Wat je even kwijt wilt #13

Ohjee, gaat het nu wel weer?

@grace heeft het halve forum aangestoken haha

1 like

Ik zou zo graag 3 of 4 maanden vrij willen om gewoon te chillen. En om rustig over mijn leven na te kunnen denken en eventueel daarop actie te ondernemen.

En om te chillen.

13 likes

Gelukkig was je niet alleen!

1 like

Same ugh. Sterkte!

1 like

Woehoeee jeugd van tegenwoordig

5 likes

Paar muffins dan? Recept halveren kan denk ik wel

Ik was er vorige week! Geniet ervan.

1 like

JA alles wat jij zegt, die sleuuur!!! Behalve dat ik wel wist dat ik werken niet supertof zou vinden want ik wist van tevoren al niks te bedenken wat ik voor zo lang leuk zou vinden.
Nog even niet al teveel aan denken en genieten van de laatste paar daagjes vrij :heart: (heb jij maandag ook nog vrij?)

Een vriendin van mij is er ook. Doe dr de groetjes!

1 like

Bah, altijd als mijn ene kat zich om laat vallen om tegen me aan te liggen, gaat dat gepaard met een gore scheet :face_vomiting:

5 likes

Zit de nationale wetenschapsquiz te kijken maar WTF IS DIT VOOR DOMME SHIT. Ik had veel meer diepgang verwacht maar dit is zo ongemakkelijk en stom…

1 like

P+R Westraven! Voor 5 euro de hele dag parkeren inclusief gratis met het OV in de stad voor 4 personen. Gaat een team van de parkeergarage naar Utrecht CS.

3 likes

Rookmelder met een lege batterij? Die krengen piepen altijd verdomd hard.

1 like

@doei Dit zou best wel eens kunnen! Laatst hoorden de buren van twee huizen verderop ook ons brandalarm afgaan en de naaste buren niet.

1 like

Ik had pasta gemaakt maar het smaakte vreemd, ik zag toen ik alles op had pas dat de kaas die ik eroverheen had gedaan beschimmeld was :nauseated_face:

Hahahaha @Lula ben je weer bezig met mijn titel?

4 likes

Ik heb Bandersnatch afgezet, werd echt agressief dat mijn keuze telkens ā€œfoutā€ was en ik weer terug bij af was. Respecteer mijn keuzes, Netflix :rage::rage:

4 likes

Ik wil simsen. Weet iemand waar ik goedkoop/gratis Sims 3/4 kan vinden?

1 like

Ik heb een mailtje gestuurd naar een of andere kliniek om een oppervlakkige moedervlek te laten verwijderen. Het is dus (waarschijnlijk) niet kwaadaardig maar ik vind het gewoon niet mooi want hij is nieuw en zit op mijn gezicht. Maar ergens vind ik het wel stom dat ik me er zo aan stoor

edit: zijn er trouwens forummers die dit ook hebben gedaan?

Hopen op nog een mooie pot darts vanavond!

Help m’n Instagram liep gisteren vast en terwijl ik stories aan het kijken was en schijnbaar heb ik toen een verdrietige emoji gestuurd als reactie op een story van iemand die ik helemaal niet ken. En nu stuurt ze net ā€˜lief! :heart::heart:’ terug maar ik heb dus geen idee welke story dit was en ik twijfel nu heel erg of m’n emoji gepast was of juist niet en dat ze nu sarcastisch doet? Maar als het wel gepast was en haar reactie is oprecht is het ook vet lullig om te zijn van oh ja ging perongeluk?

6 likes