Ik praat ook wel echt op een andere toon tegen mijn achternichtje dan tegen andere mensen. Zij is de enige die mijn lieve stem verdient. En je kan bij zo’n kleintje nog zo veel sturen met je toonhoogte, dan hoef je geen onaardige woorden te gebruiken. Als ze een boef is krijgt ze de toon die iedereen krijgt
Heel veel mensen zijn zich er ook niet bewust van geloof ik dus kan prima dat een ander wel een verschil hoort. Ik hoor het in ieder geval wel altijd om me heen. De een wel erger dan de ander Van de week kwam ik sen vrouw tegen die zo tegen haar hond praatte. Niet op een debiele manier met gekke maniertjes ofzo, maar je hoorde gewoon een hogere stem. En toen dacht ik: ja dat doe ik volgens mij echt nooit bij dieren, maar wel dus bij kleine kinderen :’).
Kut, mn dak lekt. Fijne afsluiting van 2018
Bij mijn Lidl hadden ze ze donderdag nog wel! Ik ga maandag ook weer even kijken om nog wat extra potten in te slaan!
Die kokosspread gaat trouwens vet goed samen met zo’n verse rozijnencarré van de Lidl! @voortaan
Ah nee superkut!
Wel een beetje grappig i.c.m. je naam
Ohh ik heb net even kaneelcakejes gemaakt voor mn vriendinnen straks en die staan nu in mijn kamer en het ruikt lekker.
Vooral in combinatie met de nagellak die ik net heb opgedaan, goede geurcombi
Ik deed het altijd simpel op een rijstwafel of cracker, maar de serveersuggestie van @Zemraluani is ook zeker aan te raden. Ik zou hem niet combineren met iets anders, want het is witte chocopasta dus al superzoet van zichzelf.
Denk dat 'ie ook lekker is met van die dipstokjes. Eén tip: deel hem niet met anderen, want de pot is veel te klein daarvoor.
Neem op dan. Beoordelen wij het wel voor je
Mijn vriend slaapt nog en ik overweeg om hem wakker te maken omdat er geen ontbijt in huis is
Ik kreeg een keer bloem/plantzaadjes mee met een leuk tekstje (let love grow ofzo?) Vond ik best leuk!
ik lig nog in bed terwijl ik eigenlijk superveel moet doen vandaag uuuugh
Bij losse tops/off-shouldershirts
Ik heb er 1 en ik doe het op de dagen dat ik geen nu wil dragen, maar ook weer niet niks aan wil.
Mijn beste vriendin praat met een hoog stemmetje tegen haar katten…
Ze kan er niks aan doen zegt ze
Ik geloof haar wel hoor haha. Want ik heb dit dus met baby’s
Ik denk altijd van onder iets straks kan niet want dan zie je inderdaad al die lijnen door je kleding heen. Een dikke trui is dan een optie, maar mijn borsten worden er niet echt mooier van dus ik vind dat ook geen succes. Ik draag het meestal thuis. Niet met de bedoeling iemand het te laten zien, maar gewoon lekker chill. Vooral in de afgelopen hete zomer vond ik dat fijn, niet die strakke beugelbhs.
Edit: mijn borsten bewegen dan wel heftiger heen en weer, dus ik zie buitenshuis er mee rondstappen ook niet echt voor me. Terwijl ik echt geen grote jetsers heb
Ik heb bijna altijd een hempje aan en heb ze nu onder truien aan dus dan zie je het niet. Denk niet dat ik ze in de zomer zou dragen.
H&m is ook echt heel flauw. Ik had een kado kaart en dus ook wat dingen in de sale in mijn mandje gedaan want ik twijfelde nog. Nu wil ik het net bestellen zijn de spullen gewoon duurder terwijl het wel gewoon nog sale is
Haha , ik heb dat dus helemaal niet.
Voelt ook zwaar onnatuurlijk voor me .
Ik zie steeds vaker mensen met van die herbruikbare, metalen rietjes. Hoewel ik het idee heel goed vind, zou ik zelf echt noooooit een rietje van metaal gebruiken? Het idee dat dat zo tegen je tanden aan schuurt, of dat het rietje dan heet of heel koud wordt door het drankje dat je drinkt? Lijkt me echt totaal niet praktisch. Zelfde geldt voor die glazen rietjes, brrrrr. Ik snap niet waarom mensen dan niet voor een siliconen variant gaan?