Ze zegt toch duidelijk dat zíj het er niet voor over heeft, dat mag ze dan toch net zo goed ook zelf bepalen?
Tja, in hoeverre is zoiets nog je eigen mening als ons altijd al is verteld dat je een bh hoort te dragen en het lelijk is zonder.
Helaas is het wel de standaard. Tenminste, ik heb het idee dat de maatschappij wel is ingesteld op stellen. Dat merk ik maar weer als je een huis probeert te huren of te kopen in je eentje. Dat gaat echt amper. Of wanneer je een hotel wilt boeken en je een meerprijs betaalt omdat je alleen bent. Logisch allemaal, toch irritant. Maar dat is weer anders dan @Evi-lena het bedoelt denk ik. Al stoor ik me daar ook aan. Niet iedereen wil met zijn tweeën zijn, of wel en dan lukt/gaat het niet ofzo, dus stop om daar altijd de focus op te leggen. Er zijn mensen single en in de toekomst wordt dit nou eenmaal veel meer. (Beter richt de maatschappij zich dan ook meer op singles qua huizenmarkt).
Ik hou het niet in stand, gezien ik niet degene ben die er opmerkingen over maakt. Ik zorg er alleen voor dat de opmerkingen niet over mij kunnen gaan
Jaaaa dit
Hoe zie je dat laatste voor je, die huizenmarkt?
Kleinere goedkopere huizen aanbieden Of die fucking huureis niet zo belachelijk hoog leggen dat je er amper aan komt in je eentje. Als je boven de sociale huurgrens moet huren, dan moet je echt nog flink daarboven verdienen anders kun je vaak niks huren. Nu woon ik wel in de stad. Maar ik vind het lastig om soort van verbannen te worden uit de stad omdat ik aan de ene kant te weinig verdien om in vrije sector te kunnen huren en aan de andere kant te veel om sociaal te mogen huren. Met zijn tweeën ervaar je niet zo snel problemen qua vrije sector omdat je huur dan dubbel is. Dat vind ik gemeen/oneerlijk.
Ik had duidelijker moet zijn, sorry. Ik bedoelde kopen. Want daar zie ik niet zo snel een oplossing. Dan ben je toch veroordeeld tot huren. Wat dus ook weer lastig is.
Ja ik wil ook nog een keer hahahha
Wat een leuk idee dit!
Zou je ontslagbrief als een pdfje in de app droppen
Wil nu iets kapot slaan en ik zit niet eens in die app!
Ik vond 'm van begin tot eind spannend.
Wilde net hier komen klagen over werk, maar dit is erger. Sterkte.
Holy fuck. Ik kom er net achter dat ik kerststriae heb.
Ik ging de stad in voor een zwarte spijkerbroek.
Waar kom ik mee thuis? Inderdaad, een sweater en een tshirt
Hoe lief, mijn vriend kwam net zomaar naar boven naar mijn studeerkamer om mij gesneden stukjes appel te brengen. Ik had er niet eens om gevraagd en daarna ging hij gewoon weer weg.
Dit bord hing op mijn vorige werk. Toen ik wist dat ik met ontslag ging heb ik het naar een andere organisatie gebracht. (Zit wel in hetzelfde gebouw)
Had veel gezeur verwacht maar nooit iets.
Ik wou net een lekkere cake maken, zie ik dat ik nog maar 2 eieren heb