Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, zo kut wilde toch even laten weten dat ik het gelezen had en met je mee leef
Net een treinticket gekocht voor 4 dagen Berlijn! Nu nog een goed hotel vinden met kamer inclusief bad zodat ik daar elke avond in kan chillen.
Mail ze “Ik ben ook een klant ik wil kaas!!!”
Geen advies alleen een knuffel. Hopelijk heb je iets aan alle tips die de anderen hebben gegeven.
Omg wij zitten heel suf schaatsen “te kijken” en ik hoor de hele tijd wijfje”. Dus ik dacht, nou wat mega idoot om iemand zo te noemen? Dus ik zeg wijfje??! “Ja die Friezen hebben allemaal rare namen”. Maar zij/hij heet dus echt wijfje? Wijfje?!
Net liep ik op straat een groepje half twintigers tegemoet en eentje zei bijna walgend: ‘Nou, ik zou liever 18 geschat worden dan dértig!!’
Ik stond op het punt te roepen NOU DERTIG IS BEST LEUK HOOR! Maar heb me ingehouden…
Maar dat is toch haar achternaam?
Ik heb nog geen beweging of frisse lucht gehad vandaag dus wilde op de fiets zo, maar ik denk dat ik het niet echt durf met het vuurwerk dat ik mogelijk onderweg kan tegenkomen :s
Iets anders: mensen de nieuwste Black Mirror al gezien? Is het wat? @Eddie misschien.
Snap ik. Denk dat het mijn probleem ook is.
Ik ben wel benieuwd naar je collectie
Wordt uitgebreid besproken in het netflix topic (:
De meningen zijn verdeeld, lees inderdaad verder in het Netflix topic voor meer info
Haha denk dat ik nu alle geuren in de groepen floral en fresh wel heb gehad in votives. Mijn favoriet is clean cotton dus daar koop ik telkens weer opnieuween grote pot en verder heb ik nog grote potten van The Perfect Tree en twee kerstgeuren. Maar ik mag nu van mezelf elk seizoen een grote pot kopen haha.
Hahahaha ik dacht even dat die klompjes doodskistjes waren. Dat had ik wel cool gevonden maar helaas
Ja haha. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Melissa_Wijfje
Maar ik vind het dan alsnog gek . Ik associeer het met “wijffie” hoe iemand uit Ridderkerk op een cursus mij steeds noemde.
Ja dat heb ik dus met dat Netflix topic. Veel te bang voor spoilers @Revelry @Banananana
Maarja, kwestie zal wel zijn van gewoon zelf kijken
Haha thanks! Ik had hem eigenlijk veranderd zodat het leuk paste onder het kerstmutsje, maar ik vind Irma zo leuk dat ze mag blijven.
Ik ga morgen met mijn vriend naar een hotel in de buurt van Den Bosch en ik verheug me zo op de auto rit. Lekker met mijn nieuwe radio slettendisco luisteren in mn snelle waggie
Oeh dat is een goede tip. Ik ben vaak heel dwangmatig met kopen. Nu ben ik al een tijdje niet geweest maar als ik ga of bestel is het gelijk weer veel.
Clean Cotton is echt heel lekker en veel sterker dan de goedkopere merken.
Hahaha ja dat lijkt me dan de enige optie. Maar ik vind wel dat er nu over black mirror idd veel open en bloot gezegd wordt in dat topic, vind dat zelf ook wel jammer.
Haha dat heb ik ook wel hoor. Ik koop soms echt votives massaal in via Sensationalhome haha, echt een aanrader die site