Vanavond ga ik zelf pizza maken en nu heb ik een pizzasteen gekocht voor in de oven ben zo benieuwd hoe mijn pizza nu wordt
Ik haat haat haat vuurwerk. Stiekem hoop ik ook altijd dat er iets mis gaat (niet te erg) bij mensen die nu al vuurwerk afsteken.
Straks weer aan de taart, moeder is jarig. En vanavond nog naar de bios. Weer een lekker eetdagje
Ik liep net in mn zwerver outfit en zonder makeup naar de supermarkt en ik werd nagefloten haha thanks dude voor de zelfvertrouwen boost
Net alweer ruzie gehad en ik moet elke keer alles negeren, maar ik loop hier al wel jaren op mijn tenen.
En als je je al kut voelt…
En nu heb ik dus nog minder zin om gezellig te doen met mijn vriendinnen
Ik dacht als je recht hebt op studenten ov en je die dan kwijt bent en hebt aangevraagd, dat je dan gewoon kan reizen en het kaartje moet bewaren en dan het geld kan terugvragen!
Edit: sorry ben aan het teruglezen dus beetje late reactie.
wow ik wil nu weten hoeveel topjes en rokjes jullie samen hebben, om de kans uit te rekenen
Ik zit als een suffe in bed en m’n bershka en zara bestelling zijn binnengekomen maar ik heb echt de energie niet om ze uit te pakken, eerst even een koffie of twee er in
Gisteren hebben mijn vriend en ik besloten om lekker thuis te blijven met oudjaarsavond (komt mn vriend goed uit die is opeens ingepland om te werken op 1 jan.), maar ik ben er zo blij mee. Ik had geen zin in feestjes en alles. Vrienden van ons gaan zich helemaal naar de getverderrie drinken (en meer dan alleen drinken). Volgend jaar een nieuwe kans, maar dit jaar lekker saampjes op de bank
Het leukste wat je vandaag gaat lezen
Ik zou afspreken met vriendinnen, dat is toen verzet naar een later tijdstip en nu is het een kwartier later en is nog steeds niemand er? En ook niemand heeft iets laten weten over dat ze later zijn ofzo. Ik kan zoooo slecht hier tegen echt van mij hoeft de hele ‘gezellige’ middag op deze manier niet meer
Dat irritante klipje van de bijvoorbeeld de hagelslag breekt elke keer af. Weet iemand een manier om dit óf te voorkomen óf om het voedsel dan wel gewoon lang genoeg houdbaar te houden?
Wow wat een verhaal
Een plant
Net gelezen ook. Wat een verhaal! Zo bizar
Wat een geweldig verhaal, dit maakt mijn dag weer een beetje beter. Wat een schattige man!
Al die verhalen over oud & nieuw… Ik ben eigenlijk wel blij dat ik moet werken op nieuwjaarsdag. Dus ga lekker op oudjaarsdag met mijn beste vriendin die ook nieuwjaarsdag werkt, op de bank hangen . Veel meer zin in dan stappen. Stappen met oud&nieuw valt de laatste jaren toch alleen maar tegen…
10/10 would read again
Ik heb enorm vaak last van een zere onderrug. Ik schijn ook nogal een holle rug te hebben ofzo, weet het niet precies meer maar ik heb daar wel een behoorlijke tijd fysio voor gehad. Soms is het zo erg dat ik heel graag mijn rug ff wil bollen. Dus ik heb net maar mijn rugzak op straat voor me neergelegd zodat ik mijn rug ff zo kon bollen.