Wow haha. Ik zou echt bang dat dat ze erachter komen en ik die korting terug zou moeten betalen En dan is een jaartje wellicht minder erg dan 8 jaar hahah.
Ah ben je ook nog met scriptie bezig, heftig! Succes daarmee komende week. En ik hoop het ook voor ons allebei
Brood en zoets
SEM (vooral als je voor een goede salade wil gaan)
Madonna
Ik had ook collectiviteitskorting maar een paar maanden nadat ik daar officieel weg zou zijn kreeg ik een brief van verzekering dat ik tot het einde van het jaar nog gebruik van de verzekering kan maken, daarna niet meer.
Acht jaar
Hahaha fantastisch zijn ze he? Ze zijn tegenwoordig ook in de action te koop! Dat is echt fijn want ik kon ze vroeger alleen maar in Engeland halen
Haha ja ik ben laks geweest, als ik Google lijkt het alsof het vooral de werkgever is die het contract/collectiviteit stopt en dat is ook nooit gebeurd. Dus duimen maar
HA dat ben ik ook dus komt goed uit
Ik ben twee dagen geleden heel impulsief mijn muur gaan schilderen, maar er zitten nu twee lagen op en HET ZIET ER NIET UIT hopen dat de derde laag iets florissanter wordt en anders accepter et continuer
reculer pour mieux sauter!
Uhm de buren belden net aan en nu ben ik wakker? En ze zijn nu gewoon binnen. Waarom dan aanbellen, klojo’s.
Ik ben echt zo gestresst voor mijn examen. En voel me gewoon echt angstig, normaal heb ik dat nooit maar deze examen heb ik al 3x niet gehaald. Vannacht lag ik gewoon echt paar uur wakker ervan en wilde gewoon huilen erom.
Ik ben op mijn enige vrije dag deze week aan het opruimen. En ik ben van plan om straks mn benen te scheren… echt wie ben ik.
Ik herinner me net dat er nog een stukje taart over was. Als dat weg is ga ik door het lint.
Is dat heftig? Ik heb alleen een ontspanningsmassage gehad (ondergaan :’)) eerst, maar ben wel benieuwd naar een Thaise massage. (Stiekem denk ik bij Thaise massage aan van die shady massage toko’s, erg al komt het wel ergens vandaan want hier in de stad waren dat vroeger vaak dekmantels voor fraudepraktijken :p)
Ooo dit heb ik helemaal gemist! Het is je absoluut zeker weten gegund dat jij een lieve vriend hebt. Echt super fijn. Ik ben blij voor je.
Ik wilde graag een oliebol en toen zag ik dat een bakker in de stad ook cronuts en sneeuwbollen heeft . Sneeuwbollen ken ik niet dus natuurlijk wilde ik die proberen, maar toen ik zag dat het mij 40 minuten zou kosten om er te komen dacht ik: stel je niet zo aan Koffiebroodje en ga een oliebol halen in de buurt. Na een korte wandeling van 20 minuten bleken alle andere bakkers in de buurt gesloten en zit ik nu toch in de bus. Cronuts en sneeuwbollen, here I come!
wil je delen hoe ze eruit zien en hoe ze smaken?
Ja ik heb dus nooit iets gehoord van werkgever of verzekering! Dus ja.
Ja ik zal straks met alle plezier een review met foto’s plaatsen .