Ik heb gemist waarom mensen het steeds een @grace virus noemen? Zo toevallig is het toch niet een hoop mensen die ziek zijn, gezien er een griepepidemie heerst? Of hebben jullie allemaal met haar gemeet? Hmm ik mis de (inside?) joke geloof ik haha
Zij kreeg het hier als eerste haha.
Ik hoef maar één taak in huis te doen vandaag. Het is bijna 5u en heb het nog steeeeeeds niet gedaan.
Luie hond.
Heb er ook per ongeluk op geklikt zonder dat ik het doorhad. Ben geen Fries en had nog nooit eerder Fries gezien, helemaal in paniek omdat Google opeens onleesbaar was en het heeft me gewoon 2 dagen gekost om het terug te veranderen
Ben nog altijd op Vakantieveilingen aan het kijken en ik zit nu constant de veiling van een koffiezetapparaat in de gaten te houden. Ik drink niet eens zelf koffie. Maar ik vind het zo leuk om te kijken voor welke bedragen hij steeds weg gaat.
Oh oh mijn moeder wil nog 2 planten halen voor me maar de 1ste die ik heb gekregen van haar gaat nu alweer dood.
Het gaat elke dag een beetje beter, maar het zal nog wel even duren. Omdat hij er zo lang mee rondliep had hij ook een buikvliesontsteking. De pijn is gelukkig al veel minder, maar hij heeft nog veel hulp nodig. Het is heel raar om de hele dag samen te zijn maar elkaar toch te missen. Niet even te kunnen knuffelen of tegen elkaar aan te kunnen liggen.
En hij heeft net tegen zijn moeder gezegd dat hij op vakantie is, omdat anders de hele familie hier morgen op de stoep staat. Droevig vind ik dat.
Ik moet nog maar zuiniger gaan doen met de verwarming. Heb hem al nooit boven de 20 staan.
Ik ben gisteren niet buiten geweest en vandaag ook nog niet, heb wel wat dingetjes gedaan in huis waar ik heel blij mee ben, en verder gewoon wat gechilld. Maar het zit zo in mijn hoofd dat het écht not done is om een dag niet buiten te komen. Nu twijfel ik of ik nog een wandelingetje door de stad zal maken, gewoon om van dat gevoel af te komen.
Ik heb heel mijn woonkamer veranderd met spullen die ik in huis heb. En het is echt leuk geworden.
Hahaha KUT ik wilde wel meebieden voor niet te veel, want je kunt er ook thee en koude dranken mee doen (en op zich lust ik wel latte macchiato) en nu heb ik per ongeluk teveel geboden want ik had niet door dat ik op een bepaald knopje klikte en nu heb ik hem.
Iemand behoefte aan een Nescafe Dolce Gusto Mini Me voor 40 euro?
Oehhh! Ik verkoop Peach Cobbler en Cotton Candy.
Mijn moeder spreekt het ook zo uit .
Waarom ben je sad
Gebakken uienringen!
Ik houd altijd van een gebakken ei op m’n hamburger, of blauwe kaas
Nou m’n moeder vond de jurk prachtig en zo lief van m’n vriend dat hij dat had gekocht En schoonouders hebben niks gevraagd, helemaal top.
@monkeyslut gebakken uitjes! (die knapperige)
Ah die geuren zijn me net wat te zoet, jammer!