Wat je even kwijt wilt #13

Ik ben echt brak terwijl ik gisteren niks anders heb gedaan dan normaal en ben ook niet tot het einde op het feestje gebleven. Ik voel me echt een oud wijf nu. Vanavond weer een feestje en morgen gelukkig de hele dag uitrusten zodat ik maandagavond weer kan.

Ik snap echt niet waarom het hebben van een relatie de standaard is en het irriteert me mateloos

7 likes

Ik haat vuurwerk, maar sterretjes vind ik altijd wel leuk haha. Nu heeft mijn vriend 3 pakken sterretjes voor mij gekocht ahahah

10 likes

Ik kijk Mathilda en ineens ben ik Team Bulstronk. Dat ranzige dikke kind met die cake heeft echt zo’n hondsbrutale RGK houding en hij is echt zo nasty en gulzig echt een ontzettend kutkind zeg. En dat ie dan zo trots gaat juichen als ie die taart op heeft.

Wees maar trots op je gulzigheid viezert

27 likes

Ik hou ook van sterretjes, heb er gelukkig nog wat over van vorig jaar :heart_eyes:

2 likes

Ik haat lawaaimakende kinderen zo intens erg. Net gilde een kind zo hard dat het gewoon pijn deed in mn oor. Heb uit een soort reflex op een moederlijke toon " Hey niet zo hard gillen" gezegd.

13 likes

Als je geen relatie hebt is het: hoe kan zo’n leuke meid als jij nou geen relatie hebben? Of: hoe staat het met de mannen? :face_vomiting:

Als je een relatie hebt: ga je naar X? Heeft X je niet gevraagd voor oud en nieuw? Gaat X ook mee?:face_vomiting:

5 likes

Ja klopt! Wie het kleine niet eert…
Ik heb samen met mijn vriend een mooi bedrag van mijn ouders gekregen om volgend jaar in de zomervakantie eindelijk samen op vakantie te kunnen gaan. Dat hebben we nog nooit gedaan. Dus daar kijk ik wel naar uit!

6 likes

Ja hoor, een vriendin/collega en ik zijn beide aan het leren voor een heel belangrijk examen van onze opleiding. Nou het is gewoon super pittig en veel stof dus niet heel makkelijk.
Iedere keer als ik een vraag heb of heb ergens informatie gevonden dan deel ik dat met haar of zij vraagt erom en dan deel ik het daarna. Maar als ik haar wat vraag dan reageert ze dus doodleuk niet. Dan denk ik echt uhhh ik help je ook zoveel??

Nu heb ik ook een aantal dingen uitgewerkt, maar sorry misschien gemeen maar nu weiger ik ook om dat naar haar te sturen hoor.

2 likes

Wat een lelijke typfout haha

15 likes

Ik baal zo van mezelf… ben echt permanent chagrijnig en kat zoveel mensen af en dat moet ik echt niet meer doen :frowning: Maar ik ben al een tijdje ziek en ben er zo klaar mee maar ik moet dat niet op anderen afreageren.

1 like

Ik ging vanmiddag nog even naar de stad met m’n vriend en het was veel drukker dan verwacht, en daarna boodschappen doen en daar was het ook druk en er waren allemaal luide kinderen. De laatste tijd lukte het best wel goed om met drukte om te gaan maar omdat ik me er helemaal niet op ingesteld had en ik ook best moe was was het even te veel allemaal. Maar we hebben wel allemaal lekkere dingen gehaald voor m’n verjaardag morgen, en chocolademelk, en m’n vriend heeft me op de bank geparkeerd en gaat ervoor zorgen dat m’n pizza op de juiste momenten de oven in en uit gaat. Ben helemaal kapot maar voel me wel tevreden nu.

7 likes

Jaaa fantastisch verhaal dit! Ik had hier toevallig net in het waar erger je je aan topic over gepost dat een vriendin zei dat ze het verhaal niet snapte? Hoe dan

Ik sta er soms zelf ook zo van te kijken hoe gesloopt mijn vriend&ik kunnen zijn van even naar de stad en wat boodschappen halen, als het druk is. Nu lekker chillen!

Huh wat snapte ze er dan niet aan??

Oh ja ik heb dat ook! Heeft fysio toen wel geholpen?
Ik heb ook dat als de pijn opkomt ik soort van verstijf/verkramp(?) en mijn rugpijn alleen maar erger wordt. Als ik naar een festival ga en ik voel een beetje pijn opkomen neem ik een paracetamol en dat helpt dan wel. Maar ik til ook best veel op werk dus zit wel aan fysio te denken…

Ja gek is dat he? Vroeger was het bij mij nog veel erger, kon echt niet op zaterdagmiddag naar de V&D in het dorp(!) bijvoorbeeld. En ja heerlijk :blush:

Ja geen idee haha, maar ze reageerde niet zo aardig dus ik heb er niet op gereageerd… maar nu ben ik toch ook wel benieuwd.

Hahah ja ik ook, geloof wel dat alles werd uitgelegd…

1 like
spoiler emetofobie

Vandaag is echt een dieptepunt in mijn leven. Gisteren veel te veel gedronken, flink gat in mijn geheugen, een vriend heeft me thuis moeten brengen en op bed moeten leggen haha (nadat ik gekotst had yay). Vandaag ZO’N KATER ik kon me niet bewegen. Dus hele dag op bed gelegen, meerdere keren gekotst (zelfs in de douche over mezelf heen echt geweldig, gelukkig kon ik mezelf meteen schoonmaken haha) en net vet veel friet besteld maar ik kon maar een klein beetje eten want ik werd meteen weer misselijk.

Maar nu moet ik mijn huis gaan schoonmaken en boodschappen gaan doen want morgen komen er vrienden eten en ik ben 's ochtends en 's middags niet thuis :sob: drama dit