Wat je even kwijt wilt #13

Ik zie net darten voorbijkomen op de tv en dat deed me denken aan een vriendin van de basisschool. We waren 7 gok ik en toen zaten we in haar slaapkamer en zei ze serieus: ik wil seks met Barneveld :o_o:

Vond dat toen al raar maar nu al helemaal nu ik weet hoe hij eruit ziet

31 likes

Iedereen lijkt wel crossfit te doen. En dan gaan mensen elkaar tips geven onder die foto’s of de welbekende WE GAAN VOOR GOUD-uitspraken.

En ik lig gewoon elke avond op de bank als een luie pad haha.

8 likes

Haha ja ik had hetzelfde daarnet.

1 like

(Nav een facebook post van de plaatselijke ‘geluksmakelaar’, klant heeft al eens een mega bedrag gewonnen maar komt nog elk jaar een oudejaarslot kopen. Ik ben dus dus niet de gelukkige haha)

Stel je hebt in het verleden met een staatslot bijv 15 miljoen gewonnen. Zou jij dan nog ‘een gokje wagen’ en weer staatsloten kopen?

2 likes

Ik weet niks met vlierbloesemsiroop maar mocht je nog andere inspiratie zoeken, disaronno sour en whiskey sour zijn mijn favorieten :heart_eyes:

1 like

Hahahahahahahah ben hardop aan ‘t lachen

2 likes

Pfff, ik moet in februari even een ander huis, maar íedereen die precies voor die periode z’n huis verhuurt heeft ook een kat waar je dan voor moet zorgen. En ik houd niet van katten :unamused:

ik heb echt iets naars nu. ik was online gegaan op whatsapp web en beetje berichten verstuurd via mn laptop etc, niks bijzonders. toen kreeg ik om 21.55 een melding op mn telefoon dat er zich iemand had aangemeld via whatsapp web en die sessie heb ik afgemeld omdat ik dacht dat ik het zelf was (was een serie aan het kijken dus gebruikte de weg versie niet meer). daarna appte ik een vriendin en toen stonden er bij de laatstgebruikte emoji allemaal emoji die ik nooit gebruik? het lijkt dus alsof er iemand op mijn whatsapp heeft gezeten en die emoji ingetypt heeft maar niet verstuurd heeft. vind dit echt zo ontzettend naar :persevere: snap ook niet hoe het kan want ik moest de web versie aanmeldingen met een qr code op mn telefoon? iemand die dit begrijpt of ook heeft gehad en me gerust kan stellen? maak mezelf echt helemaal gek dat er iemand mn gesprekken heeft gelezen

Heb ik ook heel vaak, ook als ik niet op whatsappweb heb gezeten. Ik zie nu ook weer een opengeslagen boek er tussen staan, die ik nog nooit heb gebruikt. Denk dat het gewoon iets is van whatsapp zelf! Geen stress!

Ik zit ex on the beach te kijken, en ik vind het serieus meer fucked up dan dat ik het entertaining vind? Sommige van die mensen zijn volgens mij echt niet goed.

17 likes

Je laat een zo’n stom zakje magnetron popcorn verbranden en meteen ruikt je hele huis er een uur later nog naar. Ughhh.

1 like

Omg WIE noemde hem (Dan Humpfrey van Gossip Girl) ook alweer een konijn?
(Dit is hem ook, foto is niet heel duidelijk haha)

11 likes

Waarom voel ik mij altijd aangetrokken tot mannen die onmogelijk zijn voor mij

Dit is zoooooo vervelend!!

4 likes

Ik ken dit gevoel :upside_down_face:

Hahaha kut ik heb net m’n verjaardagscadeau van m’n vriend gekregen en het is een dildo van amethist en het is echt bizar mooi en ben er superblij mee. Alleen zowel mijn als zijn ouders komen morgen langs en die gaan sowieso vragen wat ik gehad heb en ik weet echt niet wat ik moet zeggen??? Kan het ook niet op een etentje gooien want ik had gezegd dat het al onder de boom lag. Maar alles wat ik zeg gaan ze sowieso willen zien. Als iemand hier een geniale ingeving heeft hoor ik het graag :sweat_smile:

15 likes

Ik weet even niet hoe je dit moet oplossen maar wel van harte gefeliciteerd!

3 likes

Hahaha dankjewel! :blush:

Een lege doos inpakken, onder de kerstboom leggen en zeggen dat je het nog niet hebt gehad? Dat je vriend het in de avond pas wil geven hahaha lekker omslachtig dit.

Edit: en gefeliciteerd natuurlijk!

3 likes

Er kwam een stel op m’n werk(AH) wat een groot bedrag had gewonnen met de Staatsloterij. Ze hadden sowieso meer dan een miljoen gewonnen, en elke maand kochten ze 2 Staatsloten. Maar ze zijn ook gewoon in hun huis blijven wonen, en voor de rest is hun leven niet veranderd, ze gaan alleen vaker op vakantie.

3 likes

Oh dat zou nog wel kunnen ja! Moet ik alleen daarna alsnog wat bedenken maar is wel makkelijker. En dankjewel! :blush:

Edit: ik bedenk me net dat ik gisteren een hele mooie jurk gekocht heb die nog niemand heeft gezien! Zeg wel dat ik die gekregen heb :grin:

3 likes