Wat je even kwijt wilt #13

Ik zie net een facebook post van mijn schoonbroer met wat hij allemaal dit jaar beleefd heeft en gedaan enzovoorts. En natuurlijk, het is een heleboel. Nu realiseerde ik mij dat 2018 voor mij eigenlijk een heel grijs jaar is geweest.

Tuurlijk waren er fijne momenten, maar het was vooral hard knokken voor mijn studie. Alles stond en staat nog steeds in het teken van mijn studie. Ik ben niet naar festivals geweest of heb geen lange reis oid gemaakt. Gewoon 3 daagjes naar Parijs en dat is het geweest voor dit jaar.

Ergens vind ik het wel jammer dat dit jaar voorbij is gegaan in een flits zonder dat ik er eigenlijk van heb kunnen genieten want ja, tijd is kostbaar.

Dus ja ik hoop dat ik in 2019 gewoon wat bewuster kan leven, wat meer kan genieten ofzo.
Zal nog steeds alles in het teken van mijn studie moeten zetten maar hoop bijvoorbeeld op vakantie te kunnen gaan en wat meer persoonlijke dingen te beleven.

Oke geen idee wat ik hiermee wil zeggen maar ik moest het van mij afschrijven.

19 likes

Ik ga zo voor de tweede keer naar bohemian rhapsody in een IMAX zaal en ik kan niet wachten.

17 likes

Dikke fissa morgen :dancingbanana:

2 likes

Haha shit, heb ik het toch zelf over me afgeroepen.

1 like

€134,- voor de rest van de maand. Wat is december toch fijn.

1 like

Shit he, heel herkenbaar! Als je maar wel inderdaad hebt genoten van ā€˜kleinere’ dingen. Die zijn in the end ook wel veel waard. En heb je al plannen voor volgend jaar?

1 like

Ik heb zo’n kater. En honger. Wat zal ik bestellen?

• friet
  • pizza

0 stemmers

Echt om de paar uur als ik bij m’n ouders op de bank zit komt er wel weer iemand die voorbij het huis loopt met z’n neus tegen het raam naar binnenkijken… soms met z’n vieren tegelijk. Ik vind dat zo asociaal?! Heel raar

4 likes

Ik vond het heel leuk om te lezen maar uiteindelijk ook heel onbevredigend…

Spoiler artikel voor de zekerheid

iets aan die vent irriteert me. Misschien kan ik er slecht tegen als mensen dingen zonder reden doen? Wel een fascinerend verhaal.

10 likes

Bedankt voor de hulp. Friet = besteld.

1 like

Ik zit echt in zo’n ā€˜we hebben goed nieuws, en we hebben slecht nieuws’-situatie.

Goed: ik ben uitgenodigd om mee te gaan naar de prijswinnende balletvoorstelling Cinderella.

Slecht: de voorstelling is op 1 januari.

Maar ik heb er zin in :biggrin:

13 likes

Heb dus net weer een warme chocomelk met marshmallows gedronken, zooooo lekker en zoet. Maar nu weer misselijk, haha moet hier echt mee kappen. Mega slecht volgens mij.

3 likes

Ik heb mijn studieboeken binnen, nu moet ik er wat mee doen.

(Studie is gratis via werk en ben niks verplicht)

Ik hoop dat je vriendinnen juist gezellige afleiding voor je zijn! Even weg van die negatieve sfeer thuis. En leuk/lief dat je cadeautjes voor ze hebt gekocht!

1 like
Samenvatting

Ik vind dat juist wel mooi aan journalistiek. Dat iets op je pad komt en je daar dan zo helemaal in duikt. Maar ik snap dat je ook zoiets kan hebben van: waar bemoei je je mee?!

6 likes

The sting!

3 likes

Jaaaaa thanks!

Ik vierde gisteren mijn feestje, vandaag komt familie, en ik had aan iedereen hun favoriete boek gevraagd (met een uitleg waarom) dus tot mijn familie er is zit ik nu naar een tafel vol boeken te kijken. Voel me helemaal jarig :heart:

27 likes

Aah zo leuk! Veel plezier nog :heart:

1 like

Topshop & Costes heb ik ze van

1 like

Levi’s heeft ze ook van stevige jeans stof

1 like