Niels de Stadtbader ofzo is uit in Tilburg en hij is net de club uitgezet omdat zn vrienden aan het vechten waren
Echt heel hard vechten en ik was ook best bang maar het is weer goed
Lief!
Voel me zo onrustig bah. Kan echt ff helemaal niks met mezelf.
Ik ben om vier uur begonnen met rode wijn drinken. Ik ga nu slapen maar heb al de hartkloppingen die ik altijd van een kater krijg. Hoe moet ik nou slapen.
Klinkt alsof je een (voorhoofd)holteontsteking hebt. Ik heb daar destijds een antibioticakuur voor gekregen, dus je kan ervoor kiezen om de huisarts te bellen als het niet vanzelf over gaat. Beterschap!
Ik ben zo dom. Elk weekend gaat de metro om de 8 minuten in plaats van 6. Ik neem doordeweeks altijd dezelfde. Maar vandaag is het natuurlijk zondag. Dus de metro rijdt voor mijn neus weg en ik kom een half uur te laat op mijn werk en moet weer heel lang wachten. En dit is niet eens de eerste keer dat dit gebeurt. Huilon.
Ah lief! Dankjewel, en jij ook gefeliciteerd
Ja dat was gister! Lief dat je er naar vraagt. Het is wonder boven wonder allemaal goed gekomen. We hadden een extra tafel, er was genoeg drank en het eten was lekker. Heb trouwens niet eens echt een kater. De vriend die de wijn geregeld had zei al dat het goeie was. Maar zeer geslaagde avond!
Iedere nacht ga ik slechter slapen en zit ik als een zombie op de bank te wachten tot ik me oké genoeg voel om iets te doen. Wilde afgelopej maandag al stofzuigen maar is er nog steeds niet van gekomen want overal staan spullen
Nog een vriendin van mij is zwanger en ik zat met een andere vriendin een beetje te raden wat de naam zou kunnen zijn. Ik heb hier gelezen dat dit niet echt wordt gewaardeerd, als er wordt geraden naar de naam. Snap niet zo goed waarom niet want het is gewoon onschuldige nieuwsgierigheid? Maar iig, wij zaten een beetje te raden en ineens bedacht ik mij wat voor wansmaak mijn ex had qua namen. Het waren ook altijd alleen maar jongensnamen. Alsof ik alleen jongens kon baren. Shawn, Malik, Maximiliaan, Trevante, Allesandro. Hahahahaha, en ik bedenk mij nou dat als hij vader wordt hij misschien echt een kind krijgt met 1 van die namen. Smaken verschillen maar dit, nee ik huil.
Iemand die hier ook een Samsung S8 heeft en waar het verwijderen van afbeeldingen zó enorm lang duurt? 30 foto’s verwijderen, ding is al 10 min bezig
Iedereen werd naar ziek en ik wist het de hele tijd te ontlopen, maar nu heb ik vannacht beroerd geslapen en keelpijn snot vermoeide en droge ogen. BLEEEEHHHH
@Dazed @tukker gefeliciteerd! Hoop dat jullie allebei een leuke dag hebben
Weet iemand een leuke lunchplek in Amersfoort?
@Otzi Ik herinner me nog dat jij op egf weleens had gepost over Happy Hippo’s en dat je daar lovend over was.
Ik heb er gisteren voor het eerst een gegeten en MIJN GOD wat lekker. Heb er gewoon geen woorden voor.
Dit is echt toevallig, ik was gisteren informatie aan het zoeken hiervoor. Ik heb nog geen idee maar ik heb ook nog steeds collectiviteit en werk daar al 8 jaar niet meer…
Ik ben wel overgestapt nu omdat het zonder collectiviteit wel duur werd.