Wat je even kwijt wilt #13

Zeg anders dat er een restaurant voucher lag

2 likes

Ik wil eigenlijk vooral winnen om mijn vrienden te kunnen helpen.
Ik ben zo blij met mijn werk dat ik zelfs zou blijven werken.

Ja ik had dus al gezegd dat het een groot pakje was want ik kan nooit dingen voor mezelf houden :sweat_smile: maar opgelost inmiddels, thanks voor het meedenken!

2 likes

Hoe dan?

Ik heb gisteren een mooie jurk gekocht waar niemand nog van weet, dus ik zeg dat ik die heb gekregen!

4 likes

Tuurlijk! There you go. Het is een Hellofresh recept, maar wel echt een aanrader. Ik gebruik trouwens de helft minder suiker, want hou van die pure chocoladesmaak.

1 like

Ik had me echt verheugd op vanavond maar het viel tegen. Ik ging naar de film en had expres ruimte gelaten om popcorn te kunnen eten maar de film was al begonnen dus ik had geen bier en geen popcorn tijdens de film en nu ben ik echt chagrijnig daardoor. Keek daar juist naar uit. De film viel ook tegen. En ik had andere verwachtingen van hoe de avond zou verlopen. Nu lig ik met een boos gezicht in bed en voelt het of deze hele dag verpest is en ik baal hiervan.

3 likes

Een familielid waar ik close mee ben, heeft me vandaag iets verteld waar ik heel slecht mee kan omgaan en waar ik een nogal sterke mening over heb. Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Wil het zo graag met iemand bespreken, maar mijn vriend gaat net zo oordelend zijn als ik (al heb ik me net wel redelijk kunnen inhouden) en dat gaat natuurlijk juist niet helpen. Ik hoop dat mijn beste vriendin weer in topvorm is en de situatie een positievere draai kan geven, zoals altijd.

Ohhh god die dramatiek ook als die ā€˜terrortablet’ af gaat in ex on the beach alsjeblieft jongens.

14 likes

Ik kan ook niet slapen, nu heb ik maar de radio zachtjes aangezet dus ik heb nu de top2000 op de achtergrond en ook al vind ik dat heel gezellig, wil ik wel slapen :pensive: over een half uur gaat ie volgens de timer uit dus beter slaap ik dan

2 likes

Ging ik mooi rond 11 uur naar bed, heb ik de hele avond best fiends gespeeld… :thought_balloon:

1 like

Ik ben zo klaar met vriendschappen. De teller staat nu echt op 0. Vind dat zo jammer, wordt zo eenzaam ook.

1 like

Ga ik je sowieso knuffelen he I’m a hugger be prepared

1 like

Zo herkenbaar helaas.

Ja vind dit zo jammer. Het moest al van van onze kant komen bij deze vriendschap maar nu was ik er echt klaar mee hoor.

hahaha ja ik kijk You (niet aan te raden maar kijkt wel makkelijk weg als je eens niet kunt slapen)

1 like

Ik ga vandaag niet eens proberen te slapen denk ik, ben zo angstig en kut dat ik denk beter wakker te kunnen blijveb

1 like

Hey same here wb slapen maar wat rot dat je je zo verdrietig voelt! :pensive: om je morgen beter te voelen is proberen te slapen wel het beste. Is er iets wat je kan doen om jezelf rustiger te krijgen of af te leiden? Spelletje op je telefoon, kleuren, boekje lezen? Of wil je even je verhaal kwijt?

:cry:
Heb net al met een paar lieve forummers gepbt. <3

En al ontspanningsoefeningen geprobeerd, maar tot nu toe geen succes.
Ik het ergste geval kan ik nog slaapmedicatie nemen, wat verre van ideaal is dus dat stel ik nog ff uit. Ga zo nog wel even serie proberen <3

1 like

Okee dat is fijn. Nogmaals: je mag me altijd contacten :raising_hand_woman:t3:ā€ā™€. Ga lekker een vrolijke serie opzetten meid!

1 like