Ik heb ze bij de Normal gekocht (had ik nooit van gehoord overigens), daar lagen enorme voorraden. Ze hadden ook een soort Celebrationsdoos met verschillende Kinder-mini’s maar ik heb me ingehouden
Morgen ga ik naar een feestje in Rotterdam en wil eigenlijk de eerste trein pakken ipv bij iemand slapen, maar dan moet ik misschien een half uur alleen op het station wachten. Feestje duurt tot max 5, om half 6 gaat m’n trein.
Is Rotterdam Centraal een beetje oké 's nachts? Zijn er bewakers? Ik weet niet of ik het durf.
Dankje, dan ga ik het gewoon doen!
Zullen sowieso wel iets van stadstoezicht en politie zijn. Waarschijnlijk gaan de eerste koffietentjes ook open. Zou gewoon bij de mensen blijven, dan zal er vast niks gebeuren.
Lekker dan… Ik had op de planning staan om vandaag lekker lui op de bank serie’s te gaan kijken maar de kat heeft vannacht op de bank geplast. Echt aaaargh en wtf.
Er zijn sowieso beveiligers van de ns aanwezig, ik zou er niet vanuit gaan dat er al iets open is op het station. Het meeste gaat pas om zes uur open en waarschijnlijk 1 januari later.
Ik lees overal de berichten dat gas super duur wordt volgend jaar, heb van onze energiemaatschappij ook al bericht gehad dat we volgend jaar bijna €200(!!!) meer gaan betalen dan nu en dat ligt voornamelijk aan het gas. Dan kunnen we wel elektrisch gaan koken, maar we koken niet zó veel dat dat honderden euro’s zal schelen en de verwarming werkt op gas, maar we hebben een huurhuis dus kunnen niet zelf de keuze maken om iets van andere verwarming te nemen, als dat al mogelijk is. Dus eigenlijk hebben we gewoon dikke vette pech en kunnen we er niks aan doen. Ik haat volwassen zijn soms zo erg he.
Daar gaat mijn geweldige idee om volgend jaar geld terug te krijgen aan het einde van het jaar.
Ja belachelijk! Wij gingen 30 euro per maand omhoog… je kan vanaf januari wel bedrag lager zetten in de meeste gevallen ( bij die paars/gele) of je kan zoals ik heb gedaan, als een echte tatta, via FB pm klagen. Doe ik anders nooit, maar loont wel! Nu krijgen we korting, gaan we 6 euro per maand meer betalen en kregen cadeaubon.
4 uur? In het bericht stond toch 5 uur/half zes Of gebeurt er om 4 uur iets op het station?
@Lorelai Het is al lang terug dat ik met het OV ben gegaan op nieuwjaarsdag, maar toen ik wel eens ging was het heel druk, heel veel mensen aan het wachten op de eerste metro/trein enzo.
Ja want als iemand teveel drinkt en dan achter het stuur gaat zitten is dat natuurlijk de schuld van de ns!1!1!!!1 wat zijn er toch domme mensen zeg
€30 zou ik nog enigszins schappelijk vinden, maar van 120 naar 310 vind ik echt achterlijk. Heb al een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gehad. Wij zitten ook bij de geel/paarse, als ik me als nieuwe klant aan wil melden kom ik op €130 uit dus snap echtttttttt niet waar die €310 vandaan komt. Bel 2 januari meteen of doe het via fb want mail werkt niet.
Ja ik ben nu heel erg bang dat we ineens honderden euro’s moeten gaan bijbetalen.
Waar haal ik even snel simpele zwarte glittersokken?
Monki, geen idee of dat bij je in de buurt zit.
dit is mijn eerste post in dit topic haha maar wtf ik vraag me bij deze plaatjes van dit katje steeds af of dit echt is?? je hebt meerdere plaatjes van dit katje, met van die traanoogjes en sip gezichtje in bed. hoe dan?
Net met papa gepraat. Hij snapt dat ik me zo voel maar kan er niks aan doen.
Heb al 5 mails naar makelaars gestuurd.
Dus ik blijf de rest van de dag maar in bed.
Kei benauwd ook door mn paniekgedoe gisteren en vannacht.
Ik vind het heel lief dat je vriend daar graag heen wil. En je kan ze toch alsnog ontwijken? Je vriend kan bufferen die gaat er gewoon tussen staan en jij duikt weg. Je hoeft niet met mensen te praten die je stom vindt hé.