaanā¦
Ik kan niet meer slapen, heb de halve nacht op de wc doorgebracht en heb het nu steeds warm/koud. En dit geklaag voelt als manflu, maar ach (ik doe niet alsof ik dood ga hoor)
Noooo wat ontzettend zuur. Ik snap je gevoel. Hopelijk kan je wel genieten van de sneeuw, de gezelligheid na de ski-dag, de uitzichten en het feit dat jij geen spierpijn en bevroren tenen hebt komende dagen. 

Omg.
Ik sta bij het asiel en parkeer mijn auto net tegenover een andere auto.
Zie ik ineens onder die andere auto een rat lopen 
En die kruipt dus ook gewoon onder die auto 
Wellicht heb ik zo nog een extra huisdier 

Omg⦠ik denk dat ik een sportschool begin. Ik wil ook gratis geld. ( en omringt worden door gespierde mannen hehehe)
Ik ben al een boodschappenlijstje aan het maken met allemaal lekkere dingen voor mijn brakke nieuwjaarsdag.
Ik doe dat niet, ik hang het gewoon aan de stuur omdat ik op een gegeven moment klamme handen krijg dan maak ik steeds de stuur daarmee schoon.
Bij ons is er sowieso een flacon waarmee je daarna alles kan schoonmaken en eigenlijk iedereen maakt daar wel gebruik van.
Heb over 3 uur met vriendinnen afgesproken en heb er wel zin in, maar ben even gewoon weer op.
En moet nog tanken en boodschappen doen.
En had cadeautjes voor ze gekocht, maar ik heb geen idee of ze dat leuk vinden en argh.
Wasrom ben ik zo?
Onverwachte cadeautjes zijn altijd leuk en attent!
Ze vinden de cadeaus vast geweldig want het gaat om het gebaar en dat is super lief. Ga lekker rustig aan boodschappen doen en tanken en dan nog even lekker tijd nemen voor je zelf!
Ohnee het is zo druk in de trein⦠dit beloofd niet veel goeds. Aka chaos at Cloony .
Haha weten jullie mijn kerstpakketstruggle nog.
Ik heb zojuist besteld⦠En echt totaaaal andere dingen dan in deze lijst haha mijn besluiteloosheid. Hoef nu niks bij te betalen though.
Leuke dingen!!! Waar is het boekje van?
Hahaha volgend jaar ga ik wellicht voor de broodrooster, als mijn werk minder skeer is en ons iets meer punten gunt :ā)
En ik zit weer eens klaar voor een hele dag studie.