Kan je niet kijken om de vriendschap nieuw leven in te blazen? Of is dat niet mogelijk?
Vast een hele domme vraag, maar als je roerbakgroenten gebakken hebt kun je die dan invriezen en later uithalen om bij een gerecht te doen?
Smaakt dat nog goed dan?
Dit klinkt eigenlijk wel logisch.
Ik had vanmorgen met werk zoiets doms. Ik was al naar een paar cliënten geweest en toen ik daarna in de auto zat dacht ik: wat zit die broek vervelend bij mijn kont. Alsof mijn hemd zegmaar opgerold zat. Ging ik even voelen, bleek ik een sok in mijn broek te hebben zitten
Zo blij dat ie er niet uit is gevallen toen ik bij één van de cliënten was.
Denk ik niet, klinkt iig echt niet lekker 
Zit ook best veel vocht in die groenten dus opgebakken invriezen lijkt me echr best goor haha. Tenzij ze in een saus zitten ofzo
GVD ik wilde @Lentex quoten 
Ik heb net heel zielig gedaan toen ik m’n vriend belde en nu gaat hij patat halen bij de snackbar yes
Haha.
Ja dan maak ik maar saus erbij denk ik idd… thankss
Ik kan de laatste paar dagen zo intens genieten van kleine dingen. Ik weet niet wat me overkomt.
Ik zit bij de Chinees te wachten op Mn eten terwijl ik redelijk aangeschoten ben. Nu zitten er twee mensen naast me die echt alle papiertjes voorlezen die hier hangen en daar opmerkingen over hebben …
Ik wil ze echt een klap geven waarom weet ik niet maar ik voel agressie
Ik wil je ook best helpen. Geen verstand van websites, maar als ik kan helpen doe ik dat graag.
Je mag me altijd de link sturen als je wilt
Nee naar Bird! Volgens het fb evenement is het daar om 5 uur afgelopen.
NOPE
Spoiler
39 fucking oliebollen
Ik kijg echt de kriebels van dit plaatje trouwens, ik denk steeds dat het een vagina is
Nee maar daar gaat het niet om. Punt is dat je je niet druk hoeft te maken over een oliebol meer of minder, doe gewoon waar je zin in hebt.
Ik zat ook naar het plaatje te kijken van wtf stelt dit voor, net een vinger die in een schimmelig uitgeslagen vagina zit te peuren of zo?
Stond wel blue van Eifel in, die mensen verdienen dan weer een pluim
Oh ik ben geen (ervarings)deskundig hoor maar iets van een kruik? Hold/cold pack opwarmen?Wat verschrikkelijk klote zeg!
Nav van de post van ik dacht @Otzi van gisteren, kijk ik nu ook Ex on the beach op videoland. Lekker van die ordi wegkijktv. Word ik nou enthousiast van…
Perron staat al standaard op 7 uur toch
Ga jij zelf daarheen? Ik wel 
Het leek me fijn om morgen oud en nieuw bij ons te vieren ipv bij vrienden. Want lekker je eigen plekje en dan kan je daarna gewoon gelijk naar bed haha. Vooral als ik weer net zo dronken wordt gevoerd als vorig jaar is dat zeker een pluspunt. Maar nu heb ik vandaag echt geen ene flikker uitgevoerd. Dus ik moet morgen nog afwassen, stofzuigen, poetsen, het konijnenhok megaschoon maken want er is er een allergisch, de badkamer poetsen en drank halen. Waarom wilde ik het ook alweer thuis vieren??