Wat je even kwijt wilt #13

Ik sta er soms zelf ook zo van te kijken hoe gesloopt mijn vriend&ik kunnen zijn van even naar de stad en wat boodschappen halen, als het druk is. Nu lekker chillen!

Huh wat snapte ze er dan niet aan??

Oh ja ik heb dat ook! Heeft fysio toen wel geholpen?
Ik heb ook dat als de pijn opkomt ik soort van verstijf/verkramp(?) en mijn rugpijn alleen maar erger wordt. Als ik naar een festival ga en ik voel een beetje pijn opkomen neem ik een paracetamol en dat helpt dan wel. Maar ik til ook best veel op werk dus zit wel aan fysio te denken…

Ja gek is dat he? Vroeger was het bij mij nog veel erger, kon echt niet op zaterdagmiddag naar de V&D in het dorp(!) bijvoorbeeld. En ja heerlijk :blush:

Ja geen idee haha, maar ze reageerde niet zo aardig dus ik heb er niet op gereageerd… maar nu ben ik toch ook wel benieuwd.

Hahah ja ik ook, geloof wel dat alles werd uitgelegd…

1 like
spoiler emetofobie

Vandaag is echt een dieptepunt in mijn leven. Gisteren veel te veel gedronken, flink gat in mijn geheugen, een vriend heeft me thuis moeten brengen en op bed moeten leggen haha (nadat ik gekotst had yay). Vandaag ZO’N KATER ik kon me niet bewegen. Dus hele dag op bed gelegen, meerdere keren gekotst (zelfs in de douche over mezelf heen echt geweldig, gelukkig kon ik mezelf meteen schoonmaken haha) en net vet veel friet besteld maar ik kon maar een klein beetje eten want ik werd meteen weer misselijk.

Maar nu moet ik mijn huis gaan schoonmaken en boodschappen gaan doen want morgen komen er vrienden eten en ik ben 's ochtends en 's middags niet thuis :sob: drama dit

Ow dat is echt niet tof… Ken je degene die het organiseerde?

Dankjewel!! @Hufflepunk ook gefeliciteerd!

2 likes

Snap ik, dit zijn geen leuke situaties. Misschien doet het je goed om zelf iets voor haar te organiseren?

Helemaal eens met dit. Alhoewel ik niet wist dat je je bh of de randjes ervan niet mocht zien? Ik vind alles beter dan het zien van een keiharde tepel door een shirt heen

Fuck me ik kan zo ontzetttend slecht tegen spanning en ben alsnog begonnen met Bird Box

1 like

Dit kun je aan. Ik ben ook een pussy en vond het niet extreem spannend

1 like

Omg bh’s met pailletten, ik wil die.

2 likes

Ik hoop dat ie het doet. Anders: Intissimi - party collection

2 likes

Ik verlang echt naar gezond eten na deze week pff
Gewoon zin in brocolli met vis ofzo🤨

Ik wilde het niet zelf aanhalen. Maar net wat je zelf zegt, je gevoel zegt genoeg. Super vervelend, maar je verdient beter dan dit. Laat het gaan, focus je op de betere vriendschappen. Scheelt veel teleurstellingen en energie!

1 like

Wat is er mis met zichtbare tepels? :cry:

11 likes

Ik vind (met de nadruk op ā€œik vindā€) dat echt extreem lelijk en zie dan zo’n wallmart-type in pyjama voor me

5 likes

Oh, ik vind dat zichtbare tepels gewoon kunnen. Vind t bij mezelf ook best mooi staan

12 likes