Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb een superchille chocoladebrownie’‘taart’’ met courgette gemaakt, echt een simpel recept maar het slaagt alllltijd en nu voel ik me dat kind uit Mathilda (sorry @Zemraluani haha ik ben echt dat kind nu)

3 likes

Ik heb het weleens gedaan. Heb er geen spijt van, want ik stoorde me enorm eraan en het is zo gebeurd.

Had je niet meerdere sessies nodig? En waar heb je het gedaan als ik vragen mag? Ik zoek iets in Rotterdam maar kan niet echt iets duidelijks vinden. Het gaat voornamelijk over opliggende moedervlekken. Dus heb nu dan maar een mailtje rondgestuurd en ben benieuwd

Hahaha dit zou ook het plaatje in de groepsapps met mijn collega’s kunnen zijn. Die sturen ook regelmatig glitterplaatjes met fijne …dag en roepen de halve dag dat we allemaal powervrouwen (ik haat dat woord) zijn :see_no_evil:

3 likes

Ja P+R de uithof, kan je voor 5 euro parkeren inclusief een busticket naar de stad en weer terug.

2 likes

Bij mij hebben ze hem in één keer weggesneden. Als je lasert, kan het volgens mij wel zo zijn dat je vaker terug moet komen, maar daar heb ik verder geen ervaring mee :sweat_smile: Ik ben op aanraden van mijn huisarts destijds naar een kliniek in Den Haag gegaan, maar ik zie dat die helaas niet meer bestaat :confused:

Ik bedenk me nu dat die misschien wel weg moest omdat hij onrustig was, maar ik weet het gewoon niet meer zeker. Wat stom!

Ik heb er 2 laten weghalen, gewoon bij huisarts. Ene is mooier genezen dan andere. Dieperliggend is lastiger omdat het een soort kuiltje wordt. Ingreepje zelf stelt niet veel voor.

@Panthera oh oke! Ja daarom vroeg ik het ook. Maar ik lees voornamelijk dat ze alleen opliggende moedervlekken wegsnijden en dat dat bij oppervlakkige niet kan? Misschien is het risico dan groter dat je een litteken krijgt.

@Lort maar deed de huisarts dat zonder problemen of zagen ze er wel onrustig uit? Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar laseren omdat ik inderdaad bang ben dat het niet zo mooi wordt. Maar kan niet echt duidelijke info vinden over iets in Rotterdam waar je dat kan doen.

1 like

Wat gek zeg, anders eens bij buren na gaan vragen of zij er ook last van hebben? Dit is ook zoiets waardoor je eigenlijk niet kunt slapen voordat je weet wat het is haha. Frustrerend!!

Ja die buurvrouw van twee huizen verderop schijnt nogal “gevoelig” te zijn ofzo. Er was bij ons op dat moment niemand thuis dus zij werd gek :sweat_smile:

Ze zijn bij mij gesneden en gebrand. Hij dacht vooraf dat het niet kwaadaardige waren, dus is verder niet onderzocht. Ik had er soms last van omdat ze op een onhandige plek zaten. Heb toen wel gevraagd of het ‘netjes’ werd of dat het dan slimmer was om ergens anders heen te gaan. Maar ik durfde het wel aan. Had toch niet echt een idee hoe of wat eigenlijk, en ze deden het daar heel vaak. Weglaseren was daar in elk geval geen optie volgens mij (logisch ook denk ik).
Je kunt altijd even informeren bijv bij assistente, misschien weet die anders ook goede adressen.

1 like

Potver waarom jij niet! Het is zo leuk!

1 like

Ik heb intens veel zin in dolma’s maar daar ga ik op dit tijdstip natuurlijk niet meer aankomen :sob:

1 like

Ze vertelde me gisteren pas dat ze erheen ging haha. Wacht maar, durf te wedden dat ik je een keer random tegen kom op een feestje of ergens hahah

1 like

Of P&R Papendorp, ook 5e parkeren hele dag incl bus naar de stad. En lekker lunchen bij Seven of Carla’s in de straat Achter de Dom <3

1 like

Godverdome voel me zo kut. De hele dag zware inspanning gedaan voor iemand anders en nu weer intens veel pijn in mijn rug terwijl ik er net een paar weken vanaf was. Nu helemaal kapot moe en chagrijnig en uitgevallen tegen mijn vriend. Wil alleen maar huilen. Hoop dat ik morgen opsta en dit allemaal ben vergeten.

Tipppp: op NPO staat nog 2 dagen de film Lion beschikbaar, zo’n mooie film <3

10 likes

Hmmm ja misschien de nachtwinkel inderdaad… Er zitten hier in de buurt veel Griekse cafetaria’s maar die zijn allemaal al dicht :sob: ga nog even een googlerondje nachtwinkels doen, thanks! En anders haal ik ze morgenochtend gewoon en eet ik ze als ontbijt. Met extra dille en room klinkt wel heel goed, ga ik onthouden!

1 like

Kruip lekker onder de dekens dan. De dag is bijna om! Ik hoop dat je door de pijn heen goed slaapt en morgen lijkt alles vast weer wat verder weg.

1 like

Ok nvm ik haal het wel weg

Ik zit voor het eerst met mijn laptop op het forum. :smiley:

Sinds ik mijn smartphone heb, gebeurt dat eigenlijk niet meer. (Forummen op een ouderwetse laptop). Voelt wel weer oldschool haha.

1 like