Wat je even kwijt wilt #13

Omg.
Ik sta bij het asiel en parkeer mijn auto net tegenover een andere auto.
Zie ik ineens onder die andere auto een rat lopen :joy:
En die kruipt dus ook gewoon onder die auto :joy:
Wellicht heb ik zo nog een extra huisdier :joy::joy::joy::joy:

10 likes

Omg… ik denk dat ik een sportschool begin. Ik wil ook gratis geld. ( en omringt worden door gespierde mannen hehehe)

8 likes

Ik ben al een boodschappenlijstje aan het maken met allemaal lekkere dingen voor mijn brakke nieuwjaarsdag.

16 likes

Ik doe dat niet, ik hang het gewoon aan de stuur omdat ik op een gegeven moment klamme handen krijg dan maak ik steeds de stuur daarmee schoon.
Bij ons is er sowieso een flacon waarmee je daarna alles kan schoonmaken en eigenlijk iedereen maakt daar wel gebruik van.

1 like

Heb over 3 uur met vriendinnen afgesproken en heb er wel zin in, maar ben even gewoon weer op.
En moet nog tanken en boodschappen doen.
En had cadeautjes voor ze gekocht, maar ik heb geen idee of ze dat leuk vinden en argh.
Wasrom ben ik zo?

1 like

Onverwachte cadeautjes zijn altijd leuk en attent!

6 likes

Ze vinden de cadeaus vast geweldig want het gaat om het gebaar en dat is super lief. Ga lekker rustig aan boodschappen doen en tanken en dan nog even lekker tijd nemen voor je zelf!

Ohnee het is zo druk in de trein… dit beloofd niet veel goeds. Aka chaos at Cloony .

2 likes

Haha weten jullie mijn kerstpakketstruggle nog.
Ik heb zojuist besteld… En echt totaaaal andere dingen dan in deze lijst haha mijn besluiteloosheid. Hoef nu niks bij te betalen though.

26 likes

Leuke dingen!!! Waar is het boekje van?

Hahaha volgend jaar ga ik wellicht voor de broodrooster, als mijn werk minder skeer is en ons iets meer punten gunt :’)

2 likes

En ik zit weer eens klaar voor een hele dag studie.

Er staat geen merk bij, maar als je googlet op Doodle kleurentherapie notitieboek kan je hem wel vinden!

Dank je!

1 like

Haha goed bezig! Voorbereiding is het halve werk. Wat staat er allemaal op?

Ik blijf altijd in een topic hangen als ik zie dat iemand een bericht aan het typen is. Meer die dat doen?

11 likes

Zoo en de teleurstelling als iemand toch besluit om iets niet te plaatsen

17 likes

Haha!

Coolbest Mango dream
Fristi
Aardbeien
Bitterballen (als midnight snack :p)
Iets kazigs
Danoontjes
En iets van chocola

En het moet die dag op, want ik ga lekker cliché weer gezond doen vanaf 2 jan.

8 likes

Ik kwam gister ineens op het idee om naar de sountrack van the snowman te luisteren. Inmiddels heb ik hem al 13x geluisterd en ik zit in een nostalgie spiral

we’re walking in the aaaaiiirrr

Op dit soort moment mis ik mijn broertje wel. We hebben bijna nul contact meer omdat meneertje het moeilijk vindt om op het rechte pad te blijven. Maar we waren altijd beste vrinden en keken deze film heel vaak samen.

5 likes

Elke keer als ik deze GIF zie in de beginpost moet ik lachen haha love it

1 like

Het gaat ook automatisch, vooral bij vrouwen, tegen kinderen en dieren. Dat is niet erg, het is juist goed voor de taalontwikkeling. Al erger ik me wel kapot als ik volwassenen tegen een klein kind “Ja dat is een waf waf hè” hoor zeggen. Dat slaat echt helemaal nergens op en dan wil ik wel roepen “Dat is inderdaad een hond ja, zo heten die beesten”. Je moet kinderen wel normale woorden aanleren, maar dat kan dus wel op een hoge toon.
(Ik vind het ook vervelend als kinderen me bij een kindvriendelijke bijnaam noemen, en die ouders dan zo zeggen over mij tegen die kids “dat is “infantiele bijnaam” hè”. Zeg gewoon als ouder mijn normale naam, anders leren die kinderen het nooit).

4 likes