Ik heb hem vandaag gemaakt met 60 ml amaretto, 40 ml limoensap (volgens mij moet het officieel citroensap zijn, maar had alleen verse limoenen in huis), 20 ml suikersiroop en paar druppels Angostura bitters. Dat gemengd en dan met ijs.
Maar als je verse eieren hebt kun je er ook een eiwit door heen shaken, dan krijg je zo’n schuimig laagje erop.
Ik heb dus vanavond oliebollen gehaald en man ze waren zo klein? Wilde er bijna wat van zeggen maar dat vond ik ook maar raar. En ik dacht dus niet “yes dit is beter voor je lichaam”, nee ik heb er juist een extra gekocht zodat het in totaal gewoon een normale oliebol is.
Ahh dit klinkt echt als een rot situatie, maar vanaf de zijlijn kan je zo weinig doen aan toxische relaties… sterkte!
Gvd lees dit nú. Net te laat 
Ja ik vind het droevig dat de familie dan niet luistert. Ik snap wel dat dat vroeger in hun land van herkomst een functie had, allemaal komen, maar nu is het gewoon vervelend. Lief, ik weet niet. Het is meer een verplichting, je moet langsgaan. Maarja, dan heb ik ook nog een huis vol gasten die voor onbepaalde tijd komen logeren. Is ook veel te druk nog.
Klinkt goed, bedankt!
Het is vreselijk …
Ze zitten tegen over me en zitten keihard te liegen…
Blijkbaar wonen ze samen…
Ben echt woest
Grrr ik wil zo vaak iets tikken hier, maar dan haal ik het weg ivm herkenbaarheid. Op egf had ik meerdere accounts zodat ik kon wisselen 
Ik had nog een Billy nodig, maar ik wacht wel 2 maanden!
Nee, grapje. Sterkte nog de laatste weken. Je hoeft iig niet bang te zijn voor heimwee straks in NZ.
Heeft iemand toevallig deze laarzen onlangs ergens gezien? Ik wil ze zoooo graag en had ze eens besteld maar toen waren ze te groot en kleiner was al uitverkocht. @Quattroformaggi postte ze en sindsdien ben ik verliefd op deze schoenen.
Ik zit met tante pollewop in een vriendengroep, en we hebben nu een borreltje in onze stamkroeg. Heeft ze net een half uur op de plee gezeten om de quiz hier te maken. Ik maar doen alsof ik van niks weet… gaat wel ver he?!
Met haar kunnen we de oorlog winnen!
Ik las dit met nog 7 minuten op de teller! Snel ingevuld maar wel met haast, dus mega snel beslist :’)
In bad liggen en regelmatig een andere houding aannemen. Sterkte!

op mezelf weeeeeer net te laat
Ik moet morgen een paar uurtjes werken van 9-12 alleen ik moet met het ov en wat eerder aanwezig zijn omdat ik nog boodschappen moet doen dus moet om 6:45 weg. Normaal lig ik nu dan wel al in bed maar ik ben ineens echt weer een stuk fitter (100x beter dan de afgelopen dagen) en heb dus al 2 dagen bijna alleen maar geslapen
. En ben nu dus echt totaaaal niet moe. Doei ritme.
<3 “ik moest eeeeeven iets doen”
“Iets” doen. Op de wc.
Jaja 
De ex van mijn vriend wil eens praten. Het was een shitty situatie. This ain’t gonna be nice 
Er zit ineens een random zwarte streep op mijn mooie witte muren.