Wat je even kwijt wilt #13

Ow dat is echt niet tof… Ken je degene die het organiseerde?

Dankjewel!! @Hufflepunk ook gefeliciteerd!

2 likes

Snap ik, dit zijn geen leuke situaties. Misschien doet het je goed om zelf iets voor haar te organiseren?

Voor mezelf vind ik het ook gewoon leuk om mooie lingerie aan te hebben haha, ook als anderen het niet zien. Heb ook bh’s met pailletten enzo die ik op een normale woensdag aan zou doen. En qua zichtbaarheid, je hebt toch niet altijd een strak, wit t-shirt aan? Zoiets kan prima onder een trui(tje), blousje of als je ergens een extra hemdje onder doet. Gewoon doen!

Het is echt zo’n hardnekkig iets in NL dat bh’s altijd helemaal onzichtbaar en naadloos en zonder kant moeten zijn. Ten eerste heb je genoeg kleren waaronder iets met kant kan, en ten tweede: men weet toch wel dat je een bh aan hebt, dus boeiend als je bandjes ziet of een kantje door de stof heen :woman_shrugging:

15 likes

Helemaal eens met dit. Alhoewel ik niet wist dat je je bh of de randjes ervan niet mocht zien? Ik vind alles beter dan het zien van een keiharde tepel door een shirt heen

Fuck me ik kan zo ontzetttend slecht tegen spanning en ben alsnog begonnen met Bird Box

1 like

Dit kun je aan. Ik ben ook een pussy en vond het niet extreem spannend

1 like

Omg bh’s met pailletten, ik wil die.

2 likes

Ik hoop dat ie het doet. Anders: Intissimi - party collection

2 likes

Ik verlang echt naar gezond eten na deze week pff
Gewoon zin in brocolli met vis ofzo🤨

Ik wilde het niet zelf aanhalen. Maar net wat je zelf zegt, je gevoel zegt genoeg. Super vervelend, maar je verdient beter dan dit. Laat het gaan, focus je op de betere vriendschappen. Scheelt veel teleurstellingen en energie!

1 like

Wat is er mis met zichtbare tepels? :cry:

11 likes

Ik vind (met de nadruk op “ik vind”) dat echt extreem lelijk en zie dan zo’n wallmart-type in pyjama voor me

5 likes

Oh, ik vind dat zichtbare tepels gewoon kunnen. Vind t bij mezelf ook best mooi staan

12 likes

Ah wat grappig haha. Ik vind het wel sexy haha mja ik heb mega boobs en ben stiekem jaloers op mooie kleine borsten die je gewoon los kunt laten .

9 likes

Jaaa #teamzichtbaretepels

Ik wil dus eigenlijk best graag een gouden tand (zo’n omschuifding dan hè) en heb al zo vaak op het punt gestaan er één te bestellen. Maar ik denk er steeds aan als ik net iets anders nieuws heb gekocht en eigenlijk even niks wil kopen. Twijfel ook hoe vaak ik hem zou dragen maar daar kom ik natuurlijk pas achter als ik het doe… Ik weet ook niet zeker wat ik met dit bericht wou bereiken, soms krijg je inzichten door iets op te schrijven maar ik twijfel nog steeds nu, ugh.

4 likes

Nou ja van mij móet je het niet, maar ik zou er die starende blikken + het onderwerp van gesprek zijn als ik weg ben niet voor over hebben

Omg ik hoor allemaal harde knallen van het vuurwerk en een hond heel hard blaffen. Mijn hart breekt.

2 likes

Oke ben ik weer met mn clooney gelul.
Maar ik vind mn collegas zooo lief haha. Ik heb nog nooit zulke schatjes ontmoet.

3 likes

Hahaha ik had wel gedacht dat deze discussie daar zou eindigen. Het enige dat ik zeg is dat IK het er niet voor over zou hebben.

1 like