Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb nog geen beweging of frisse lucht gehad vandaag dus wilde op de fiets zo, maar ik denk dat ik het niet echt durf met het vuurwerk dat ik mogelijk onderweg kan tegenkomen :s

Iets anders: mensen de nieuwste Black Mirror al gezien? Is het wat? @Eddie misschien.

Snap ik. Denk dat het mijn probleem ook is.
Ik ben wel benieuwd naar je collectie :blush:

Wordt uitgebreid besproken in het netflix topic (:

1 like

De meningen zijn verdeeld, lees inderdaad verder in het Netflix topic voor meer info

1 like

Hahahaha ik dacht even dat die klompjes doodskistjes waren. Dat had ik wel cool gevonden maar helaas

3 likes

Ja haha. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Melissa_Wijfje

Maar ik vind het dan alsnog gek :speak_no_evil:. Ik associeer het met “wijffie” hoe iemand uit Ridderkerk op een cursus mij steeds noemde.

2 likes

Ja dat heb ik dus met dat Netflix topic. Veel te bang voor spoilers @Revelry @Banananana
Maarja, kwestie zal wel zijn van gewoon zelf kijken :stuck_out_tongue:

1 like

Haha thanks! Ik had hem eigenlijk veranderd zodat het leuk paste onder het kerstmutsje, maar ik vind Irma zo leuk dat ze mag blijven.

4 likes

Ik ga morgen met mijn vriend naar een hotel in de buurt van Den Bosch en ik verheug me zo op de auto rit. Lekker met mijn nieuwe radio slettendisco luisteren in mn snelle waggie

16 likes

Oeh dat is een goede tip. Ik ben vaak heel dwangmatig met kopen. Nu ben ik al een tijdje niet geweest maar als ik ga of bestel is het gelijk weer veel.
Clean Cotton is echt heel lekker en veel sterker dan de goedkopere merken.

1 like

Hahaha ja dat lijkt me dan de enige optie. Maar ik vind wel dat er nu over black mirror idd veel open en bloot gezegd wordt in dat topic, vind dat zelf ook wel jammer.

Slecht en leuke tegelijk he.
Ik verzamelen de grote jars, heb ook echt een speciale kast waar ik ze in stop.

Volgens mij heb ik al vaker berichten gelezen over je nieuwe auto. Ben zo benieuwd wat voor auto het is!
Als je het niet wilt delen ivm privacy snap ik dat natuurlijk ook

Mn vriendinnen waren trouwens blij met de cadeautjes :blush:

19 likes

The Perfect Tree is zoooo lekker! Mis de “ echte” kerstboom helemaal niet.

Voor geïnteresseerden: zometeen sportjaaroverzicht op Nederland 1

1 like

Super fijn!
Jij bent echt een goeie vriendin

2 likes

Ah lief!

:frowning:
Knuffel :heart:

(De feestdagen zijn bijna voorbij, hopelijk wordt het dan minder moeilijk)

1 like

Hoe kan er een nieuw boek van George RR Martin terwijl A song of ice and fire nog niet af is?